Voiko ipod touchilla soittaa? Ei siis kuunnella musiikkia, vaan soittaa :D Olisin hankkimassa sitä sillä iphone4:jään verrattuna se on reilusti halvempi, mutta tuo soittomahdollisuus jäi vähän mietityttämään..
APPLE IPOD TOUCHILLA SOITTAA? (LUE)
11
748
Vastaukset
- 1stMacFinn
Jos tarjoitat soittamisella käyttöä puhelimena, niin iPod Touch ei ole puhelin.
Facetime-videopuheluja voit kyllä soittaa mutta vain muille Touchin, iPhonen tai iPadin tai Macin omistajille ja vain wlan verkossa.
Mistä sait mieleesi, että iPodilla voisi soittaa muutakin kuin musiikkia? Kaikissa mainoksissa ja muissa nettiaineistoissa sitä ei luvata. - ville243
ei voi soittaa puheluita
- reinikainenn24
kyllä mä ainaki pysty
- ITouch 4Gen
reinikainenn24 kirjoitti:
kyllä mä ainaki pysty
Et pysty ellet ole ostanut Skypeen puheaikaa.
- ipodii
kyllä pystyy kun lataat appstoresta jonku icall ohjelma ;)
- moihjm
haistakaa paska
- moihjm
paska.a
- ipod
en tiedä, sitä samaa tässä itsekkin mietin :D ;)
- apina
onko se sovellus sit maksullinen jolla voit soittaa muille?
- Huoh, voi että.
Onko se vaikea käydä itse katsomassa?
- apina
Muuten kävisin jos ois tommonen romu jolla kattoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102473- 842161
- 561697
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai601673- 1551580
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461476Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1531470- 1151214
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271197Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261186