Antille plussaa viestiensä poistamisesta!

Uskon veli

Joku oli nostanut kiusalla Antin 2007 lähettämän kirjoituksen esiin, tietäen hyvin että Antin ajatusmaalma on senjälkeen muuttunut täysin kun hän sai kohdata Kristuksen.

Hän ei kulje enää syyttäjähengessä veljiään halventaen, vaan haluaa tuoda sitä oikeaa rakkauden evankeliumia jonka ainoastaan Jeesus voi vaikuttaa ihmisessä.

On väärin tuoda toisten monen vuoden takaisia kirjoituksia palstalle. Ne on aikoinaan keskusteltu valmiiksi ja jos ei ole, niin jokainen itse voi halutessaan nostaa ne uudestaan keskusteltaviksi.

14

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.,

Sisaruksiahan ne sianpahnueessakin ovat!
      -
      Kaltaisilleen.

• mene karsinaasi...

Mene sitten takaisin sinne sianpahnueeseen halaamaan sisaruksiasi, ja kaltaisiasi.
        Mitä täällä teet irvimässä, Herran omia.

• advr.

Osuit napakymppiin.
      Antissa on tosiaankin ilmennyt hyvääkin.
      Parasta silloin, kun hän taitavasti on poistanut kirjoituksensa.
      Parantaa kuin sika juoksuaan.
      Siinä toivon hänelle onnea ja menetystä jatkossakin.

• Siunausta Antille

Olet vain kade Antille!

• Valehtelijalle:

Sinä advr, et ole adventisti, vaan vääristelijä!

• _?_

Antti puolusti Koivistoa!
      Niin ei tee kukaan joka osaa erottaa oikean opetuksen.
      Väärineläjä ei totuuta tunne!

• Antakaa armoa

Joo, niin Antti puolusti ihmistä, mutta ei syntiä, eikä homoutta.

Koivisto itse kertoi tehneensä syntiä ja pyysi Jumalalta anteeksi ihmisten edessä. Hän on katunut syntejään ja jättäytynyt itsensä Jeesuksen parannettavaksi, Jumalan armon varaan.

Mikä sinäkään olet toista tuomitsemaan, syntinen olet itsekkin jos et muussa, niin ainakin siinä kun toista tuomitset.

Niin Jeesuskin puolusti syntistä naista. Jeesus sanoi, että; "jos joku on synnitön, heittäköön ensimäisen kiven."Yhtään kiveä ei lentänyt!

Oletko sinä synnitön, vai ?)

• ei mene jakeluun

Ilmankos vapaiden suuntien saarnaajissa on paljon entisiä rikollisia.
        Yksikin kertoi historiaansa pahuuden markkinoilla niin että inhotti kuulla.
        Mutta hänellä se oli tärkeintä kerrottavaa.
        Miten pitää kertoa yhä nautinnolla kuinka entisessä elämässä pyöritti puukkoa uhrin kehossa?

Ja elämänsä päätti sitten kuitenkin omankäden kautta vuosia myöhemmin.

• amen, aamen

Jumala vihaa syntiä, koska se on vääryyttä, mutta rakastaa syntistä, koska hän on erehtyväinen ihminen ja heikouksineenkin Jumalalle arvokas.

Katuvaa syntistä ei Jeesus käännytä luotaan, vaan hän antaa anteeksi ja sanoo,

"Mene, äläkä enää syntiä tee!"

Jospa se Koivistokin saisi voimaa ylhäältä, että jaksaisi vastustaa tästedes syntiä. Sinäkin fariseus voisit rukoilla tuon poloisen buplikaanin puolesta, etkä täällä selkään puukottaa.

• nöyrä kulkia

"..Jaakobia minä rakastin ja Eesauta minä vihasin".

Uskon Jumalan sanaa enempi kuin amen,aameinia

1.Johanneksen kirje:
        3:8 Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.

1.Johanneksen kirje:
        3:15 Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

• Jaakob**
        nöyrä kulkia kirjoitti:

1.Johanneksen kirje:
        3:8 Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.

1.Johanneksen kirje:
        3:15 Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

...ja Jaakob oli kiero kuiin korkkiruuvi, ja kuitenkin Jumala rakasti häntä, miten se on mahdollista?

• nöyrä kulkia kirjoitti:

1.Johanneksen kirje:

1.Johanneksen kirje:

JOKU HAASTOI RIITAA TÄLLÄ PROVOILULLAAN :
        "Antti puolusti Koivistoa!
        Niin ei tee kukaan joka osaa erottaa oikean opetuksen.
        Väärineläjä ei totuuta tunne!"

Raamatussa Jeesus leimautuu syntisten ystäväksi ja jumaluusoppineiden vihamieheksi. Sitäpaitsi, eihän Koiviston opetusta ole nuhdeltu, vaan tekoja.
        Jeesuskin sanoo:

Matt. 23:3
        Sentähden, kaikki, mitä he sanovat teille, se tehkää ja pitäkää;
        mutta heidän tekojensa mukaan älkää tehkö, sillä he sanovat, mutta eivät tee.

Joten . . . älä ole vain Koiviston kuulija, vaan tee niinkuin hän opettaa!
        Mutta älä toista hänen syntejään. Muista kuitenkin nöyrästi tämä . . .

1. Joh. 1:10
        Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.

• tikulla silmään

Joka entisiä muistelee, sitä . . .

Jesaja 43

18 Älkää entisiä muistelko, älkää menneistä välittäkö.
      19 Katso, minä teen uutta; nyt se puhkeaa taimelle, ettekö sitä huomaa?
      Niin, minä teen tien korpeen, virrat erämaahan.

• niin on hyvä

Antille plussaa kun pitää itsensä täältä pois! Sillä voiko Antti muuttua, joka on pahantekoon tottunut, eipä taida, sanoohan sanakin:
      "Voiko etiopialainen muuttaa ihonsa ja pantteri pilkkunsa? Yhtä vähän te voitte tehdä hyvää, te pahantekoon tottuneet."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      600
      2136
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1078
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      19
      1008
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      4
      887
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      845
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      79
      795
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      749
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      87
      727
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65