Homot naimisiin. Vieraina: sateenkaariperheen lapsi Sanna Marin, sekä kansanedustajat JaniToivola, Eevamaria Maijala ja Mika Niikko.
http://areena.yle.fi/video/1318533779468
”Samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat HAUREUTTA ja eksyivät luonnottomiin LIHANHIMOIHIN, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta.
Yhtäkaikki nämä uneksijat samoin saastuttavat lihan; he halveksivat herrautta, herjaavat kirkkauden henkiolentoja.
Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa Mooseksen ruumiista, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota, vaan sanoi: "Rangaiskoon sinua Herra!"
Nämä sitävastoin herjaavat sitä, mitä eivät tunne; mutta minkä he järjettömäin eläinten tavoin luonnostaan ymmärtävät, sillä he turmelevat itsensä.
Voi heitä, sillä he kulkevat Kainin tietä ja hukkuvat niskoitteluunsa niinkuin Koora!
Heistäkin Eenok, Aadamista seitsemäs, on ennustanut, sanoen: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet."
He ovat napisijoita, kohtalonsa nurkujia ja vaeltavat himojensa mukaan; heidän suunsa puhuu pöyhkeitä, ja he mielistelevät ihmisiä oman etunsa tähden.
Mutta te, rakkaani, muistakaa nämä sanat, mitkä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen apostolit ovat edeltäpäin puhuneet,
sanoen teille: "Viimeisenä aikana tulee pilkkaajia, jotka vaeltavat jumalattomuutensa himojen mukaan." Nämä juuri saavat aikaan hajaannusta, he ovat sielullisia, henkeä heillä ei ole.”
”Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
He ovat Jumalaa vihaavaisia, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.
Aika on nyt samoin kuin Sodoma ja Gomorra
45
128
Vastaukset
- repäistään rajusti.
ts. sanottiin, että ovat ...... vaihtaneet ...... eli ollut ensin muuta ts. heteroja mutta sitten vaihtuu puoli ja se tuomittiin.
Entäpä kun syntyy sellaiseksi, niin siinä ei vaihdeta puolta, vaan geeniperimä kertoo, että on jotain pielessä, ns. luomisnäköalaan.
Normaali ihminen ei syty omaan sukupuoleen, vaan täytyy syy olla syvemmällä.
Siksi en tuomitse rekisteröityä parisuhdetta, mutta en suo heille adoptio-oikeutta.
Lapsi kasvakoon miehen ja naisen välisessä liitossa.
Mutta en pakota ketään toiseen malliin, joka heissä on kasvanut jo äidin kohdusta lähtien.
Onhan ihmisiä, jotka eivät syty ollenkaan mihinkään ja sekin on totuus, he ovat yksin.
Eli kyse on avioliittoon kelpaamaton yksilö. ts. miehen ja naisen väliseen suhteeseen, mutta jos riettaudessa haetaan suhteita miten sattuu, se on tuomittava ja jos riettauden synnissä ei tee parannusta, niin Jumala hylkää ihmisen kelvottomuutensa valtaan tekemään sopimatonta.
Saastainen saastuu edelleen.- Synti on syntiä!
Synnin himo on jo syntiä! Jumala ei luonnut syntistä ihmistä, ihminen itse lankesi syntiin!
Tehkää parannus, sillä Pelastus/parannus on Kristuksessa! - repäistään rajusti.
Synti on syntiä! kirjoitti:
Synnin himo on jo syntiä! Jumala ei luonnut syntistä ihmistä, ihminen itse lankesi syntiin!
Tehkää parannus, sillä Pelastus/parannus on Kristuksessa!Ymmärrän, mitä tarkoitat, mutta emme enää elä paratiisissa ja ihminen syntyy langenneen maailman elämänseurauksissa osaansa.
Mitä sokeana syntynyt, Jeesus ei tuominnut syntymästään sokeaa, vaikka ihminen hänet tuomitsi. Jos tämä ei tehnyt, niin vanhemmat jne.
Entä kun ihminen syntii Kallen fyysiseen olemukseen, mutta on syntyessään jo Liisan mielessä.
Jo testeissä löydämme eron ihmisessä, naisen aivot on erilaiset kuin miehen.
Kromosomirakenne XX ja XY puhuu pitkälle.
X- äidiltä ja X tai Y- isältä, joka määrää sen, mikä sikiöstä syntyy.
Eli tässä kannattaa varoen synnityttää ihmistä.
Siinä ei vaihdeta "kesken" aikuisena suuntausta, joka on "" vaihtaneet!" jne.
Eli jo ihmisiä syntyy jopa niin, että on molemmat värkit olemassa.
Ongelmat on syntyneelle itselleen olemassa, saati sitten se, että Liisä kulkee Kallen ruumiissa. Kenen kohdalla asia ei ole aktiivi, hän ei ymmärrä, eikä osaa tulkita sanaakaan Vapahtajan näkövinkkelistä.
Synti on synti, mutta kun syntyy vikaisena itse luomistapahtuman jälkeen langenneessa maailman sisälle, tavalla tahi toisella, vaatii ihmiskunnalta terveitä silmälaseja tarkastella asoita.
Tietenkin olisi hyvä, kun ihminen pidättäytyisi "tähtemme" parisuhteen vikaisuuden osasta, jonka syntymälahjana sai, niin omatuntomme ei ole ongelmissa.
Eihän Vanhanliiton aikana alttarille saanut nousta vikaisuus, noin fyysisessäkin mielessä, mutta sen merkitys oli sanomaltaan toinen, mitä ehkä ajattelemme.
Kyse siinä merkitsi viitauksena Kristukseen, Ylimmäiseen Pappiin.
Mutta meidän jaloissa saa kyllä olla narut, ettemme kuolleena jäisi sinne Pyhimpään. - ajatustarkennus..
repäistään rajusti. kirjoitti:
Ymmärrän, mitä tarkoitat, mutta emme enää elä paratiisissa ja ihminen syntyy langenneen maailman elämänseurauksissa osaansa.
Mitä sokeana syntynyt, Jeesus ei tuominnut syntymästään sokeaa, vaikka ihminen hänet tuomitsi. Jos tämä ei tehnyt, niin vanhemmat jne.
Entä kun ihminen syntii Kallen fyysiseen olemukseen, mutta on syntyessään jo Liisan mielessä.
Jo testeissä löydämme eron ihmisessä, naisen aivot on erilaiset kuin miehen.
Kromosomirakenne XX ja XY puhuu pitkälle.
X- äidiltä ja X tai Y- isältä, joka määrää sen, mikä sikiöstä syntyy.
Eli tässä kannattaa varoen synnityttää ihmistä.
Siinä ei vaihdeta "kesken" aikuisena suuntausta, joka on "" vaihtaneet!" jne.
Eli jo ihmisiä syntyy jopa niin, että on molemmat värkit olemassa.
Ongelmat on syntyneelle itselleen olemassa, saati sitten se, että Liisä kulkee Kallen ruumiissa. Kenen kohdalla asia ei ole aktiivi, hän ei ymmärrä, eikä osaa tulkita sanaakaan Vapahtajan näkövinkkelistä.
Synti on synti, mutta kun syntyy vikaisena itse luomistapahtuman jälkeen langenneessa maailman sisälle, tavalla tahi toisella, vaatii ihmiskunnalta terveitä silmälaseja tarkastella asoita.
Tietenkin olisi hyvä, kun ihminen pidättäytyisi "tähtemme" parisuhteen vikaisuuden osasta, jonka syntymälahjana sai, niin omatuntomme ei ole ongelmissa.
Eihän Vanhanliiton aikana alttarille saanut nousta vikaisuus, noin fyysisessäkin mielessä, mutta sen merkitys oli sanomaltaan toinen, mitä ehkä ajattelemme.
