Sinkkuseksi....

Sari_L

..mites on? Onko teillä kokemusta järjestelystä, jossa kaksi sinkkua pitää huolta toistensa seksuaalisista tarpeista kuitenkaan solmimatta parisuhdetta eli sii hyvää seksiä kerran pari viikossa ihan vaan ystävyyspohjalta.

Onnistuuko?

10

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N23-

Onnistuu.

• Jaska'

Mulla oli parin vuoden juttu itseeni 8 vuotta nuorempaan naiseen. Tavattiin kerran viikkoon ja katseltiin yhdessä esimerkiksi joku elokuva tai käytiin oluella ja sit yö yhdessä, aamulla kotiin. Toimi kyllä ihan helvetin hyvin. Jouduttiin eroomaan kun hän muutti töiden perässä etäälle. Tavallaan seurustelua se puoli vuorokautta viikossa, sit kuus ja puol päivää saa keskittyä omiin juttuihin. Voiko edes parempaa toivoa.

• Naisasialooseri.

En tiedä, koska kukaan nainen ei halua pitää huolta seksuaalisista tarpeistani. Sen sijaan moni kamunaisistani kelpaisi minulle mainiosti tuohon hommaan.

• Sinkkumies 44

Varmaan se onnistuu, jos ne sinkut sattuu olemaan molemmat sellaisia että seksi kiinnostaa.

• N21<3

Parasta seksiä saa kun vaihtaa riittävän usein miestä.

• Eerojooseppi

Olen vähän erimieltä, miehenä. Ainakin itse olen kokenut, että seksi paranee aikansa mitä pidempään sitä harrastaa saman henkilön kanssa, kun molemmat oppivat mistä toinen pitää, mikä keskinäisessä seksikemiassa toimii jne.

Toki sitten siinä vaiheessa tuo seksin paraneminen kääntyy laskuun, kun seksisuhde on arkipäiväistynyt ja rutinoitunut. Tuota toki ei kovin helposti tapahdu satunnaisten seksipartnereiden kesken, mutta parisuhteissahan tuo on tuttua,

• mies420

Onnistuu hyvin. Parhaillaankin kaksi seksisuhdetta menossa, toinen naisista on sinkku ja toinen on varattu. Nähdään viikottain. Toimii ainakin tälle sinkkumiehelle, toiminut jo yli vuoden ajan.

• amigo

Kyllä on kokemusta. Tapailin yhtä naista joka ei halunnut seurustella mutta halusikin seksisuhteen ja se kestikin pari vuotta.

• sinkkuna ilman

En pystyis tuommoseen. Repis mun sielun rikki. En pysty erottamaan seksiä erilliseksi osaksi.

• Parhaimmillaan onnistuu jonkin aikaa, mutta sitten jommalle kummalle tulee oikea suhde ja suhde loppuu, mutta niinhän sen pitääkin olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3052
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2921
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1772
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1681
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1640
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1293
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    Aihe