Ruma ja kaunis, samassa paketissa?

Lysmiaho

28

500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluamme varmistaa e

No toi ei oo ruma mielestäni, eikä sen standardimainen kauneuskaan kolahda minulla. Mut muuten tuo ajatus että on yhtä aikaa ruma ja kaunis on mun mielestä hyvä ajatus ja ehkä kiehtovimmat naiset löytyykin tuosta luokasta siis ulkonäöltä. Mutta mitä sitkauneus ja rumuus on se ei ratkennut sun esimerkki kuvista

• Voi voi...

Ensimmäisessä kuvassa makaa lattialla, mutta kuva on flipattu toisinpäin. Siksi naama on vähän oudon näköinen ja suonet pullottaa yms. Toisessa kuvassa on paljon enemmän meikkiä ja on taidettu pikkasen photoshopatakin... Ja ihan ensimmäisen viestisi linkistä löytyy mielestäni sellainen nainen, joista suurin osa länsimaisista valkoisista miehistä haaveilee -hoikka, suurehkot tissit, blondi, nätti naama...

Jos noilla perusteilla joku nainen on ruma ja kaunis yhtä aikaa ja vielä persoonallinenkin, niin niitäpä on kuule ja paljon, varsinkin kun meikit poistavat! Minusta tuo on kaunis nainen, eikä kovinkaan persoonallinen.

• todellakaan

persoonallisen näköinen, mutta ei ruma

• rednails9

Jos hän on ruma niin sitten minä olen jotain käsittämättömän hirviömäisen rumaa. Ainakin minun poikaystäväni katselee tuollaisia tyttöjä ihan tyytyväisenä päivittäin netistä, joten kysyntää kyllä riittää.

Vähän turha olohan siitä kyllä itselle tulee seurauksena.

• ....................

Höpö, höpö... Eihän tuo ole yhtään ruma! Siis mistä kohti muka ruma ja persoonallinen? Tuohan on se ihannenainen, josta lähes kaikki haaveilee. Sensijaan Juliette Lewis on oikeastaan ruma, mutta hänessä on jotain kiehtovaa ja seksikästä ja hänestä saa myös ihan kauniitakin kuvia... Mutta hänellähän onkin pienet tissit ja tumma tukka ja oikeasti kummalliset kasvonpiirteet, niin ei tullut sitten vissiin mieleen sulla jostain kumman syystä, vaan heitit tohon tuommoisen perussöpöblondin? ;D

http://www.google.fi/imgres?q=juliette lewis&hl=fi&sa=X&biw=1366&bih=643&tbm=isch&prmd=imvnso&tbnid=Chg2lMKyQ0S8eM:&imgrefurl=http://www.tmz.com/2010/11/22/juliette-lewis-bikini-mexico-the-licks/2/&docid=xE-3EKSfpDJy8M&w=550&h=515&ei=qDeOTpz4KuiE4gTGuNDGAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=164&vpy=135&dur=74&hovh=217&hovw=232&tx=109&ty=130&page=3&tbnh=111&tbnw=119&start=52&ndsp=28&ved=1t:429,r:10,s:52

http://www.google.fi/imgres?q=juliette lewis&hl=fi&sa=X&biw=1366&bih=643&tbm=isch&prmd=imvnso&tbnid=IdUaOBZQ1DX4iM:&imgrefurl=http://the202cool.blogspot.com/2011/07/juliette-lewis.html&docid=T13NVJ1klZyL8M&w=600&h=797&ei=qDeOTpz4KuiE4gTGuNDGAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=781&vpy=240&dur=6948&hovh=161&hovw=121&tx=124&ty=119&page=2&tbnh=124&tbnw=93&start=26&ndsp=26&ved=1t:429,r:22,s:26

http://www.google.fi/imgres?q=juliette lewis&hl=fi&sa=X&biw=1366&bih=643&tbm=isch&prmd=imvnso&tbnid=7jGOGVzzC802FM:&imgrefurl=http://s54.photobucket.com/albums/g84/harobed216/Actresses/Juliette Lewis/?albumview=slideshow&docid=1En_TChfBXQHLM&w=1280&h=1746&ei=qDeOTpz4KuiE4gTGuNDGAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=179&vpy=117&dur=1477&hovh=262&hovw=192&tx=118&ty=176&page=1&tbnh=144&tbnw=106&start=0&ndsp=26&ved=1t:429,r:17,s:0

• Retkuilija
      • Ei nakuja ei...