Kyse siinä merkitsi viitauksena Kristukseen, Ylimmäiseen Pappiin.
Mutta meidän jaloissa saa kyllä olla narut, ettemme kuolleena jäisi sinne Pyhimpään.Entä kun ihminen (syntii) piti olla syntyy Kallen fyysiseen olemukseen, mutta on syntyessään jo Liisan mielessä, mutta sana kuvastaa meidän mielipidettä, me synnitetään ihminen melikuviemme kanssa, koska ajatuksemme on maasta, ei taivaallisia.
Jumala on viimekädessä tuomari kaikille, heillekin, jotka syntymästään ovat osansa saaneet. Siis syntymästään, ei vaitamalla, vaan syntymällä, joka johtaa ihmisen persoonallisuutta. - eepu*
ajatustarkennus.. kirjoitti:
Entä kun ihminen (syntii) piti olla syntyy Kallen fyysiseen olemukseen, mutta on syntyessään jo Liisan mielessä, mutta sana kuvastaa meidän mielipidettä, me synnitetään ihminen melikuviemme kanssa, koska ajatuksemme on maasta, ei taivaallisia.
Jumala on viimekädessä tuomari kaikille, heillekin, jotka syntymästään ovat osansa saaneet. Siis syntymästään, ei vaitamalla, vaan syntymällä, joka johtaa ihmisen persoonallisuutta.Anna syntisi/vaivasi/himosi Jumalalle, joka voi tehdä sinut jälleen terveeksi; sillä Jumala ei luonnut ihmistä homoksi/syntiseksi vaan mieheksi ja naiseksi!
Kaikki ihmiset syntyvät synnin lihaan ja moninaisiin himoihinsa mutta ne ovat silti syntiä Jumalan edessä eikä niitä tule hyväksyä, niistä on tehtävä parannus ja tässä asiassa vain Jumala voi syntistä ihmistä auttaa pääsemään synnistä ja parantua Kristuksessa!!!
”Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja (silloin ihmiset tuovat omia käsityksiä Jumalan ohjeiden/säädösten sijaan).
Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä, pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, HEKUMAA enemmän kuin Jumalaa rakastavia; heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten HIMOJEN heiteltäviä naisparkoja, jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.
Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä.
Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.”
Tehkää parannus, sillä Pelastus/parannus on vain Kristuksessa Elävän Jumalan Pojassa!
Johanneksen evankeliumi:
"Ja ohi kulkiessaan hän näki miehen, joka syntymästään saakka oli ollut sokea.
Ja hänen opetuslapsensa kysyivät häneltä sanoen: "Rabbi, kuka teki syntiä, tämäkö vai hänen vanhempansa, että hänen piti sokeana syntymän?"
Jeesus vastasi: "Ei tämä tehnyt syntiä eivätkä hänen vanhempansa, vaan JUMALAN TEKOJEN piti tuleman hänessä julki.
Niin kauan kuin päivä on, TULEE meidän TEHDÄ HÄNEN TEKOJANSA, joka on minut lähettänyt; tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä.
Niin kauan kuin minä maailmassa olen, olen minä maailman valkeus."
Tämän sanottuaan hän sylki maahan ja teki syljestä tahtaan ja siveli tahtaan hänen silmilleen ja sanoi hänelle: "Mene ja peseydy Siiloan lammikossa" - se on käännettynä: lähetetty. - Niin hän meni ja peseytyi ja palasi näkevänä."
"USKOTKO sinä Jumalan Poikaan - Parantajaasi?"
Hän vastasi ja sanoi: "Herra, kuka hän on, että minä häneen USKOISIN?"
Jeesus sanoi hänelle: "Sinä olet hänet nähnyt, ja hän on se, joka sinun kanssasi puhuu."
Niin hän sanoi: "Herra, minä USKON"; ja hän kumartaen rukoili häntä.
Ja Jeesus sanoi: "Tuomioksi minä olen tullut tähän maailmaan, että ne, jotka eivät näe, näkisivät, ja ne, jotka näkevät, tulisivat sokeiksi."
Tule siis sinäkin USKOSSA Parantajasi Luo ja anna pestä itsesi (Apt.2:38) uskonmukaisessa upotuskasteessa!
Sillä; Vapahtaja kutsuu kaikkia PARANNUKSEEN, Aloita lukemalla seuraava luja Perustus: Lue: KASTEENSANOMA USKOVALLE; "ETTÄ LAIN VANHURSKAUS TÄYTETTÄISIIN MEISSÄ"!
http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=11
*
Ystävällisesti Siunausterveisin Totuuden etsijöille
minulle niin Rakkaassa
Voittoisassa ja Voimallisessa י ה וֹ שׁ ﬠ
JAHSHUAN (Ilm.14:1) MESSIAAN Armollisessa ja Pyhässä Nimessä
*
eepu
*
♥ MARANATA! ♥ - pyh!
eepu* kirjoitti:
Anna syntisi/vaivasi/himosi Jumalalle, joka voi tehdä sinut jälleen terveeksi; sillä Jumala ei luonnut ihmistä homoksi/syntiseksi vaan mieheksi ja naiseksi!
Kaikki ihmiset syntyvät synnin lihaan ja moninaisiin himoihinsa mutta ne ovat silti syntiä Jumalan edessä eikä niitä tule hyväksyä, niistä on tehtävä parannus ja tässä asiassa vain Jumala voi syntistä ihmistä auttaa pääsemään synnistä ja parantua Kristuksessa!!!
”Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja (silloin ihmiset tuovat omia käsityksiä Jumalan ohjeiden/säädösten sijaan).
Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä, pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, HEKUMAA enemmän kuin Jumalaa rakastavia; heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten HIMOJEN heiteltäviä naisparkoja, jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.
Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä.
Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.”
Tehkää parannus, sillä Pelastus/parannus on vain Kristuksessa Elävän Jumalan Pojassa!
Johanneksen evankeliumi:
"Ja ohi kulkiessaan hän näki miehen, joka syntymästään saakka oli ollut sokea.
Ja hänen opetuslapsensa kysyivät häneltä sanoen: "Rabbi, kuka teki syntiä, tämäkö vai hänen vanhempansa, että hänen piti sokeana syntymän?"
Jeesus vastasi: "Ei tämä tehnyt syntiä eivätkä hänen vanhempansa, vaan JUMALAN TEKOJEN piti tuleman hänessä julki.
Niin kauan kuin päivä on, TULEE meidän TEHDÄ HÄNEN TEKOJANSA, joka on minut lähettänyt; tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä.
Niin kauan kuin minä maailmassa olen, olen minä maailman valkeus."
Tämän sanottuaan hän sylki maahan ja teki syljestä tahtaan ja siveli tahtaan hänen silmilleen ja sanoi hänelle: "Mene ja peseydy Siiloan lammikossa" - se on käännettynä: lähetetty. - Niin hän meni ja peseytyi ja palasi näkevänä."
"USKOTKO sinä Jumalan Poikaan - Parantajaasi?"
Jeesus sanoi hänelle: "Sinä olet hänet nähnyt, ja hän on se, joka sinun kanssasi puhuu."
Ja Jeesus sanoi: "Tuomioksi minä olen tullut tähän maailmaan, että ne, jotka eivät näe, näkisivät, ja ne, jotka näkevät, tulisivat sokeiksi."
Tule siis sinäkin USKOSSA Parantajasi Luo ja anna pestä itsesi (Apt.2:38) uskonmukaisessa upotuskasteessa!
Sillä; Vapahtaja kutsuu kaikkia PARANNUKSEEN, Aloita lukemalla seuraava luja Perustus: Lue: KASTEENSANOMA USKOVALLE; "ETTÄ LAIN VANHURSKAUS TÄYTETTÄISIIN MEISSÄ"!
*
minulle niin Rakkaassa
*
eepu
*
♥ MARANATA! ♥Jeesuksen nimi omalla äidinkielellään ei ollut mikään Jahshua, vaan Jeshua. Sinulla on tullut tuosta omasta harhaoppisesta kasteopistasi pakkomielle.
- eepu*
pyh! kirjoitti:
Jeesuksen nimi omalla äidinkielellään ei ollut mikään Jahshua, vaan Jeshua. Sinulla on tullut tuosta omasta harhaoppisesta kasteopistasi pakkomielle.
Sinulle turhan rähisijälle/räksyttäjälle Uskonpuhdistuksen - Jumalanasian vastustajalle mitään ymmärtämättömälle naiselle kerrottakoon:
MESSIAS VAPAHTAJAMME OIKEA NIMI
http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=4&p=12&hilit=kuuluisa#p12
Ja Että; "Heprealainen, kuuluisa raamatun käsikirjoitusten erikoisasiantuntija Jacobs todistaa, että IANKAIKKISEN LUOJAN
NIMESSÄ TOINEN KIRJAIN ON ”A ”, JOKA KIRJAIN PALJASTAA, ETTÄ HÄN ON: "PAITSI MINUA EI OLE KETÄÄN TOISTA EIKÄ MINUN JÄLKEENI TULLA TOISTA LUOMAAN."
Ja kaikkialla Uudessa Testamentissa missä Vapahtajamme puhuu, on siihen aina kirjoitettu suurilla kirjaimilla kuten ensimmäisissä käsikirjoituksissa: I AM - MINÄ OLEN , . Juuri samoin kuin Mooseksen kirjassa ."
”ENGLANNIKSI SUORAAN ARAMEASTA käännettynä Hänen nimensä on YAHSHUA,
Hänen nimensä MUUTEN KAIKKEIN VAHIMMISSA käsikirjoituksissa VANHASSA TESTAMENTISSA ON pelkästään YAH."
Vapahtaja sanoi: "Minä olen tullut ISÄNI Nimessä, ja te ette ota Minua vastaan…" (Ks. Joh 5:43).
*
Seuraavassa otteita EXEGESES- Raamatusta, joka on käännetty Heprealaisista ja Aramealaisista alkuperäisistä kirjoituksista:
"MATTHAIOS 1
exeGeses companion BIBLE 1464
but wills to release her secretly.
And pondering these, behold,
The angel of Yah Veh manifests to him in a dream,
wording, Yoseph, you son of David,
awe not to take Miryam your woman to yourself:
for that birthing in her is of the Holy Spirit.
And she is to birth a son;
And you, call his name Yah Shua:
for he saves his people from their sins.
PHILIPPIANS 2
exeGeses companion BIBLE 1757
TEH EXALTATION OF MESSIAH
9 So Elohim also supremely exalted him
And granted him charism
-- a name above every name:
10 that in the name of Yah Shua every knee bows." - pyh!
eepu* kirjoitti:
Sinulle turhan rähisijälle/räksyttäjälle Uskonpuhdistuksen - Jumalanasian vastustajalle mitään ymmärtämättömälle naiselle kerrottakoon:
MESSIAS VAPAHTAJAMME OIKEA NIMI
http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=4&p=12&hilit=kuuluisa#p12
Ja Että; "Heprealainen, kuuluisa raamatun käsikirjoitusten erikoisasiantuntija Jacobs todistaa, että IANKAIKKISEN LUOJAN
NIMESSÄ TOINEN KIRJAIN ON ”A ”, JOKA KIRJAIN PALJASTAA, ETTÄ HÄN ON: "PAITSI MINUA EI OLE KETÄÄN TOISTA EIKÄ MINUN JÄLKEENI TULLA TOISTA LUOMAAN."
Ja kaikkialla Uudessa Testamentissa missä Vapahtajamme puhuu, on siihen aina kirjoitettu suurilla kirjaimilla kuten ensimmäisissä käsikirjoituksissa: I AM - MINÄ OLEN , . Juuri samoin kuin Mooseksen kirjassa ."
”ENGLANNIKSI SUORAAN ARAMEASTA käännettynä Hänen nimensä on YAHSHUA,
Hänen nimensä MUUTEN KAIKKEIN VAHIMMISSA käsikirjoituksissa VANHASSA TESTAMENTISSA ON pelkästään YAH."
Vapahtaja sanoi: "Minä olen tullut ISÄNI Nimessä, ja te ette ota Minua vastaan…" (Ks. Joh 5:43).
*
Seuraavassa otteita EXEGESES- Raamatusta, joka on käännetty Heprealaisista ja Aramealaisista alkuperäisistä kirjoituksista:
"MATTHAIOS 1
exeGeses companion BIBLE 1464
but wills to release her secretly.
And pondering these, behold,
The angel of Yah Veh manifests to him in a dream,
wording, Yoseph, you son of David,
awe not to take Miryam your woman to yourself:
for that birthing in her is of the Holy Spirit.
And she is to birth a son;
And you, call his name Yah Shua:
for he saves his people from their sins.
PHILIPPIANS 2
exeGeses companion BIBLE 1757
TEH EXALTATION OF MESSIAH
9 So Elohim also supremely exalted him
And granted him charism
-- a name above every name:
10 that in the name of Yah Shua every knee bows."ja höpöhöpö!
Matteus ja Filippiläiskirje on kirjoitettu kreikaksi ja myöhemmin käännetty hepreaksi, joten HÖPÖHÖPÖ!
Ihan yks lysti miten nuo KÄÄNNÖKSET kääntävät. Arameankielessä nimi on JESHUA eikä JAHSHUA. - eepu*
pyh! kirjoitti:
ja höpöhöpö!
Matteus ja Filippiläiskirje on kirjoitettu kreikaksi ja myöhemmin käännetty hepreaksi, joten HÖPÖHÖPÖ!
Ihan yks lysti miten nuo KÄÄNNÖKSET kääntävät. Arameankielessä nimi on JESHUA eikä JAHSHUA.Ihan yksi lysti mitä sinä kirjoitat asiasta, et ole koskaan todellisia perusteluita esittänyt, räksytät ja tulukutat vain ihmisille, jotka ovat itse asiaan perehtyneitä, itse et vaivaudu asiaa tutkimaan,
mutta sehän kuuluukin siihen sinun roomalaiskatoliseen kätyri hommaasi harhaoppeihisi, joilla täällä valehtelet ihmisille!
Herra itse sinua siitä rangaiskoon! - pyh!
eepu* kirjoitti:
Ihan yksi lysti mitä sinä kirjoitat asiasta, et ole koskaan todellisia perusteluita esittänyt, räksytät ja tulukutat vain ihmisille, jotka ovat itse asiaan perehtyneitä, itse et vaivaudu asiaa tutkimaan,
mutta sehän kuuluukin siihen sinun roomalaiskatoliseen kätyri hommaasi harhaoppeihisi, joilla täällä valehtelet ihmisille!
Herra itse sinua siitä rangaiskoon!PYH! Uusi testamentti kirjoitettiin kreikaksi. Se on fakta. Ihan sama mitä sinä horiset.
- vuosi n. 1926-8
Synti on syntiä! kirjoitti:
Tehkää parannus, sillä Pelastus/parannus on Kristuksessa!nm. repäistään rajusti, jatkan teille.
Tuossa 1920 luvun puolivälissä, ei ollut paljonkaan ympäristötekijöitä, jotka vaikuttaa, niinkuin tänään.
Silloin Lestadiolaispiirissä tuli eräs mies ripittäytymään pienelle tytölle, joka on äitini, että hän on ollut koko ikänsä miehimys.
Tuosta ripittäytymisestä en kirjoita enempiä, mutta se, että joku on syntynyt johonkin osaansa, on osa, johon pitää suhtautua niin, niinkuin Vapahtaja suhtautuisi meihin, jotka olemme vikaisuuteen syntyneitä.
Eli siihen vikaisuuteen, mitä emme itse ole aiheuttaneet.
..
Tämä aika on taas sitä, että on ihmisiä luonnollisessa suhteessa ja he vaihtavat osansa syttyen toisiinsa ja kaikkea hirvittävyyttä seksualisuuden puolella kylvetään ajassa, jota en käy luetteloimaan, koska rienaajan tekoja en esittele.
Se on kadottavaa, tekeekö sitä yksin, avioparina ja pareina, jne. Se on saastaa ja saastaisuutta. - eepu*
pyh! kirjoitti:
PYH! Uusi testamentti kirjoitettiin kreikaksi. Se on fakta. Ihan sama mitä sinä horiset.
UT käännettiin kreikaksi! Se on sama mitä sinä horiset!
Palautetaanpa taas mieliin tosiasiat homoseksuaalisuudesta:
Helsingin Sanomat käsitteli asiaa tiedetyn tiedon valossa, joka on tietenkin myrkkyä kaikille höpölahkoille ja niiden höpölahkojen kannattajille:
http://www.hs.fi/ulkomaat/10 kysymystä homoudesta Mikä tekee ihmisestä homon/a1305546987849
"4. Mikä tekee ihmisestä homon?
Tutkimustietoa on vasta hyvin vähän, mutta nykytiedon valossa kyse on perinnöllisyydestä. Teoriassa voisi olla olemassa homouteen vaikuttavia psykososiaalisia tekijöitä, mutta toistaiseksi tiedetyt tekijät ovat biologisia.
Homouden syntyä on paikannettu x-kromosomiin, mutta mitään "homogeeniä" ei ole löydetty. Periytymismekanismin arvellaan silti olevan sama sekä homomiehillä että lesbonaisilla.
Miesten homouden uskotaan periytyvän äidin puolelta. Immunisaatioteorian mukaan poikasikiö on äidin vastustuskyvylle taakka, jota äidin elimistö yrittää sikiökaudella muokata. Teorian mukaan äidin elimistö pyrkii muuttamaan poikasikiön aivoja feminiinisempään suuntaan, mistä seuraisi se, että vauva on homoseksuaali. Teorian on arveltu selittävän sen, että mitä useamman pojan äiti synnyttää, sitä todennäköisemmin nuorin poika on homo.
Teorian ongelma on se, että äidin elimistön pitäisi muokata koko aivoja, kun taas homomiesten aivoista vain pienet osat ovat heteroja feminiinisempiä.
Ennen vanhaan uskottiin, että jos pojalla on vahva äiti ja heikko isä, pojasta tulee kasvatuksen takia homo. Natsi-Saksassa ja vielä 1960-luvulla Suomessakin uskottiin, että vanhempi homomies viettelee nuoremman ja muokkaa tästä homon. Näissä väitteissä ei ole perää.
Biologialla ei pystytä täysin selittämään homoutta, mutta psykologitkin ovat päätymässä biologisen selitysmallin kannalle. "
"Hurmoshenkinen kristitty homomies voi sanoa, että hän on "parantunut", mutta tosiasiassa seksuaalista suuntautumista ei voi muuttaa käskyttämällä."
Sellaista tällä kertaa. Rakastakaa lähimmäisiänne, myös homoseksuaaleja, sillä homous on synnynnäinen ja täysin normaali seksuaalisuuden ilmenemismuoto.- pyh!
Ihan yks lysti mitä hesari sanoo. Jumala sanoo homoilua iljetykseksi. Se riittää meille.
>>> Ihan yks lysti mitä hesari sanoo. Jumala sanoo homoilua iljetykseksi. Se riittää meille. >>>
Amerikkalaisissa lahkoissa kovin harvoin kuunnellaan ketään muita kuin oman lahkon päättäjiä ja se on kyllä tiedossa, eli ei uutta asiaa ollenkaan. Sitä kutsutaan myös omahyväisyydeksi ja muuksi sellaiseksi.
Tosin Hesari vain välittää uutisia ja tuonkin uutisen tiedot olivat tieteellistä tosiasiaa.
Homoseksuaalisuuden käsittely Raamatussa perustuu sen aikaiseen tietoon, joka ei ole enää relevanttia tänä päivänä.
Me tiedämme, että homoseksuaalisuus on biologinen ominaisuus aika pitkälle ja se ei ole sairaus, josta voisi parantua. Tai eheytyä. EIkä siitä tarvitse parantua.
Sitten jos lahkon jumalalla on vanhoja käsityksiä, jotka eivät perustu tiedettyyn tietoon, niin voi kysyä, että mitä helvettiä sellaisella jumalalla tekee.- eepu*
Etkö bushmanni pelkää Jumalaa, sillä ”Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa, silloin kun Herra Jeesus ilmestyy taivaasta voimansa enkelien kanssa tulen liekissä ja kostaa niille, jotka eivät tunne Jumalaa eivätkä ole kuuliaisia meidän Herramme Jeesuksen evankeliumille.
Heitä kohtaa silloin rangaistukseksi iankaikkinen kadotus Herran kasvoista ja hänen voimansa kirkkaudesta,”
Mutta bushmanni se täällä julkenee herjaten kirjoittaa Jumalaa vastaan:
"Sitten jos lahkon jumalalla on vanhoja käsityksiä, jotka eivät perustu tiedettyyn tietoon, niin voi kysyä, että mitä helvettiä sellaisella jumalalla tekee. mutta Me tiedämme, että homoseksuaalisuus on biologinen ominaisuus aika pitkälle ja se ei ole sairaus, josta voisi parantua. Tai eheytyä. EIkä siitä tarvitse parantua."
MUTTA RAAMATTU SANOO sinulle bushmanni, joka luulet viisaaksi tulleesi tiedettä lukiessasi:
”Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet (kääntyneet tieteen puolen) katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.”
Mutta tämähän on ennustettu/tiedetty, se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja, silloin ihmiset tuovat omia käsityksiä Jumalan ohjeiden/säädösten sijaan.
"Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä, pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, HEKUMAA enemmän kuin Jumalaa rakastavia; heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten HIMOJEN heiteltäviä ihmisparkoja, jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.
Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat TOTUUTTA, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät USKO JUMALAAN eivätkä uskonkoetuksissa kestä.
Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ILMEISEKSI KAIKILLE, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.”
Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia. He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä; ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, JUMALAA VIHAAVAISIA, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia, vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta; jotka, vaikka tuntevat JUMALAN VANHURSKAAN SÄÄDÖKSEN,
että ne, jotka SENKALTAISIA tekevät, ovat KUOLEMAN ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.”
Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti,
..jatkuu - eepu*
eepu* kirjoitti:
Etkö bushmanni pelkää Jumalaa, sillä ”Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa, silloin kun Herra Jeesus ilmestyy taivaasta voimansa enkelien kanssa tulen liekissä ja kostaa niille, jotka eivät tunne Jumalaa eivätkä ole kuuliaisia meidän Herramme Jeesuksen evankeliumille.
Heitä kohtaa silloin rangaistukseksi iankaikkinen kadotus Herran kasvoista ja hänen voimansa kirkkaudesta,”
"Sitten jos lahkon jumalalla on vanhoja käsityksiä, jotka eivät perustu tiedettyyn tietoon, niin voi kysyä, että mitä helvettiä sellaisella jumalalla tekee. mutta Me tiedämme, että homoseksuaalisuus on biologinen ominaisuus aika pitkälle ja se ei ole sairaus, josta voisi parantua. Tai eheytyä. EIkä siitä tarvitse parantua."
MUTTA RAAMATTU SANOO sinulle bushmanni, joka luulet viisaaksi tulleesi tiedettä lukiessasi:
”Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet (kääntyneet tieteen puolen) katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.”
Mutta tämähän on ennustettu/tiedetty, se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja, silloin ihmiset tuovat omia käsityksiä Jumalan ohjeiden/säädösten sijaan.
"Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä, pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, HEKUMAA enemmän kuin Jumalaa rakastavia; heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten HIMOJEN heiteltäviä ihmisparkoja, jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.
Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat TOTUUTTA, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät USKO JUMALAAN eivätkä uskonkoetuksissa kestä.
Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ILMEISEKSI KAIKILLE, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.”
Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia. He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä; ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, JUMALAA VIHAAVAISIA, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia, vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta; jotka, vaikka tuntevat JUMALAN VANHURSKAAN SÄÄDÖKSEN,
että ne, jotka SENKALTAISIA tekevät, ovat KUOLEMAN ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.”
Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti,
..jatkuuVapahtaja on sanonut: "Tuomioksi minä olen tullut tähän maailmaan, että ne, jotka eivät näe, näkisivät, ja ne, jotka näkevät, tulisivat sokeiksi."
sillä ”heissä käy toteen Esaiaan ennustus, joka sanoo: 'Kuulemalla kuulkaa, älkääkä ymmärtäkö, ja näkemällä nähkää, älkääkä käsittäkö. Sillä PAATUNUT on tämän kansan sydän, ja korvillaan he työläästi kuulevat, ja silmänsä he ovat ummistaneet, etteivät he näkisi silmillään, eivät kuulisi korvillaan, eivät ymmärtäisi sydämellään eivätkä kääntyisi ja etten minä heitä PARANTAISI.'”
Mutta älkää te kääntykö pois, vaan Tehkää te toki parannus, antakaa (Apt.2:38) pelastaa/parantaa itsenne, sillä Pelastus/parannus on vain Kristuksessa Elävän Jumalan Pojassa!
Vapahtaja kysyy; "USKOTKO sinä Jumalan Poikaan - Parantajaasi?"
*
minulle niin Rakkaassa
*
eepu
*
♥ MARANATA! ♥ eepu* kirjoitti:
..jatkuu>>> Eepu: MUTTA RAAMATTU SANOO sinulle bushmanni, joka luulet viisaaksi tulleesi tiedettä lukiessasi: >>>>
Kyllä minä tiedän, että Raamattu on väärissä käsissä hyvin vaarallinen kirja ja sieltä löytyy varmasti jae, jolla voimme perustella jonkin ihmisryhmän sortamista tai syyllistämistä.
SInä olet uskonnollisesti sairas ja sinun käsissäsi Raamattu on vaarallinen kirja ja sinun kaltaisiesi seurassa myös uskonnot saattavat muuttua vaarallisiksi.
Todellisuudessa homoseksuaalisuus on biologinen ominaisuus, eikä ihmisellä ole omaa tahtoa valita seksuaalista suuntautumistaan.
Jos sinun heimojumalasi kieltää homoseksuaalisuuden tai käskee siitä parantua, niin se on sinun heimojumalasi ihan ikioma ongelma, eikä se kauheasti muita kiinnosta saatikka kosketa.
Jos sinun heimojumalasi kertoo, että homoseksuaalisuus on synti tai sairaus, niin aina pahempi sille hepulle, sillä hän on päästään sekaisin ja perustaa käsityksensä vääriin havaintoihin, tai sitten sinä yksinkertaisesti tulkitset Raamattua ja sen kirjoituksia väärin.- pyh!
Siitä pitää tehdä parannus tai joutuu helvettiin. Niin sanoo Raamattu. Ihan yks lysti mitä hesari tai sinä väität.
- pyh!
bushmanni kirjoitti:
>>> Eepu: MUTTA RAAMATTU SANOO sinulle bushmanni, joka luulet viisaaksi tulleesi tiedettä lukiessasi: >>>>
Kyllä minä tiedän, että Raamattu on väärissä käsissä hyvin vaarallinen kirja ja sieltä löytyy varmasti jae, jolla voimme perustella jonkin ihmisryhmän sortamista tai syyllistämistä.
SInä olet uskonnollisesti sairas ja sinun käsissäsi Raamattu on vaarallinen kirja ja sinun kaltaisiesi seurassa myös uskonnot saattavat muuttua vaarallisiksi.
Todellisuudessa homoseksuaalisuus on biologinen ominaisuus, eikä ihmisellä ole omaa tahtoa valita seksuaalista suuntautumistaan.
Jos sinun heimojumalasi kieltää homoseksuaalisuuden tai käskee siitä parantua, niin se on sinun heimojumalasi ihan ikioma ongelma, eikä se kauheasti muita kiinnosta saatikka kosketa.
Jos sinun heimojumalasi kertoo, että homoseksuaalisuus on synti tai sairaus, niin aina pahempi sille hepulle, sillä hän on päästään sekaisin ja perustaa käsityksensä vääriin havaintoihin, tai sitten sinä yksinkertaisesti tulkitset Raamattua ja sen kirjoituksia väärin.sinä olet jumalaton räyhääjä, matkalla helvettiin. Tee parannus.
pyh! kirjoitti:
sinä olet jumalaton räyhääjä, matkalla helvettiin. Tee parannus.
>> sinä olet jumalaton räyhääjä, matkalla helvettiin. Tee parannus. >>>
Ai sinäkö siitä päätät?pyh! kirjoitti:
Siitä pitää tehdä parannus tai joutuu helvettiin. Niin sanoo Raamattu. Ihan yks lysti mitä hesari tai sinä väität.
>>> Siitä pitää tehdä parannus tai joutuu helvettiin. >>>
Ei siitä voi mitään parannusta tehdä, kun se on biologinen ominaisuus.
Jos sinun hihhulijumalasi muuta väittää, hänellä on sangen vanhentunutta tietoa ja sellaisella jumalalla harvoin tekee yhtään mitään. Hanki parempi.- kysyn vaan
bushmanni kirjoitti:
Jos sinun hihhulijumalasi muuta väittää, hänellä on sangen vanhentunutta tietoa ja sellaisella jumalalla harvoin tekee yhtään mitään. Hanki parempi.Onko Jumalalle mikään mahdotonta!
Hänen Lupauksensa kuuluu: "Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa."
"Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka USKOVAT: minun NIMESSÄNI he ajavat ulos RIIVAAJIA, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi." - pyh!
bushmanni kirjoitti:
>> sinä olet jumalaton räyhääjä, matkalla helvettiin. Tee parannus. >>>
Ai sinäkö siitä päätät?Omat sanasi todistavat sinua vastaan.
- pyh!
bushmanni kirjoitti:
Jos sinun hihhulijumalasi muuta väittää, hänellä on sangen vanhentunutta tietoa ja sellaisella jumalalla harvoin tekee yhtään mitään. Hanki parempi.En hanki, koska Jumala on Jumala, eikä Hän muutu. Hän on ilmoittanut, mitä mieltä HÄN on asiasta, ja se pätee ikuisesti.
"Hanki parempi" on tyypillinen jumalattoman räyhääjän väite, jonka mukaan ihmiset voivat tehdä itselleen mitä jumalia tahansa haluavat. POIS SE! - repäistään ....
kysyn vaan kirjoitti:
Onko Jumalalle mikään mahdotonta!
Hänen Lupauksensa kuuluu: "Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa."
"Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka USKOVAT: minun NIMESSÄNI he ajavat ulos RIIVAAJIA, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."Jumalalle ei mikään ole mahdoton, Hän parantaa ja siihen Amen.
Tämä luettelemasi uskojen armolahjat on tänään hyvin laiminlyöty ja sekoitan tähän kirkollisen sanan sakramentti.
Tässä on parannuksen paikka seurakunnilla opetuksessa ja käytännössä.
Totean vain tähän kirjoitusikkunaan bushmannin sanaan, myrkkypullosta, se on todella Jumalan kiusaamista, kuten eräs hänelle vastasi, varsinkin, kun itse ei tee parannusta siihen, että vastustaa Sanaa. Raamatun Sanaa, joka on itse tuomassa tuomion ja täälläkin se Sana on hänet tuominnut, ei ihminen.
Raamatun Sanaa vastaan bushmanni potkii, arvostelee sitä ja kirjoittaa sanaa mielensä mukaiseksi.
Palaan viestiisi.
On rukouksen paikka, että armolahjat voisivat toimia uskovien kohdalla.
>>> Hänen Lupauksensa kuuluu >>>
Homoseksuaalisuus ei ole sairaus, vaan biologinen ominaisuus, jolle ei voi mtiään. Sitä ei voi muuttaa, eikä siitä voi parantua.
Jos Jumala on luonut biologisen ominaisuuden, joka ilmentyy läpi ihmis- ja eläinkunnan, miksi ihmeessä Hän menisi sen "parantamaan", jos on kerran itse lkuonut sellaisen ominaisuuden, joka on niin ihmisillä, kjuin eläimilläkin, naarailla ja koirailla?- asian tämäpuoli.
bushmanni toteaa, että kyse homoseksualisuudessa on luomistapahtuma.
Mutta sanoisin, ettei näin ole. Mieheksi ja naiseksi hän loi heidät ja kyse sen jälkeen oli lisääntymisestä, se oli alkujaan perusta asialle ja luomisen perusta, että kaikki oli sangen hyvää. Vai väittääkö bushmanni, että tämä on tarua?
Sitten tämän kirjouksen jälkeen, paratiisin ulkopuolella, elämän ohdakepelto, siinä tuli esiin ihmisen ongelma.
Nyt oltiin tämän maan ruhtinaan puolella ja nyt ollaan taistelujen tantereella.
Tämä ei ole Jumalan luoma tila, vaan syntiinlankeemuksen tilan seuraus.
Seurauksen jälkeen onnumme, emme näe, emmekä kaikki kuule.
Tähän kategoriaan mahtuu synnynnäinen seksualinen suuntautuminen, se joka mättää, niin homoseksualin kuin heteronkin elämään.
Kristillinen liittokin voi vinoutua aivan avioparin kesken. Kyse on luonnottomuuden halu ja vaade, siitä on tehtävä parannus, eli palattava siihen rakkauden mittaavaan tilaan.
Biologinen ominaisuus, mitä bushmanni mittaat muuttumattomaksi, se on muuttumaton silloin, jos Jumala ei pääse koskemaan ihmisen minuuteen.
Mutta Jumala voi muuttaa, niin seksualisuuden, kuin sokeudenkin.
Epäuskoisuus on ihmisen kahle, jota hän kantaa sisällään.. - pyh!
Jumala ei luonut homoutta. Se on fakta. Koko homoilu on tasan synnin kirouksen aikaansaannos. Jumala kykene muuttamaan homon heteroksi, vaikka sinä mitä muuta väittäisit.
- repäistään pyh->ille
pyh! kirjoitti:
Jumala ei luonut homoutta. Se on fakta. Koko homoilu on tasan synnin kirouksen aikaansaannos. Jumala kykene muuttamaan homon heteroksi, vaikka sinä mitä muuta väittäisit.
Kirjoitat:
Jumala ei luonut homoutta. Se on fakta. Koko homoilu on tasan synnin kirouksen aikaansaannos. Jumala kykene muuttamaan homon heteroksi, vaikka sinä mitä muuta väittäisit. //
Mietipä noita sanojasi!
Jumala ei luonut homoutta. Se on fakta. Koko homoilu on tasan synnin kirouksen aikaansaannos. Tässä olemme samaa mieltä, eli Jumala kirosi maan ja tuli karkoitus paratiisista.
Sen tähden ihminen vikaantuu yhä enemmän, kun matka pitenee ajassa.
sitten sanasi pyh jatkuu.
Jumala kykene muuttamaan homon heteroksi, vaikka sinä mitä muuta väittäisit. //
Tuossa lausut homoudelle sanasi armollisuuden.
He saavat vikaisuuden tähden olla homoja, eikä heitä Jumala paranna heteroksi, koska samaa, kuin syntymä sokea on sokea ja rampa rampa, koko elämänsä.
Jumala laskeutui maanpäälle pelastamaan syntisiä, meitä kaikkia.
Osasaan, mistä kirjoitat, jokainen saa jatkaa ja näin lukisin viestistäsi, ehkä siksi suot heille parisuhteen, mutta adoptio-oikeutta ei, koska luomisjärjestykseen kuuluu lapset miehen ja naisen väliin.
Kun homoseksuali uskoo armoon, hän kokee ylösnousemuksessa parantuneensa, kuten sokea ja kuuro, sekä rampa siitä osasta, mikä alkujaan ei ollut, ts. fyysinen ja minuuden joka on ei muuttanut vaan ollut osa samaan sukupuoleen.
Rampa hyppii kuin peura, sekä mykän kieli riemuun ratkeaa, eikä enää mennä miehelle, tahi naiselle, ts. sukupuolisuutta ei taivaassa tarvita.
Ei tarvita täyttää sitä maata, vaan se taivaan täytös luodaan täällä ajassa uskon kautta sovitukseen Kristuksessa.
Silloin ollaan täydellisyyden maassa, ts. Jumalan valtakunnassa.
>>> Biologinen ominaisuus, mitä bushmanni mittaat muuttumattomaksi, se on muuttumaton silloin, jos Jumala ei pääse koskemaan ihmisen minuuteen.
Mutta Jumala voi muuttaa, niin seksualisuuden, kuin sokeudenkin. >>>
Juu. Se on vain kumma, miten näillä Jumalan eheyttämillä ja parantamilla ihmisraunioilla on itsemurhaluvut ihan omissa luvuissaan?
Miksi sellainen Jumalan homoseksuaalisuudesta parantama tappaa itsensä, jos kerran homouden voi poistaa Jumalan voimalla?
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194696524026/artikkeli/seksuaaliterapeutti tyrmaa homojen eheyttamisen .html- Sanon vaan :)
Että Jumalalle ei ole mikään mahdotonta!
"Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka USKOVAT: minun NIMESSÄNI he ajavat ulos RIIVAAJIA, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi." :)
>>> "Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka USKOVAT: minun NIMESSÄNI he ajavat ulos RIIVAAJIA, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi." >>>
Arvoisa nimimerkki nyt vain sitten testaa ensin oman uskonsa vahvuuden, ennen kuin kitisee muuta.
Myrkkypullo huulille ja ota kunnon kulaus. Jos siitä selviät, niin uskosi on ilmeisesti oikeaa ja jonkin lahkon hyväksymää.- Sanonpa sinulle
Tuohon sinun perkeleeliseen pyyntöösi sanottakoon seuraavaa:
"Sillä kirjoitettu on: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi.'" - pyh1
Kaikki nämä kirjoituksesi todistavat sinun olevan jumalaton rienaaja.
- pyh!
pyh1 kirjoitti:
Kaikki nämä kirjoituksesi todistavat sinun olevan jumalaton rienaaja.
Herää muuten kysymys, onko bushmanni homo, kun se niin kiihkeästi puolustaa homoilua Jumalan Sanaa vastaan....
pyh! kirjoitti:
Herää muuten kysymys, onko bushmanni homo, kun se niin kiihkeästi puolustaa homoilua Jumalan Sanaa vastaan....
>>> Herää muuten kysymys, onko bushmanni homo, kun se niin kiihkeästi puolustaa homoilua Jumalan Sanaa vastaan... >>>
Ja sinun viestejäsi lukemalla herää kysymys, että mahdatko olla typerys, kun niin kiihkeästi puolustat amerikkalaista typeryyttä.
Minä puolustan homoseksuaalien oikeuksia siksi, koska tuttavapiirissäni on homoseksuaaleja ja hekin ovat lähimmäisiä.
Ovatkin oikein mukavia ja sivistyneitä ihmisiä.Sanonpa sinulle kirjoitti:
Tuohon sinun perkeleeliseen pyyntöösi sanottakoon seuraavaa:
"Sillä kirjoitettu on: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi.'">> Tuohon sinun perkeleeliseen pyyntöösi sanottakoon seuraavaa:
"Sillä kirjoitettu on: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi.'" >>>
Mitäs perkeleellistä siinä oli. Raamatussa lukee, että jos usko on oikeaa ja Herrasta niin myrkky ei tapa.
Siitä vain testaamaan, jos kantti kestää, mutta eipä se näillä uskottomilla amerikan hihhuleilla kestä. ;)
Et siis usko sanaan?- Sinä seEt UskoSanaa
bushmanni kirjoitti:
>> Tuohon sinun perkeleeliseen pyyntöösi sanottakoon seuraavaa:
"Sillä kirjoitettu on: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi.'" >>>
Mitäs perkeleellistä siinä oli. Raamatussa lukee, että jos usko on oikeaa ja Herrasta niin myrkky ei tapa.
Siitä vain testaamaan, jos kantti kestää, mutta eipä se näillä uskottomilla amerikan hihhuleilla kestä. ;)
Et siis usko sanaan?"Mitäs perkeleellistä siinä oli. Raamatussa lukee, että jos usko on oikeaa ja Herrasta niin myrkky ei tapa. Siitä vain testaamaan, jos kantti kestää, mutta eipä se näillä uskottomilla amerikan hihhuleilla kestä. ;)Et siis usko sanaan?"
Kyllä siinä vain on perkeleellistä, sillä niinhän se teki samoin se joka sinua nyt ohjaa tämä saatana, hänhän myös kiusasi samoin Vapahtajaa:
"Niin perkele vei hänet Jerusalemiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas; sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta, että he varjelevat sinua', ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.'"
Mutta Vapahtaja vastasi ja sanoi hänelle: "Sanottu on: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi.'" Sinä seEt UskoSanaa kirjoitti:
"Mitäs perkeleellistä siinä oli. Raamatussa lukee, että jos usko on oikeaa ja Herrasta niin myrkky ei tapa. Siitä vain testaamaan, jos kantti kestää, mutta eipä se näillä uskottomilla amerikan hihhuleilla kestä. ;)Et siis usko sanaan?"
Kyllä siinä vain on perkeleellistä, sillä niinhän se teki samoin se joka sinua nyt ohjaa tämä saatana, hänhän myös kiusasi samoin Vapahtajaa:
"Niin perkele vei hänet Jerusalemiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas; sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta, että he varjelevat sinua', ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.'"
Mutta Vapahtaja vastasi ja sanoi hänelle: "Sanottu on: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi.'">>> Kyllä siinä vain on perkeleellistä, sillä niinhän se teki samoin se joka sinua nyt ohjaa tämä *******, hänhän myös kiusasi samoin Vapahtajaa:
"Niin ******* vei hänet Jerusalemiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas; sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta, että he varjelevat sinua', ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.'"
Mutta Vapahtaja vastasi ja sanoi hänelle: "Sanottu on: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi.'" >>>
Ei tämä tarina liity mitenkään siihen kohtaan, jota olet toitottanut.
Näin siinä lukee ja kuten itse toit ilmi:
"" Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka USKOVAT: minun NIMESSÄNI he ajavat ulos RIIVAAJIA, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi.""
MINUN NIMESSÄNI ... JUOVAT JOTAKIN KUOLETTAVAA, ei se heitä vahingoita. Ne ovat samaa lausetta alkaen kohdasta MINUN NIMESSÄNI.
Joten pullo huulille ja testaamaan uskosi vahvuutta ja veikkaan, että tulemme sitten tanssimaan haudallesi, joten oli siitä sitten jotakin iloa.
Tässä olisi muuten hyvä tapa testata adventtikirkon uuden johtajan usko. Pullo huulille ja jos selviää hengissä, siinäpä on oikeauskoinen veijari johtamaan puljua. Jos ei selviä, uusi mies rivistä esiin niin kauan kuin löytyy oikeauskoinen.
Mutta eipä nämä nykyajan lahkot uskalla Sanaan tarttua ja sen tuomiin mahdollisuuksiin testata uskon lujuutta.- eepu*
bushmanni kirjoitti:
>>> Kyllä siinä vain on perkeleellistä, sillä niinhän se teki samoin se joka sinua nyt ohjaa tämä *******, hänhän myös kiusasi samoin Vapahtajaa:
"Niin ******* vei hänet Jerusalemiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas; sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta, että he varjelevat sinua', ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.'"
Mutta Vapahtaja vastasi ja sanoi hänelle: "Sanottu on: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi.'" >>>
Ei tämä tarina liity mitenkään siihen kohtaan, jota olet toitottanut.
Näin siinä lukee ja kuten itse toit ilmi:
"" Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka USKOVAT: minun NIMESSÄNI he ajavat ulos RIIVAAJIA, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi.""
MINUN NIMESSÄNI ... JUOVAT JOTAKIN KUOLETTAVAA, ei se heitä vahingoita. Ne ovat samaa lausetta alkaen kohdasta MINUN NIMESSÄNI.
Joten pullo huulille ja testaamaan uskosi vahvuutta ja veikkaan, että tulemme sitten tanssimaan haudallesi, joten oli siitä sitten jotakin iloa.
Tässä olisi muuten hyvä tapa testata adventtikirkon uuden johtajan usko. Pullo huulille ja jos selviää hengissä, siinäpä on oikeauskoinen veijari johtamaan puljua. Jos ei selviä, uusi mies rivistä esiin niin kauan kuin löytyy oikeauskoinen.
Mutta eipä nämä nykyajan lahkot uskalla Sanaan tarttua ja sen tuomiin mahdollisuuksiin testata uskon lujuutta.Kiusauksissa se usko koetellaan, eikä lankea niihin kiusauksiin, kiusaajan/bushmannin kierouksiin, se on sitä todellista uskonvoimaa!
Ja mitä siis tähän tulee:
" Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka USKOVAT: minun NIMESSÄNI he ajavat ulos RIIVAAJIA, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi.""
Kysymys tässä: ”jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita” on varjeluksesta, jos me vahingossa joutuisimme juomaan myrkkyä!
Taistelu käy kovana leivästä, sieluista ja lihasta.
Jälleenrakennussuomen lapset (minua vanhempi ikäpolvi) ovat menneet naimisiin isoista perheistä 18-22 vuotiaina aina. Poikkeukset (vanhatpiiat ja -pojat) olivat sitten jollakin tavalla originellejä ja evualistisia muiden mielestä.
Joka aamu saivat tavallisesti lähteä töihin.
Iltapäivällä ruoan päälle sohvalle maata, ja illalla akan viereen köllähtivät.
Rahaa ei ollut työläisperheissä ylimääräistä, mutta kaikkea tarpeellista tavallisesti piisasi. Koti- ruoka ja vaatteet. Joillakin autokin aina oli ja oma talo.
Itsekin olen nuo nähnyt 1960 luvun lapsena työläisperheessä, mutta piano oli mahdoton pyyntö toteuttaa työläisperheessä, oli turhan herraskainen ajatus.
Avioerot olivat hyvin harvinaisia.
Tänään lapset näkevät aivan muuta. Vanhemmat eroavat, juovat, huumeita, pätkätöitä, työttömyyttä, rikoksia, rankkoja opintoja tiukassa aikataulussa, opintovelkaa, parisuhdeongemia, masennus asiaan toiseen uupuneiden ihmisten vaiva, toivottomuus maailmantilanteista musertaa elämää pursuavan nuoren elämänilon.
Lapsi on hyvin herkkä vaistoamaan ongelmat kotona ja kärsii vanhempiensa riidoista eniten ja -eroista.
Lapsuuden ongelmat oireillaan aikuisena tiedostamattakin. Lapsi tavallisesti jaksaa elää.
Televisio tuo kotiin kaiken paskan. Saippuasarjojen arvot ovat usein kaikkein pahimpaa piilomanipulaatiota elämän väärien arvojen kannustamisessa.
Jokainen ymmärtää että sota ei ole oikein mutta kun 10 vuotiaat laittavat huulipunaa ja alkavat seurustella ja 16 vuotiaana vanhemmatkin luulevat heitä aikusiksi on se kypsä pohja kaikenlaiselle elämän vaikeudelle, kun ei ole parisuhdetaitoja yms. kohdallaan kuitenkaan.
20 vuotias on muodollisesti aikuinen, mutta täysi lapsi vielä.
Sukuelimet toimivat jo 16 vuotiaasta kuitenkin.
Jos on jäänyt vailla hyvää kotipohjaa on heikoilla jäillä ja kaikki elämän asiat koetaan sitten kantapään kautta.
Minullakin oli ensimmäinen (nainen) jo 16 vuotiaana, ja kondomeja kului.
Vasta 30 vuotiaana ajattelin ensimmäsen kerran että olisin kypsä parisiuhteeseen. Tiukkojen työ- ja opintojeni vuoksi en hakenut vaimoa koskaan alle 30 vuotiaana ollenkaan. Vain yksi nainen olisi ollut sellainen jonka vuoksi olisin katkaissut vaikka oikean käteni, en saanut kuin kerran viedä kotiinsa autollani opiskelijan.
Murheeni oli niin suuri että hukutin kaiken tarmoni vuosikausiksi työnteköön enkä katsonutkaaan naisten päälle. Toipumisaika on aina emotionaalisista asioista tuollaisista minulla ollut.
Nykyajan pornoviihde tarjoaa kaiken kasvualustan kaikenlaiselle.
Kaikenlaiset seksin variaatiot ovat malleina nuorille.
Ne jättävät aina vahingolliset jäljet koko aikuisuuteen ko. "viihe" pelkkänä katselunakin.
Luulevat sitten että rakkaus on pornon maksimointia.
Rakkaus kun pitäisi toimia vaistojen mukaan kaikki ko. kaikessa. Ei tuollaisten väärien mallien mukaan.
Niinpä sitten erilaiset seksin kaikenlainen meno missä vaan puuro lentää/orgasmeja saavutetaan on ok.
Kaikenlaista sekalaista. Joka reikä- ja riippumatta sukupuolesta.
yst. jari- Tehkää parannus
Mihin kuljet suomenkansa?
Suomenkansa kansana on hylkäämässä jo enemmistöllään Jumalan ja Hänen Käskynsä ja vaihtanut ne RIETTAUTEEN; maan äiti suvaitsee lesboutta ja nyt on maan isäksi pyrkimässä homoliitossa elävä, Kauhistuttavaa, maa on menossa Sodomaksi ja Gomorraksi, maata tullaan tästä rankaisemaan ja niitä jotka näitä tekevät ja suosivat!
Olkaa valmiit ja puhtaat, ettette antaudu riettauteen vaan saisitte aikananne pelastuksen, niin kuin;
”Hän pelasti hurskaan Lootin, jota rietasten vaellus irstaudessa vaivasi; Koska te siis, rakkaani, tämän jo edeltäpäin tiedätte, niin olkaa varuillanne, ettette rietasten eksymyksen mukaansa tempaamina lankeaisi pois omalta lujalta pohjaltanne, ja kasvakaa meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänen olkoon kunnia sekä nyt että hamaan iankaikkisuuden päivään.”- pro fide
Eräs puolue meillä täällä Suomessa on profiloitunut oikein kannattamaan tällaista riettautta/haureutta;
”samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta.” - Tehkää parannus
Antakaa pelastaa itsenne, kääntykää ja ottakoon kukin teistä kasteen Herran Vapahtajan (apt.2:38; 4:12) nimeen:
".. ja siten teidän tulee panna pois vanha ihmisenne, UUDISTUA mielenne hengeltä ja pukea päällenne UUSI IHMINEN.
Olimmehan mekin ennen ymmärtämättömiä, tottelemattomia, eksyksissä, moninaisten HIMOJEN ja HEKUMAIN ORJIA, elimme pahuudessa ja kateudessa, olimme inhottavia ja vihasimme toisiamme. Mutta kun Jumalan, meidän vapahtajamme, hyvyys ja ihmisrakkaus ilmestyi, PELASTI (puhdisti ja uudisti) hän meidät, ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta, vaan laupeutensa mukaan uudestisyntymisen peson ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta, jonka HENGEN hän runsaasti vuodatti meihin meidän Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen kautta, että me vanhurskautettuina hänen armonsa kautta tulisimme iankaikkisen elämän perillisiksi toivon mukaan."
Mutta ÄLKÄÄKÄ enää vaeltako, niinkuin pakanat vaeltavat mielensä turhuudessa, nuo, jotka, pimentyneinä ymmärrykseltään ja vieraantuneina Jumalan elämästä heissä olevan tietämättömyyden tähden ja sydämensä paatumuksen tähden, ovat päästäneet tuntonsa turtumaan ja heittäytyneet IRSTAUDEN VALTAAN, harjoittamaan kaikkinaista saastaisuutta, ahneudessa.
Mutta näin te ette ole oppineet Kristusta tuntemaan, jos muutoin olette hänestä kuulleet ja hänessä opetusta saaneet, niinkuin totuus on Jeesuksessa: että teidän tulee panna pois vanha ihmisenne, jonka mukaan te ennen vaelsitte ja joka turmelee itsensä PETOLLISIA HIMOJA seuraten,
ja UUDISTUA mielenne hengeltä ja pukea päällenne UUSI IHMINEN, joka Jumalan mukaan on luotu totuuden VANHURSKAUTEEN ja PYHYYTEEN.
Pankaa sentähden pois valhe ja puhukaa totta, kukin lähimmäisensä kanssa, sillä me olemme toinen toisemme jäseniä.
"Vihastukaa, mutta älkää syntiä tehkö." Älkää antako auringon laskea vihanne yli, älkääkä antako perkeleelle sijaa.
Joka on varastanut, älköön enää varastako, vaan tehköön ennemmin työtä ja toimittakoon käsillään sitä, mikä hyvää on, että hänellä olisi, mitä antaa tarvitsevalle.
Mikään rietas puhe älköön suustanne lähtekö, vaan ainoastaan sellainen, mikä on rakentavaista ja tarpeellista ja on mieluista niille, jotka kuulevat.
Älkääkä saattako murheelliseksi Jumalan Pyhää Henkeä, joka on teille annettu sinetiksi lunastuksen päivään saakka.
Kaikki katkeruus ja kiivastus ja viha ja huuto ja herjaus, kaikki pahuus olkoon kaukana teistä.
Olkaa sen sijaan toisianne kohtaan ystävällisiä, hyväsydämisiä, anteeksiantavaisia toinen toisellenne, niinkuin Jumalakin on Kristuksessa teille anteeksi antanut."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5371768Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50719- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?73618- 65533