Kepin hankkiminen on vähän kuin akan etsintä. Merkistä ja omista mieltymyksistä riippumatta, ne kaikki on yksilöitä. Eihän kukaan järkijallu esmerkiksi ota muijaa sen tukan värin perusteella - kaikki ne harmaantuu kuitenkin. Luonteen kanssa sitten joutuukin elämään loppuikänsä. Naiset on yksilöitä - niin ovatten kepitkin!
Testatkaa joka soitin, koittakaa vielä uudestaan yön yli nukuttua. Ja kannattaa vaikka tarjota safkat sellaselle jepelle, joka oikeesti osaa auttaa valinnassa, jollei omat taidot/tiedot vielä riitä.
SG on vitun hyvä keppi omaan käyttötarkoitukseensa, mutta niin on Stratokin & moni muu. Jos vain löydät hyvän ja juuri sun mieltymystesi mukasen yksilön. Pelkkä nimi ja tyyppi ei tänä päivänä kerro paljoakaa, paiti japsit - ne on yllättävän tasalatusia. Siis, jos tykkää "Toyotasta".
Tosa on sellanen proffa, joka tietää jo jonkin verran kielisoittimista - kannattaa vilkaista: http://kitaratohtori.org/
Ainakin mäs sain tosi paljon ajatuksia itte asiasta.
Omaa keppi-kalustoa: Stratot (standard, ym-amselli, dluxe, custom dluxe (nyt aiva huippu skeba), roadworn (siis aivan paska ohutsaundinen velttokeppi)), Gibson (SG standard, LP08 , LP GT'57/vos (törkeen hyvä), ES-339) ja jotakin muuta mukavaa... nelikielistä MM, JB. Unohtu toi vokkipannumaan Esp GL-56. Sekin kelpo, jos tykkää ampiaisvyötäröstä!
PS. ANTTILAsta ei löydy soittokelposta instrumenttia mihinkään käyttötarkoitukseen. Niitten vehkeillä vain pilaa orastavan muusikon harrastuksen.
Arvon kanssaveljet (ja sisaret),
keppi-pappa
1
125
Vastaukset 1
- mika2
Kiitos! olipa hyvä saitti ja uskomatonta, että kaveri joka työkseen soittimia korjaa ja rakentaa, viitsii moista pitää, mutta suurkiitokset myös hänelle. Tuolla sivulla oli todellakin käyttökelpoista ja hyvää tietoa. Uskomatonta on, että melkein mistä vaan soittimesta ammattitaitoinen soitinseppä loihtii laatusoittimen (jos se nyt ei ole ihan paperimassasta tehty).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568