Vieläkö kiinnostaisi?

Hypothesis

Tapaat mukavanlaisen ihmsen ja kun alat tutustua häneen, niin saatkin tietää että hän on nuoresta asti ollut sellainen bad girl/bad boy, nykyään on parantanut tapansa ja muutenkin aivan loistotyyppi. Kulkenut hieman vääränlaisissa porukoissa ja saanut osakseen pahoinpitelyjä, solvaamista, mitä nyt kaikkea voi nyt tuollaisissa porukoissa tapahtua ja lopuksi kuulette vielä, että exä on juuri vapautunut linnasta, joka oli lupaillut "palauttaa palveluksen" seuraavan kerran kun hänet näkee.

Mitäs mieltä olette, vieläkö kiinnostaisi olla tekemisissä tälläisen kanssa, vaikka muuten voisi jopa olla tyttö-/poikaystävä materiaalia ja aivan teidän tyyppiä vielä, mutta hänen menneisyys on varsin huono, jopa vaarallinen?

8

176

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tytsy 23

Mappi-ö materiaalia. En olisi kiinnostunut tai jos kiinnostus olisi jo ennen näiden tietämistä herännyt, niin se sammuisi ja kuolisi totuuden ilmitullessa.

• N362011

Kyllä. Mappi-ö kutsuu.

• tytsy tää

Ehdoton ei. Samoin kaikki pössyttelijät joutuu samaan mappiin.

• bad boy fun

itse en kelpuuta kuin pahoja/entisiä pahoja poikia.
      niissä on vaan sitä jotakin... ;)

• No eipä ei

Ihminen ei yleensä paljon muutu. Kyllähän lupailla voi mitä vaan, mutta ajan mittaan se vanha luonne tulee taas esiin.

Vastaus siis on, että ei kiinnostaisi. Hengatkoon niiden renttujen ja rikollisten kanssa.

• 5+4

Ei mitään jakoa tollaisille luusereille. Samaan nippuun persujen ja muiden asennevammaisten kanssa.

• N 33

Mulle kyllä kelpaisi, jos se entinen elämä olisi selkeästi jäänyt taakse.

• Eipä kiinnostaisi, kun kyllähän tuo rikollinen menneisyys haittaa ainakin mua ja tosi pahasti. Itse en oo koskaan ollut poliisin kans tekemisissä edes sakkojen tai muiden muodossa, joten kyllä tuo on leikin loppu. Pari kertaa ovat vain puhalluttaneet ja sentään ajan todella paljon vuodessa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      96
      941
    2. 59
      868
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      68
      683
    4. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      41
      635
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      61
      632
    6. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      552
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      33
      538
    8. Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille

Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka
      Lieksa
      24
      512
    9. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      478
    10. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      45
      476
    Aihe