Vieläkö kiinnostaisi?

Hypothesis

Tapaat mukavanlaisen ihmsen ja kun alat tutustua häneen, niin saatkin tietää että hän on nuoresta asti ollut sellainen bad girl/bad boy, nykyään on parantanut tapansa ja muutenkin aivan loistotyyppi. Kulkenut hieman vääränlaisissa porukoissa ja saanut osakseen pahoinpitelyjä, solvaamista, mitä nyt kaikkea voi nyt tuollaisissa porukoissa tapahtua ja lopuksi kuulette vielä, että exä on juuri vapautunut linnasta, joka oli lupaillut "palauttaa palveluksen" seuraavan kerran kun hänet näkee.

Mitäs mieltä olette, vieläkö kiinnostaisi olla tekemisissä tälläisen kanssa, vaikka muuten voisi jopa olla tyttö-/poikaystävä materiaalia ja aivan teidän tyyppiä vielä, mutta hänen menneisyys on varsin huono, jopa vaarallinen?

8

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tytsy 23

      Mappi-ö materiaalia. En olisi kiinnostunut tai jos kiinnostus olisi jo ennen näiden tietämistä herännyt, niin se sammuisi ja kuolisi totuuden ilmitullessa.

    • N362011

      Kyllä. Mappi-ö kutsuu.

    • tytsy tää

      Ehdoton ei. Samoin kaikki pössyttelijät joutuu samaan mappiin.

    • bad boy fun

      itse en kelpuuta kuin pahoja/entisiä pahoja poikia.
      niissä on vaan sitä jotakin... ;)

    • No eipä ei

      Ihminen ei yleensä paljon muutu. Kyllähän lupailla voi mitä vaan, mutta ajan mittaan se vanha luonne tulee taas esiin.

      Vastaus siis on, että ei kiinnostaisi. Hengatkoon niiden renttujen ja rikollisten kanssa.

    • 5+4

      Ei mitään jakoa tollaisille luusereille. Samaan nippuun persujen ja muiden asennevammaisten kanssa.

    • N 33

      Mulle kyllä kelpaisi, jos se entinen elämä olisi selkeästi jäänyt taakse.

    • Eipä kiinnostaisi, kun kyllähän tuo rikollinen menneisyys haittaa ainakin mua ja tosi pahasti. Itse en oo koskaan ollut poliisin kans tekemisissä edes sakkojen tai muiden muodossa, joten kyllä tuo on leikin loppu. Pari kertaa ovat vain puhalluttaneet ja sentään ajan todella paljon vuodessa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      103
      2840
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      251
      1993
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      120
      1942
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      136
      1668
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1420
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      25
      1014
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      37
      974
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      96
      968
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      828
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      804
    Aihe