Nuori nainen haluaa hyvännäköistä miestä

Jouni^

Nuorelle naisella merkkaa eniten se että mies on komea ja hyvännäköinen.Tämä on tärkein kriteeri erityisesti kauniille,nuorelle naiselle.Kasvojen ulkonäkö on isoin ja merkittävin tekijä kauniille naiselle,että kiinostuu miehestä.Toissaivänä kauniin,nuoren naisen kanssa ja sanoi ihan suoraan että miehen pitää olla ehdottomasti hyvännäköinen kasvoiltaan että tämä on ihan tärkeintä.Tuolla on siis ihan kamalan iso merkitys,että mies olisi ihannemies erityisesti nuorella naiselle.

15

819

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouni^

Anteeksi kirjoitusvirheet!

• NÖRTTIklan

KAUNIIT MIEHET OVAT USEIN H-POIKIA !

JA JOS JOKU HETEROJOSKUS LÖYTYYKIN NIIN TUSKIN HÄN SUOMALAISTA PULLAP NAISTA ETSIIKÄÄN

• xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

No mitä sitten? Jos et itse ole hyvännäköinen ja sinua harmittaa kun et saa kauniita naisia, niin onhan se kauneus sinullekin ihan ykkösasia.

• sdfgthjuklk,nhgfds

Arvaa mitä? Olen mieki miettiny miltä unelmamies näyttää ja toivonu sellasta ittelle. Mutta kaikki ne joista olen oikeasti ollu kiinnostuneita, onki ollu lyhyitä (jotain 170cm) ja ehkä jopa rumia. Niillä on vaan ollu niin ihanat luonteet ja karisma :)

Älä sie Jouni kerro mikä naisille eniten merkkaa. Sun olis pitäny sanoa: "ERÄÄLLE nuorelle naiselle merkkaa eniten..."

• tosiasioita

No siis Suomessa rumaa miestä tai tavismiestä vastaa läski puntero nainen (joka on siis jo tavallinen näky).

Kauniit ja nätit naiset tai edes normaalivartaloiset on varattu komeille tai vähintään hyvännäköisille uroille.

Jos olet tavis niin saat läskin.

• peilin eteen

Mutta tilastojen mukaan miehistä on punkeroita kaksi kolmesta, naisista vain puolet. Taitaa siis mennä toisinpäin...

• angarston

Aika karkeaa yleistystä, mutta jossain määrin olen kuitenkin samaa mieltä. Mikäli on itse omaan ulkonäköönsä tyytyväinen ja pitää itseään erityisen kauniina, niin kyllä sen kumppaninkin sillon on oltava keskitason yläpuolella. Kuka kaunis nyt haluais ruman kumppanin? Niin paitsi tietenkin sellaset kauniit, joita kiinnostaa vaan muut etuudet esim. sosiaalinen status tai raha...

• K____K_____k____KKK

Kuinka voi sanoa ketään rumaksi, minä en ole sattunut näkemään yhtäkään rumaa ihmistä, sillä kaikissa onjotain kaunista, ja perfektiä ei olekkaan. Ihmettelen että on niin moukkamaisia ihmisiä jotka sanovat että joku on ruma. Kauneus on katsojan silmissä ja kaksi eri henkilöä voivat tuntea ihan eritavalla jonkun ihmisen ulkonäöstä. Ja ulkonäkö sinänsä mikä ihme on kun se on muka niin tärkeää, eikö ihmisellä ole enää muuta pään sisällä kuin ulkonäkö ja sen puutteet.
      Eikö olisi mukavampaa olla loukkaamatta ihmisiä sanomalla heitä rumiksi, sillä kaikilla meillä on oma ulkonäkömme ja kellään ei ole oikeutta rumitella toisia. Nämä höpöttäjät, onko ne jostain perälaitumilta tlleita kun eivät tiedä käytöstavoista mitään.

• 2456h56hje5y7j

Mitä ihmettä sitten? Kyllä kai nyt jokainen haluaa hyvännäköisen kumppanin.
      Ei hyvä ulkonäkö tarkoita ettei voisi olla sisäisesti myös kaunis.

Kriteerit ne on sullakin, muuten varmaan oisit jutellu tuonkin asian ruman naisen kanssa.

• sgsdgsdgsd

"..Kriteerit ne on sullakin, muuten varmaan oisit jutellu tuonkin asian ruman naisen kanssa.."

Niinpä! Taas tuota samaa lapsenomaista "miks tuo saa ja mä en" itkua. Elämä on epäoikeudenmukaista, jotkut pääsee helpommalla ja jotkut eivät, se pitää vain kestää.

Jokainen itseään kunnioittava ihminen ei huoli itseään rumempaa, se on fakta.

• BRETTYFACEEEE

Itse olen todella hyvän näköinen nuori nainen ja mun isoin kriteeeri ei todellakaan ole miehen naaman ulkonäkö! Se on vain plussaa!!
      Tärkein on LUONNE,luonne,luonne!!!

• pimpelipompelipom

Äläs mussuta, mukamas nätti naama. Jollei sulle kerta tärkeintä oo miehen ulkonäkö, ni sitte se on PAKSU LOMPAKKO! Näin se vaan menee. Rumaakin miestä jaksaa katella, kunhan se kustantaa neidin shoppailut.

• kröhömmmmmm

Näin se menee:

20-vuotias nainen miettii, miltä mies näyttää.

30-vuotias, mitä miehellä on jalkojen välissä.
      40-vuotias, mitä miehellä on korvien välissä.

• Jonathan R

Pätee aika monilla nuorilla naisilla juuri tuo että miehen pitää olla kaunis ja hyvännäköinen.Vanhemmille ei merkkaa samalla tavalla.Toki niitäkin naisia on vanhemmissakin jotka ovat ulkonäkökeskeisiä,mutta sillon naisenkin pitää olla hyvännäköinen että voi vaatia hyvää ulkonäköä.

• Kauniilta naiselta

No...nuorena tyydyin vaatimattomampaankin mieheen mutta kun täytin 38 ja olin eronnut pitkästä liiostani vaatimukset kyllä kasvoivat. Nuorena nimittäin en tajunnut edes olevani kaunis mutta myöhemmin se asia meni sitten itsellekkin perille. Kehuja olen aina saanut mutta olen pitänyt niitä lähinnä epätoivoisten miesten vonkausyrityksinä. Komeita miehiä välttelin koska olin epävarma itsestäni ja komeat saivat sanat sekaisin suuhuni. Eron jälkeen ei ollut enään mitään menettevää joten olin rohkeampi lähestymään myös komeita miehiä. Lopulta valitsin sen komeimman ja tietysti myös kivoimman miehen. Ajatella että sellainen helmi löytyi! Nyt olemme olleet yhdessä jo 7 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2483
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1718
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1588
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1543
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      935
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      924
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      871
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      835
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      808
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      176
      800
    Aihe