Kun ei vissiin pimpsa näy, niin se on sama kuin ei nakukuvia.. Ei väliä, että nakuhan tuo noissa kuvissa on, mutta vain pimppi piilossa. Tästä voidaan siis tulla siihen tulokseen, että kesällä on ihan ok. lähteä sekä miesten että naisten kaupungille pikkuiset narustringit päällä, jotka peittää just ja just sen kriittisimmän alueen. Ei voi tulla pidätetyksi itsensäpaljastelusta, kun voi sanoa että "en mä naku ole, mun pimppi/kikkeli ei näy..."

Joo, mutta tuon naisen persoonallisuuteen ja rumuuteen.. Eh... En tajua mistä tuo on repäisty, että olis muka ruma ja persoonallisen näköinen? Olkoon vain saksalais-kiinalainen, niin silti ainakin äkkiseltään näyttää ihan valkoiselta mimmiltä, monilla ihan kokonaan valkoisillakin on enemmän aasialaiset piirteet kuin tuolla. Ja rumaa tuosta ei saa sitten millään, pelkästään kaunis tyttö ja ei mitenkään erityisen persoonallinen, tai erikoinen millään tavalla. Korkeintaan erikoinen siksi, että on keskivertoa huomattavasti kauniimpi...

Oikeasti aloittaja, jos tuo on ruma, niin linkitäppä varsin kuva naisesta, joka on vain ja ainoastaan kaunis.

• Lysmiaho
        Ei nakuja ei... kirjoitti:

Kun ei vissiin pimpsa näy, niin se on sama kuin ei nakukuvia.. Ei väliä, että nakuhan tuo noissa kuvissa on, mutta vain pimppi piilossa. Tästä voidaan siis tulla siihen tulokseen, että kesällä on ihan ok. lähteä sekä miesten että naisten kaupungille pikkuiset narustringit päällä, jotka peittää just ja just sen kriittisimmän alueen. Ei voi tulla pidätetyksi itsensäpaljastelusta, kun voi sanoa että "en mä naku ole, mun pimppi/kikkeli ei näy..."

Joo, mutta tuon naisen persoonallisuuteen ja rumuuteen.. Eh... En tajua mistä tuo on repäisty, että olis muka ruma ja persoonallisen näköinen? Olkoon vain saksalais-kiinalainen, niin silti ainakin äkkiseltään näyttää ihan valkoiselta mimmiltä, monilla ihan kokonaan valkoisillakin on enemmän aasialaiset piirteet kuin tuolla. Ja rumaa tuosta ei saa sitten millään, pelkästään kaunis tyttö ja ei mitenkään erityisen persoonallinen, tai erikoinen millään tavalla. Korkeintaan erikoinen siksi, että on keskivertoa huomattavasti kauniimpi...

Oikeasti aloittaja, jos tuo on ruma, niin linkitäppä varsin kuva naisesta, joka on vain ja ainoastaan kaunis.

Lucy Pinder?

http://www.google.fi/imgres?q=lucy pinder&um=1&hl=fi&sa=X&biw=1040&bih=865&tbs=isz:l&tbm=isch&tbnid=sjoOCPBlJshrnM:&imgrefurl=http://www.celebies.com/picture/37987/lucypinder/large&docid=bUD6lAU9dVvmsM&w=2506&h=3408&ei=b8yOTq_DC4vMswbpsYn_Dw&zoom=1&iact=hc&vpx=228&vpy=356&dur=378&hovh=150&hovw=110&tx=89&ty=134&page=7&tbnh=150&tbnw=110&start=115&ndsp=21&ved=1t:429,r:6,s:115

• Ei nakuja ei...
        Lysmiaho kirjoitti:

Lucy Pinder?

http://www.google.fi/imgres?q=lucy pinder&um=1&hl=fi&sa=X&biw=1040&bih=865&tbs=isz:l&tbm=isch&tbnid=sjoOCPBlJshrnM:&imgrefurl=http://www.celebies.com/picture/37987/lucypinder/large&docid=bUD6lAU9dVvmsM&w=2506&h=3408&ei=b8yOTq_DC4vMswbpsYn_Dw&zoom=1&iact=hc&vpx=228&vpy=356&dur=378&hovh=150&hovw=110&tx=89&ty=134&page=7&tbnh=150&tbnw=110&start=115&ndsp=21&ved=1t:429,r:6,s:115

Tuo siis on vain ja ainoastaan kaunis? Katsoit sitten vissiin tissejä..? ;) Isommat tissit kuin ekalla vaihtoehdollasi, joten se tekee kauniimman? Oikein hyvät tissit ja kroppa on, kuten myös hiukset. Naamakin on nätti, mutta tämän tumman mimmin kasvonpiirteet ovat rumemmat kuin tuon kiinalais-saksalaisen blondin. Ei tämäkään ruma ole, ei missään nimessä, mutta naamaltaan sellainen tavallisen nätti, ei mitenkään erityinen. Tuo vaalea tyttö taas on kasvoiltaan keskivertoa kauniimpi.

