Toimiva kontaktipalsta varatuille

huhtanen

Miten aloittaa pelkästään seksisuhde toisen avioliitossa olevan kanssa? Kas siinäpä kysymys! Se ruåttalaisten Vicria-juttu on huijaus.

Varmastikin jossakin on montakin minunlaistani, jotka eivät halua syystä tai toisesta hajottaa liittoaan, ja eivät saa nykysuhteessaan niin paljon seksiä kuin haluaisivat. Elämä kuitenkin on lyhyt, ja tarkoitettu elettäväksi.

Olisi ihanteellista pitää se turvallinen ja tuttu avio/avoliitto, mutta saada silti enemmän seksiä, jota ei puolisolta saa.

Itse en halua särkeä kouluikäisiltä lapsilta kotia, mutta joku ratkaisu olisi keksittävä. Vaimoni on suht frigidi. Minä taasen haluaisin nautiskella seksistä paljon enemmän. Miksi siis kiusata vaimoa? Miten saada yhteys samassa tilanteessa olevaan naiseen? Kahden liiton ongelmat hoituisivat yhdessä ________ ssä/ssa :)

Ideaalia olisi, kun salasuhteen molemmilla osapuolilla olisi yhtä paljon liossa. Pelkästään seksisuhde pysyisi silloin paremmin kontrollissa, ja säännöistä olisi helpompi sopia ;) Eikä myöskään alkaisi haluttaa vaihtaa koko "skootteria" niin helposti.

Suuri kysymys kuuluukin, missä olisi toimiva foorumi? Miten löytää toinen samassa tilanteessa elävä?

PS: Tuomitsevat hurskastelijat painukaa muualle syyttämään, jättäkää tämä asiallisille vastauksille.

15

1895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjdslkfh32lh

      öhm... nainen on varattu kun on avioliitossa, kihlattu nainen ei ole varattu, vaan vapaa, näin se menee.

    • epäasiallinen vastau

      "Tuomitsevat hurskastelijat painukaa muualle syyttämään, jättäkää tämä asiallisille vastauksille. "

      = Minä haluan helppoja ratkaisuja elämässäni, kuten syyttää vaimoani frigidiksi, ennemmin kuin ottaa vastuuta siitä, että hänestä sellainen muuttui. Minä panostan helppoon salasuhteeseen ja teen itsestäni sankari-isän, kun en halua hajottaa muka lapsiltani kotia, vaikka tosiasiassa, en halua hajottaa mukavia oloja itseltäni. Haluan kakkua, syödä ja säästää, itseni helpolla päästää. Joten hei, te jotka olette eri mieltä, te olette vain tuomitsevia hurskastelijoita, painukaa syytöksinenne muualle, minä haluan kuulla vain mielipiteitä, mitä haluan kuulla! Tämä ei ole keskustelua vaan minun mielistelemistäni. Asiallisilla vastauksilla tarkoitan siis vastauksia, jotka ovat kanssani samaa mieltä, tukevat minua ja minun mielipiteitäni ja päästävät minut... helpolla.

      (Arvatkaa miksi vaimoni on frigidi?)

      • Se on homo

        Olet homo.


    • hetimullekans

      Minä sinkkunaisena haluaisin seksisuhteen varatun miehen kanssa, koska nuo vapaat ovat liian innokkaita kuvittelemaan suhteesta jotain muutakin, mitä minä en heille pysty antamaan. Varatun voi aina passittaa kotiinsa sanomalla, että sua varmaan jo odotetaan.... ;)

    • tuhmapuuma

      Samojen ongelmien kanssa painiva nainen ; ) Haluaisin jotain pientä turvallista säpinää 100 % luottamuksella. Laitatko s. postia [email protected]

      • Anonyymi

        Missä päin asut


    • tuhmapuuma

      Olen varattu ja perhe on joten alkup.viestin kirjoittaja. Ehkä voisimme auttaa toisiamme ; )

    • Puumalle jellona

      Huhtanen, lupaan etten tuota pettymystä ; )
      Toivon että otat rohkeasti yhteyttä. saisi jotain piristystä syksyyn. [email protected]

      • huhtanen

        Valitettavasti myöhästyin...


    • kuutamo-osku

      Hei
      olen kokeillut seksitreffeijä ei tunnu olevan kuin maksullisia ulkomaalaisia joitain suomalaisiakin.
      iskurilla ei tee mitään ainakaan mies.
      itse 36v mies mikäli jokin neuvo saa infota suoraan [email protected]

    • Olen tottunut sinkkupalstan miesten uusavuttomuuteen, mutta että parisuhteessa elävät miehetkään eivät osaa löytää seksiseuraa ilman apua... :/

      • jori66

        mikä on hyvä vinkki löytää parisuhteessa olevalle luotettavaa seuraa. Kun toinen osa puolikin käy vieraissa.


    • totuuden muistutus

      Kyllä se vain tavallisten miesten on vaikea saada seksi seuraa ellei sitten ole julkkis/rikas/urheilija. Nainenhan tätä asiaa ei voi ymmärtää kun joka paikka on halukkaita miehiä täynnä ja heistä poimia vain "parhaimmat".

    • Jahah

      Onko vaimosi frigidi vain sinun kanssasi?

    • kysyppä

      Sonkajärveltä siellä osataan tämä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1753
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      219
      832
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe