Onko eräs nimeltä mainitsematon palstalla aiemmin aktiivisesti kirjoittanut joutunut hoitoon?
Onko hoitoon joutunut eräs palstan aktiivi?
25
209
Vastaukset
- Fniss!
Bushmanniako tarkoitat?
Minulla taas on sellainen käsitys, että joka täältä häipyy, on alkanut voimaan jo paremmin.- neppula kekko
en tarkoittanut bushmannia. tarkoitin jotain naispuoleista immeistä
- oikein arvattu...
neppula kekko kirjoitti:
en tarkoittanut bushmannia. tarkoitin jotain naispuoleista immeistä
Minäpä arvaan tarkoitit varmaankin Uskova_1:tä, eikö vaan, sitä minäkin olen ihmetellyt missä hän on.
- Fniss!
oikein arvattu... kirjoitti:
Minäpä arvaan tarkoitit varmaankin Uskova_1:tä, eikö vaan, sitä minäkin olen ihmetellyt missä hän on.
Huutelee pää pusikossa. Tai ainakin hänen kaikunsa kuuluu vielä.
Bushmanni on paikalla, kun tarvitaan. Muulloin seuraan sopivan välimatkan päästä, mutta avausviesti voisi olla kohdistettuna Alexiin tai Anttiin, sillä he ovat loistaneet poissaolollaan. Onko se sitten hyvä vai huono asia palstalle, on jokaisen henkilökohtaisen mielipiteen asia. Minä en teitä hylkää, rakkaat veljeni ja siskoni Kristuksessa, joten olkaa huoleti.
- näin toivon...
Kylläpä kauniisti sanoit Busman että sinä et meitä hylkää kyllä ihan mieltä lämmitti tuollainen ystävällinen sana.
Toivotaan että Alex ja Anttikin viellä palaavat palstalle, sitten taas keskustelut jatkuvat kaikessa yhteisymmärryksessä ja veljellisessä rakkaudessa. - huomion tehnyt
näin toivon... kirjoitti:
Kylläpä kauniisti sanoit Busman että sinä et meitä hylkää kyllä ihan mieltä lämmitti tuollainen ystävällinen sana.
Toivotaan että Alex ja Anttikin viellä palaavat palstalle, sitten taas keskustelut jatkuvat kaikessa yhteisymmärryksessä ja veljellisessä rakkaudessa.näin toivon...
Antti on palstalle kirjoitellut eilen aiheeseen "Eikö olekin totta" siitä löytyy Antin kommentti eilen. Myöskin Alexin on palstalla tavannut näinä päivinä. Siis kyllä herrat kirjoittelevat edelleenkin. - Fniss!
huomion tehnyt kirjoitti:
näin toivon...
Antti on palstalle kirjoitellut eilen aiheeseen "Eikö olekin totta" siitä löytyy Antin kommentti eilen. Myöskin Alexin on palstalla tavannut näinä päivinä. Siis kyllä herrat kirjoittelevat edelleenkin.Antti tulee, kunhan tilanne tasaantuu. Mutta missä benkku?
- missä on?
Fniss! kirjoitti:
Antti tulee, kunhan tilanne tasaantuu. Mutta missä benkku?
Niin, missä benkku on hän on hauska kaveri?
- pyh!
sinä mikään veli Kristuksessa ole.
- Sevännäköäkin löytyy
Jaa, onkos Aleksi ja Antti Busmannin mielestä naispuoleisia? Ei nyt sentään, vaikka sinä itse oletkin nainen. Jokainen saa itse arvailla, että kuka?
- huomaa
pyh! kirjoitti:
Pyh, onhan kristuksia monta.
- ei löyvy tiällä
Sevännäköäkin löytyy kirjoitti:
Jaa, onkos Aleksi ja Antti Busmannin mielestä naispuoleisia? Ei nyt sentään, vaikka sinä itse oletkin nainen. Jokainen saa itse arvailla, että kuka?
Suomen resitenttikö se pusmanni?
pyh! kirjoitti:
>>> sinä mikään veli Kristuksessa ole. >>>
Tämä oli jotenkin niin hellyttävän amerikkalaisen kristillisyyden osoitus.
Tuossa Pyh!:n vastauksessa kiteytyi loistavasti se kristillisyys, jota ihminen saa tuta, kun antaa omaisuutensa amerikkalaisten pappien luksuselämän tukemiseen.
Ajatelkaas, tuota se adventtikirkko opettaa jäsenistölleen sapatti sapatin perään ja Pyh! on siitä opetuksesta oikein hyvä esimerkki ja monet adventistit myötäilevät häntä ja kannattavat Pyh!:n kristillisiä näkemyksiä.- pyh!
bushmanni kirjoitti:
>>> sinä mikään veli Kristuksessa ole. >>>
Tämä oli jotenkin niin hellyttävän amerikkalaisen kristillisyyden osoitus.
Tuossa Pyh!:n vastauksessa kiteytyi loistavasti se kristillisyys, jota ihminen saa tuta, kun antaa omaisuutensa amerikkalaisten pappien luksuselämän tukemiseen.
Ajatelkaas, tuota se adventtikirkko opettaa jäsenistölleen sapatti sapatin perään ja Pyh! on siitä opetuksesta oikein hyvä esimerkki ja monet adventistit myötäilevät häntä ja kannattavat Pyh!:n kristillisiä näkemyksiä.just tuon takia et ole veli Kristuksessa. pelkkää pilkkaa on aina vain kirjoituksesi.
- Busmanni on nainen,
Sevännäköäkin löytyy kirjoitti:
siis:
BUSMANNI ON USKOVA 1. - ei kai?