Linkitäppä kuva naisesta, joka on pelkästään ruma! :D

• Lysmiaho
        Ei nakuja ei... kirjoitti:

Tuo siis on vain ja ainoastaan kaunis? Katsoit sitten vissiin tissejä..? ;) Isommat tissit kuin ekalla vaihtoehdollasi, joten se tekee kauniimman? Oikein hyvät tissit ja kroppa on, kuten myös hiukset. Naamakin on nätti, mutta tämän tumman mimmin kasvonpiirteet ovat rumemmat kuin tuon kiinalais-saksalaisen blondin. Ei tämäkään ruma ole, ei missään nimessä, mutta naamaltaan sellainen tavallisen nätti, ei mitenkään erityinen. Tuo vaalea tyttö taas on kasvoiltaan keskivertoa kauniimpi.

Linkitäppä kuva naisesta, joka on pelkästään ruma! :D

Täytyy sanoa, ettei tule mieleen yhtään todella rumaa naista. Lucy olisi täydellinen kunnon pusuhuulilla.

• En tiedä katsoinko sitten väärää kuvaa/kuvia, mutten minä ainakaan nähnyt mitään rumaa kuvien naisessa.

• kaunis on

Mitään muuta rumaa tuossa tytössä ei ole kuin silikonit.

• menettelisss

Kroppa hyvä, naama on sitten siellä välttävän tienoilla. En kyllä rumaksi sanoisi.

• Nainen.

Mun naapurissani asuu jokseenkin tuon näköinen tyttö, mutta lyhyemmällä ja pönäkemmällä rungolla varustettu. Minusta hänkin on ihan sievä nuori nainen, ja tuo tyttö jonka olet tähän linkittänyt on myös sievä. Kaunis vartalo, tavallisen nätit kasvot... Kyllä te miehet olette sitten vaativaisia!! Herranen aika! Tässä ketjussa ole ollut vielä yhtään rumaa naista linkitettynä, kuin vain nättejä ja osa kauniita. Tai tuon Juliette Lewisin ymmärrän, kun hän on oikeasti välillä ruman näköinen naamastaan, mutta vartalo ihan nätti. Hän on ainut joka on sekä ruma että kaunis ja persoonallisen näköinen samaan aikaan.

• Retkuilija
        Nainen. kirjoitti:

Mun naapurissani asuu jokseenkin tuon näköinen tyttö, mutta lyhyemmällä ja pönäkemmällä rungolla varustettu. Minusta hänkin on ihan sievä nuori nainen, ja tuo tyttö jonka olet tähän linkittänyt on myös sievä. Kaunis vartalo, tavallisen nätit kasvot... Kyllä te miehet olette sitten vaativaisia!! Herranen aika! Tässä ketjussa ole ollut vielä yhtään rumaa naista linkitettynä, kuin vain nättejä ja osa kauniita. Tai tuon Juliette Lewisin ymmärrän, kun hän on oikeasti välillä ruman näköinen naamastaan, mutta vartalo ihan nätti. Hän on ainut joka on sekä ruma että kaunis ja persoonallisen näköinen samaan aikaan.

Minusta nuo kasvot ovat kyllä persoonalliset. Hyvä ettei ole ottanut muovitissejä ja oikaissut hampaitaan. Ei kaikkia "kauneusvirheitä" pitäisi korjata.

http://www.veronika-f.com/pictures/judyjade-judy_jade-set_14.html

• naapurinkissa
        Nainen. kirjoitti:

No oon mä vähän pönäkempi, lyhyempi en. Mutta sinä se saatana ruma vasta oletkin. Ei ihme et miehes pettää sua mun kanssa. Vanha lehmä oot.

• Nainen.
        naapurinkissa kirjoitti:

No oon mä vähän pönäkempi, lyhyempi en. Mutta sinä se saatana ruma vasta oletkin. Ei ihme et miehes pettää sua mun kanssa. Vanha lehmä oot.

:D Mikäs sun ongelma on? Enhän minä tuota tyttöä tai naapurissani asuvaa nuorta naistakaan haukkunut, minähän sanoin että molemmat ovat sieviä. Ihmettelin vain, miten joku on linkittänyt tuon tytön kuvan tähän, ja pitää häntä rumana, kun minun mielestä kyseessä on nätti nuori nainen. Joten millaisia naisten sitten pitäisi olla, että on tarpeeksi kaunis miesten mielestä?! Mutta opettele sinä ymmärtämään lukemasi, äläkä vedä hernettä nenään niin helposti. Tuolla asenteella kun tarpeeksi kauan kuljet, niin naamallesi jää tympeä ilme, ja sen jälkeen ainakin olet ruma, kun alkaa se mitä sisälläsi on paistaa ulos.

