Voiko ipod touchilla soittaa? Ei siis kuunnella musiikkia, vaan soittaa :D Olisin hankkimassa sitä sillä iphone4:jään verrattuna se on reilusti halvempi, mutta tuo soittomahdollisuus jäi vähän mietityttämään..
APPLE IPOD TOUCHILLA SOITTAA? (LUE)
11
689
Vastaukset
- 1stMacFinn
Jos tarjoitat soittamisella käyttöä puhelimena, niin iPod Touch ei ole puhelin.
Facetime-videopuheluja voit kyllä soittaa mutta vain muille Touchin, iPhonen tai iPadin tai Macin omistajille ja vain wlan verkossa.
Mistä sait mieleesi, että iPodilla voisi soittaa muutakin kuin musiikkia? Kaikissa mainoksissa ja muissa nettiaineistoissa sitä ei luvata. - ville243
ei voi soittaa puheluita
- reinikainenn24
kyllä mä ainaki pysty
- ITouch 4Gen
reinikainenn24 kirjoitti:
kyllä mä ainaki pysty
Et pysty ellet ole ostanut Skypeen puheaikaa.
- ipodii
kyllä pystyy kun lataat appstoresta jonku icall ohjelma ;)
- moihjm
haistakaa paska
- moihjm
paska.a
- ipod
en tiedä, sitä samaa tässä itsekkin mietin :D ;)
- apina
onko se sovellus sit maksullinen jolla voit soittaa muille?
- Huoh, voi että.
Onko se vaikea käydä itse katsomassa?
- apina
Muuten kävisin jos ois tommonen romu jolla kattoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446