Morjens, eli täällä tälläinen salibandyn harrastaja kirjoittelee. Elikkäs, onko noi tollaset ''doublecurve'' -mailat hyviä? Kun oon mailaa hankkimassa, ja ei oo oikein mitään kokemusta tollasest.
Exel Doublecurve Uniflex Oval 90cm. Mitä mieltä?
6
2457
Vastaukset
- JenkkiKamaa
PS: Mitä mieltä ootte noista ''exel chill' -mailoist? Ite pidän :) - J
- doublecurve:)
Moro itse ostin tollasen doublecurve mailan erittäin hyvä suosittelen. Erinlainen mitä chill
- JenkkiKamaa
Okei, kiitos vinkist. Pitänee koettaa, luultavasti ostan ton doublecurven, käyny jo pariin otteesee koettelee kaupas, ja tuntuma on mitä mahtavin! :)
- doublecurve:DDDDDD
joo ostin doublecurven on erittäin hyvä:D hyvin lähtee vedot
- mmmmmmmmmmmmmmm
no se vähä riippuu kuinka hyvä oot katos ku double cutve on ihan eri maila ja sun pitää hallita tavallista mailaa todella hyvin. ja sil on tarkotus rannata eri tavalla.
- ExelFani1234
Moro Itellä on Exel doublecurve erittäin hyvät vedot lähtee ja varsinki ranteet SUOSITTELEN :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2604596Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
- 471119
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116