• Retkuilija
        Nainen. kirjoitti:

:D Mikäs sun ongelma on? Enhän minä tuota tyttöä tai naapurissani asuvaa nuorta naistakaan haukkunut, minähän sanoin että molemmat ovat sieviä. Ihmettelin vain, miten joku on linkittänyt tuon tytön kuvan tähän, ja pitää häntä rumana, kun minun mielestä kyseessä on nätti nuori nainen. Joten millaisia naisten sitten pitäisi olla, että on tarpeeksi kaunis miesten mielestä?! Mutta opettele sinä ymmärtämään lukemasi, äläkä vedä hernettä nenään niin helposti. Tuolla asenteella kun tarpeeksi kauan kuljet, niin naamallesi jää tympeä ilme, ja sen jälkeen ainakin olet ruma, kun alkaa se mitä sisälläsi on paistaa ulos.

No en nyt rumana, on vain melkoinen ero noissa kuvissa, hiukset tekevät paljon!

Tässä kuvassa Veronika on todella kaunis:

http://image.skins.be/1267780/021/

• fyysikkolll
        Nainen. kirjoitti:

Ooh. Oletpa hölmö. Sinullehan provoiltiin, ja missasit sen täysin. Joku siis esitti olevansa tämä naapurin tyttö, ja heitti kehiin vielä sen että pettää miehesi kanssa. Ei kaikilla älyä ole naikkonen. Eikä näköjään huumoriakaan. Ai niin pönäkkä on kyllä negatiivisen arvon omaava sana, eli haukuit naapurin tyttöä kuitenkin.

• Herrrrerr
      • Nainen.

Penelope ei ole ruma, vaan kaunis. Tosin hän on melko persoonallisen näköinen, mutta ei ruma missään nimessä. Penelopen kasvoissa sinua ja ehkä joitain muitakin ärsyttää se, että ne eivät ole klassisen symmetriset. Kasvot eivät ole ovaalin muotoiset ja nenä on hieman liian pitkä, vaikka kaunismuotoinen onkin ja suu jotenkin liian leveä, vaikka hänellä onkin kauniit ja täyteläiset huulet. Jos hänellä ei olisi noin kauniita silmiä ja täyteläisiä huulia ja siroa nenää, hän voisi olla jopa ruma, tai mitäänsanomaton.

• korjaus

Ei siis mitään tekemistä symmetrian kanssa vaan mittasuhteiden..Mittasuhteet eivät ole klassiset

Muuten olen samaa mieltä kanssasi. Penelope Cruz on todella kaunis nainen, ei missään nimessä ruma.

• korjaus

tämä oli siis vastaus ylläolevaan viestiin, ei aloittajalle

• Nainen.

Kasvojen symmetrisyyshän määritellään mittasuhteiden perusteella... Eli esim. mikä on otsan korkeus ja leveys suhteessa kasvojen keskiosaan ja leukaan. Silmien etäisyys toisistaan -ja koko ja missä kohtaa kasvoja ovat. Nenän pituus ja leveys, samoin kuin suun leveys ja mihin kohtaa suu asettuu nenän ja leuan välissä jne... Eli kun puhutaan klassisesta kauneudesta, se tarkoittaa nimenomaan kasvojen symmetrisia mittasuhteita. Penelopella mittasuhteet ovat hieman vinksallaan, eli kasvot eivät ole symmetriset... Silti hän on kaunis nainen, mutta tuo pieni epäsymmetrisyys kasvojen eri osa-alueiden välillä tekee hänestä persoonallisen näköisen.

• arvostelet muita?

No laittakaa hyvät miehet nut omia kuvianne tänne niin saadaan niitä arvioida :) Voisin kuvitella että näiden linkkien takana on epätoivoisia nörttejä niinkuin tämä hemaisevan komia mies :D

http://www.google.fi/imgres?q=nörtti&um=1&hl=fi&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:fi:official&biw=1024&bih=497&tbm=isch&tbnid=gia64rs3PcK_MM:&imgrefurl=http://hiki.pedia.ws/wiki/Käyttäjä:Creepy&docid=Wov4lP1n1q2I1M&w=120&h=137&ei=CzmUToqoIs_44QSc99GICA&zoom=1&iact=hc&vpx=548&vpy=232&dur=155&hovh=109&hovw=96&tx=91&ty=52&page=1&tbnh=109&tbnw=96&start=0&ndsp=14&ved=1t:429,r:4,s:0

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3085
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1342
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1206
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      120
      992
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe