Olen tehnyt nyt järjestyksenvalvojan hommia useamman vuoden ja mietinkin tässä, että onko minulla oikeus lisiin, joita en ole saanut, vaikka työsopimus sanoo muuta.
Työsopimus menee siis näin: Toistaiseksi voimassa oleva työsopimus, koeaika 3kk, sovellettava työehtosopimus MARA, palkan määräytmisperuste aika, palkka työsuhteen alussa xx,xx, vuosiloma: vuosiloman pituus ja muut vuosilomaan liittyvät ehdot määräytyvät vuosislomalain ja työehtosopimuksen mukaan, sekä vuosiloman määräytymisestä on lisäksi sovittu.
Ongelma piileekin siinä, että pomo lupasi kiinteän takuupalkan xx,xx ilman lisiä, joita siis saisin näköjään sopparin mukaan. Samoin lomarahoja ei ole kuulunut, vaikka monta vuotta jo työskennellyt lafkassa. Työaika on vaihdellut 8-100 tunnista kuukaudessa.
Voinko tosiaan siis viedä asian liittoon ja vaatia lomarahaa ja lisiä maksettavaksi?
Järjestyksenvalvojan palkkaus (MaRa)
Mites on
1
579
Vastaukset
- JV
Olisiko parempi kysyä sitä liitosta eikä täältä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1935876
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263654- 822557
- 372079
- 331872
- 431837
- 1061754
- 211636
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371428