..mites on? Onko teillä kokemusta järjestelystä, jossa kaksi sinkkua pitää huolta toistensa seksuaalisista tarpeista kuitenkaan solmimatta parisuhdetta eli sii hyvää seksiä kerran pari viikossa ihan vaan ystävyyspohjalta.
Onnistuuko?
Sinkkuseksi....
10
324
Vastaukset
- N23-
Onnistuu.
- Jaska'
Mulla oli parin vuoden juttu itseeni 8 vuotta nuorempaan naiseen. Tavattiin kerran viikkoon ja katseltiin yhdessä esimerkiksi joku elokuva tai käytiin oluella ja sit yö yhdessä, aamulla kotiin. Toimi kyllä ihan helvetin hyvin. Jouduttiin eroomaan kun hän muutti töiden perässä etäälle. Tavallaan seurustelua se puoli vuorokautta viikossa, sit kuus ja puol päivää saa keskittyä omiin juttuihin. Voiko edes parempaa toivoa.
- Naisasialooseri.
En tiedä, koska kukaan nainen ei halua pitää huolta seksuaalisista tarpeistani. Sen sijaan moni kamunaisistani kelpaisi minulle mainiosti tuohon hommaan.
- Sinkkumies 44
Varmaan se onnistuu, jos ne sinkut sattuu olemaan molemmat sellaisia että seksi kiinnostaa.
- N21<3
Parasta seksiä saa kun vaihtaa riittävän usein miestä.
- Eerojooseppi
Olen vähän erimieltä, miehenä. Ainakin itse olen kokenut, että seksi paranee aikansa mitä pidempään sitä harrastaa saman henkilön kanssa, kun molemmat oppivat mistä toinen pitää, mikä keskinäisessä seksikemiassa toimii jne.
Toki sitten siinä vaiheessa tuo seksin paraneminen kääntyy laskuun, kun seksisuhde on arkipäiväistynyt ja rutinoitunut. Tuota toki ei kovin helposti tapahdu satunnaisten seksipartnereiden kesken, mutta parisuhteissahan tuo on tuttua,
- mies420
Onnistuu hyvin. Parhaillaankin kaksi seksisuhdetta menossa, toinen naisista on sinkku ja toinen on varattu. Nähdään viikottain. Toimii ainakin tälle sinkkumiehelle, toiminut jo yli vuoden ajan.
- amigo
Kyllä on kokemusta. Tapailin yhtä naista joka ei halunnut seurustella mutta halusikin seksisuhteen ja se kestikin pari vuotta.
- sinkkuna ilman
En pystyis tuommoseen. Repis mun sielun rikki. En pysty erottamaan seksiä erilliseksi osaksi.
Parhaimmillaan onnistuu jonkin aikaa, mutta sitten jommalle kummalle tulee oikea suhde ja suhde loppuu, mutta niinhän sen pitääkin olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337