siinä lauletaa jotain "minä ajattelen liikaa sinua, tää ei oo enää normaalia" jne
Mikä se biisi on siinä Klikkaa mua -sarjassa 11.10.
24
5116
Vastaukset
- diipadaapaaaaaaaaaa
herra ylppö& ihmiset Mies murtuu. ihana biisi
- jennaz000
KIIIITOOOS, yritin ettiä just tota biisiä kissojen ja koirien kans, täältä apu löytyi :)
- mördelli
etsin samaa pitkään you tubesta ja täältä löytyi vastaus kiitos kaunis :)!
- ykskysymystoisenperä
entä mikä se oli mikä soi tän päivän jaksos? Jotain "pyysit seuraani.."
- monalo
entä se mikä oli että täytyy varoittaa saat mun oudot ystävät, perheen exät... yms?
- KuulostiHyvälle
Niin tämän päivän jaksossa toi vimppa biisi laulettiin jotai että taHdon tän mieHen... ja jotai sukulaisista ja ystävistä ja blaablaa, mikäs se kappale maHtoi olla tietääkö kukaan? :) Kiitos jo näin etukäteen
- ykskysymystoisenperä
siis just tota samaa etin.. :) Tietääkö kukaan?
- Hahaaa
SEn ainakin esitti Jenni Lambert ja piisin nimi tais olla Tahdon
- ykskysymystoisenperä
mistähän ton biisin vois latailla ku ei ainakaan juutuupist löydy..? linkkiä?
- y78y7gtf6frkyjtdydyt
Löytääkö joku tuon tämän päivän kappaleen lyriikat netistä? Itse en ole vielä onnistunut löytämään :/
- KlikkaaMua
Mikä soi tämän päivän jakson lopussa, hidas biisi? Nainen lauloi.. :)
- bzvxcnmbb
Biisiä ei vielä löydy, mutta lyriikat löytyy Klikkaa Mua sarjan facebook sivulta, yhdestä kommenttiketjusta! :)
- KlikkaaMua
Kiitos viestistä! ^__^
- Jepa Lambert
Moi!
Mä lauloin sen kappaleen, se sävellettiin ihan tätä Klikkaa mua -TV-sarjaa varten. Tommi Kalenius sävelsi sen TV-sarjan tuottajan tekemään tekstiin. Tässä on sanat:
TAHDON
Sä pyysit multa mun kättä,
sen oitis mä lupasin,
mut parasta on varmaan varoittaa
sä saat paljon muutakin.
Saat myös mun heikon selkäni
ja itsepäisen pään
mun jyrkät mielipiteeni
niin et pääse kyllästymään.
kerto: Tahdon, sä sanot,
sut tahdon, et epäröi.
Tahdot siis tällaisen
näin ristiriitaisen
naisen sun maailmaasi.
Tahdon, tän miehen
mä tahdon, en epäröi.
Tahdon tän tällaisen
näin rakastavaisen
miehen mun maailmaani.
Se maailma alkaa nyt.
Sä pyysit multa mun seuraa
sen mieluusti lupasin
mut parasta on varmaan varoittaa
sä saat paljon muutakin.
Saat myös mun oudot ystävät,
perheen, exät ja työn
kirjavan historiani
ja sen yhdessä valvotun yön.
kerto- Jepa Lambert
Sanat oli siis tehnyt Johanna Vuoksenmaa.
- Toisella kierroksell
Jepa Lambert kirjoitti:
Sanat oli siis tehnyt Johanna Vuoksenmaa.
Ihana kappale!
- R
Olisko mahdollista saada nuotteja? Mua pyydettiin esittämään tää ystävän häissä. S-posti [email protected]
- tartsuli1
Hei. Kokeilen tuurilla, että huomaatko viestini :) Sinulla on kaunis ääni ja kappala on sellainen joka saa ihokarvat nousemaan :) Tiedätkö onko mahdollista mistään saada kappaleeseen nuotteja? [email protected]
- häihin
Heippa! :) minulla ois myös tarvetta nuoteille, eli jos joku on niistä tietoinen niin voisi laittaa spostia. :)
[email protected] suurkiitos :)
- Aniharva2
Joo, biisi kolahti heti! Itsekin rupesin heti etsimään, että mistä löytyisi.
- lennu
tässä olis tää biisi
- Aniharva2
Kiitos!!
- tuulia5
Aniharva2 kirjoitti:
Kiitos!!
Jep, hyvä biisi ja Jenni laulaa upeesti! Minäkin kaipaisin nuotteja... löytyisiköhän jostain? Häissä pitäisi soida juuri tämä biisi. [email protected]
- myöhäsänmut silti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569