Morjens, eli täällä tälläinen salibandyn harrastaja kirjoittelee. Elikkäs, onko noi tollaset ''doublecurve'' -mailat hyviä? Kun oon mailaa hankkimassa, ja ei oo oikein mitään kokemusta tollasest.
Vastaukset 6
- JenkkiKamaa
PS: Mitä mieltä ootte noista ''exel chill' -mailoist? Ite pidän :) - J
- doublecurve:)
Moro itse ostin tollasen doublecurve mailan erittäin hyvä suosittelen. Erinlainen mitä chill
- JenkkiKamaa
Okei, kiitos vinkist. Pitänee koettaa, luultavasti ostan ton doublecurven, käyny jo pariin otteesee koettelee kaupas, ja tuntuma on mitä mahtavin! :)
- doublecurve:DDDDDD
joo ostin doublecurven on erittäin hyvä:D hyvin lähtee vedot
- mmmmmmmmmmmmmmm
no se vähä riippuu kuinka hyvä oot katos ku double cutve on ihan eri maila ja sun pitää hallita tavallista mailaa todella hyvin. ja sil on tarkotus rannata eri tavalla.
- ExelFani1234
Moro Itellä on Exel doublecurve erittäin hyvät vedot lähtee ja varsinki ranteet SUOSITTELEN :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1192440Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401582Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6481039- 106993
- 71972
- 98916
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76720Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31710- 70706