Busmanni on nainen, kirjoitti:
siis:
BUSMANNI ON USKOVA 1.Hän sanoi olevansa veli Kristuksessa. Ehkä hän on uskova. Ei kai nainen, koska hänellä on vaimo.
pyh! kirjoitti:
just tuon takia et ole veli Kristuksessa. pelkkää pilkkaa on aina vain kirjoituksesi.
>>> just tuon takia et ole veli Kristuksessa. pelkkää pilkkaa on aina vain kirjoituksesi. >>>
Mitäs pilkkaa siinä oli?
Kommentoin vain sinun amerikkalaista kristillisyyttäsi ja sen asenteita muita lähimmäisiä kohtaan.
Eipä tuo Jeesuskaan kovin kohtelias ollut temppelissä rahanvaihtajille.- Kyllä kai
ei kai? kirjoitti:
Hän sanoi olevansa veli Kristuksessa. Ehkä hän on uskova. Ei kai nainen, koska hänellä on vaimo.
Vastaus "ei kaille!"
Ai sanoi vai, no hänhän haluaa vain uskotella sellaista!
Koska sinä olet alkanut uskomaan syyttäjähenkisten puheita?
Eipä hän nikkiinsä ole pystynyt määrittelemään sukupuoltaan. Tavallaan nikissä lukee vähimmilläänkin että onko kysymyksessä mies vai nainen, mutta hänen nikkisään kun ei lue kumpaakaan, niin vähän ihmetyttää sekin?
Nykymaailmassa ei mikään ole mahdototonta, naisellakin kun voi olla "vaimo". - Fniss!
Kyllä kai kirjoitti:
Vastaus "ei kaille!"
Ai sanoi vai, no hänhän haluaa vain uskotella sellaista!
Koska sinä olet alkanut uskomaan syyttäjähenkisten puheita?
Eipä hän nikkiinsä ole pystynyt määrittelemään sukupuoltaan. Tavallaan nikissä lukee vähimmilläänkin että onko kysymyksessä mies vai nainen, mutta hänen nikkisään kun ei lue kumpaakaan, niin vähän ihmetyttää sekin?
Nykymaailmassa ei mikään ole mahdototonta, naisellakin kun voi olla "vaimo".Onkos tuolla oikeastaan väliä, onko kirjoittaja mies vai nainen. Muuttaako se sinun suhtautumistasi häneen?
Sen voin sanoa, että vaikka bushmanni olisikin uskova ja vaikkapa oikein ykkönenkin siinä (se olisi ihan hyvä) ja vaikka sitten nainenkin, niin Riitta Nenonen hän ei ole.
- parane pian
Ei ihme, vaikka olisikin, ei sellaista negatiivisuutta ja syyttäjähenkisyyttä jaksa kukaan lopputtomasti. toivottavasti paranee tuosta paholaisen syyttäjähenkisyydetään ja tulee normaalina, lähimäisiään, myöskin adventisteja rakastavana ihmisenä takaisin.
Hulluja on monenlaisia. On autohulluja ja kuuhulluja, monensorttisia.
Kenestäkään minä en tiedä.
Yksi mies alkasi väittämään että laiva voi kulkea potkurilla. Kyllä miesparkaa pilkattiin ja haukuttiin hulluksi. Laivahan ei tietenkään voinut kulkea potkureilla koska kaikki laivat kulkivat siipirattailla ja purjeilla.
Tärkeintä on muistaa että väkisin voidaan viedä vain väkivaltatapauksia.
Poliisi pistää sitten pakkopaitaan ja kuskaa minne katsoo parhaaksi.
Putkaan tai pyöreään huoneeseen pössölään kiltisti.
Ketään ei ei ilman omaa tahtoaan voi kuskata yhtään mihinkään paitsi jos todetaan akuutti hengenvaara.
Jos joku esim. takoo päätään seinään jatkuvasti voi ambulanssikuskit todeta akuutin hengenvaaran jatkuvasta pään seinään takomisesta.
yst. jariEräs eteläeurooppalainen antti, Anthony de Mello, puhuu viisaita :
Mikään ei ole muuttunut paitsi asenteeni.
Kaikki on siis muuttunut.
- Anthony de Mello
Minun kohdallani on paljolti samoin tämän palstan suhteen. Täällähän roikutaan tiiviisti siksi, että voitaisiin parjata adventisteja. Minä olen uudistunut sortajasta sorrettujen puolustajaksi. Siksi vain käväisen silloin tällöin puhaltelemassa roskat pois. Adventistit ovat ok, pilkkaajat ovat roskaajia. He veivaavat ja vaivaavat, tietämättä itsekään, mitä puuhaavat.
http://www.youtube.com/watch?v=IAIpbErJzzo&feature=related
Kun asenne muuttuu kanasesta kotkaksi, niin kaikki muuttuu täysin.
Kun yksi asia muuttuu kun
sinapinsiemenen verran rakkautta
lisätään soppaanniin
kaikki on jo muuttunut
alaspainajasta tulee rohkaisija- hyvä suunta...
Antti sinä olet valinnut oikean suunnan, sillä pilkkaamisella vain haavoitetaan toista ja itseään, pilkkaajien sydämmestä puuttuu lähimmäisen rakkaus.
- eräs katuva adv.
Miksi me adventistit pilkkaamme tosia uskovaisia?
Me puhumme ja kirjoittelemme paljon puollustellaksemme itseämme ja johtajiamme, mutta teemme vähän, jos lainkaan mitään hyvää lähimmäisillemme, me pahan tekoon ja väärämielisyyteen tottuneet.
Se on valitettava ja häpeällinen totuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5371768Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50719- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?73618- 65533