Menisitkö naimisiin rahasta?

mssawo

Jos sinulle maksettaisiin kiinteä kertasumma kahisevaa, olisitko valmis viemään naikkosen vihille?

30

233

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5ggge

      Pitäisikö asua ja olla hänen kanssaan? Kompensaation määrä riippuu kärsimyksestä.

      Pelkkä vihille vieminen maksaa vuosipalkkani verran, eli palkkio eroon asti.

    • hkim37

      En menisi, koska tuskin keneltäkää löytyy niin paljon rahaa, että harkitsisin asiaa. Tämä pitää paikkansa: Älä osta sikaa säkissä = kannattaa tutustua ostettavaan tuotteeseen huolellisesti etukäteen.

    • joo,

      kun eronhan saa aika nopeesti.

    • raha ja rakas

      Miksei, riippuu tosin kohteesta ja ehdoista. Ihanan persoonan kanssa vaikka heti !

    • Kyllä menisin! Raha keventäs suhdetta,ja ei olis "rahahuolia",mikäli summa olis kohtuullinen.Ja myös keksin mukavaa yhteistä tekemistä,mikä lähentäisi toisiamme! Naimisiin vaikka heti,yksin oloa jo ollutkin tarpeeksi.

    • Looginen mies

      Tietysti olisin.

    • 0jff

      Mielenkiintoista.

      Miehet haukkuvat naisia huoraksi (syyttä, koska tapauksissa ei raha vaihdu).

      Vastaavassa kyselyssä useimmilla naisilla vastaus olisi ei. Miehet ovat sen sijaan valmiita myymään itsensä näköjään hyvinkin helposti.

      Mieslortot.

      • On kuitenkin vähä eri kun myy pimppiä/pippeliä tai pelkän avioliiton, joka on pelkästään asia.

        Miehiä huorissa on vaan vähemmän kuin naisia. Se on vaan tosiasia. Ei oo kysyntää.


      • 4tretre
        relaxed_eyes kirjoitti:

        On kuitenkin vähä eri kun myy pimppiä/pippeliä tai pelkän avioliiton, joka on pelkästään asia.

        Miehiä huorissa on vaan vähemmän kuin naisia. Se on vaan tosiasia. Ei oo kysyntää.

        Siinähän se nähdään sopivasti, kumpi sukupuoli on lorttoilijoita: miehet. Jos mieshuorille ei ole kysyntää, miehissä on paljon enemmän muniaan missä sattuu uittavia lutkia.


      • 4tretre kirjoitti:

        Siinähän se nähdään sopivasti, kumpi sukupuoli on lorttoilijoita: miehet. Jos mieshuorille ei ole kysyntää, miehissä on paljon enemmän muniaan missä sattuu uittavia lutkia.

        Mä olen tuosta asiasta kyllä aika raakasti eri mieltä. Kuten naisen logiikkaan joskus taannoin kirjoitin.


    • raha ja rakas

      Minä olen naispuoleinen.

    • mikä jottei, jos rahasumma miellyttäisi

      en tosin tiiä olisiko se vielä mahdollista..

      mru

    • mssawo

      Vuokra-aviomies taitaa olla parempi ratkaisu kuitenkin. Tulee halvemmaksi kun käyttö on satunnaista.

    • En. Mikään ei voita vapauden tunnetta.

    • No emmä nyt mitä tahansa horatsua veis mistään hinnasta, mutta kyllä sitä miljoonasta vois jostain ominaisuuksista vähän tinkiä.

    • Joo, hinta riippuis sitten siitä kenen kanssa, kuinka pitkäksi aikaa ja mitä velvoitteita tuohon liittoon kuuluisi. Nykyisessä elämäntilanteessa summan pitäisi olla aika iso.

    • rahaaonjo

      Ei pelkästä rahasta. Riippuu hieman myös naisesta ja varsinkin naisen taustasta. Mitä muuta naisen mukana tulee.

    • Jos summa olis riittävän iso niin mikä ettei. Itte kun oon köyhistä oloista lähtöisin niin rikkaana oleminen ois iso helpotus, kun sitten pääsis harrasteleen kaikkea mitkä nykyisin on joutunut pistään jäihin.

    • rahajarakkausyhteens

      Vähän on kapea ajatusmaailma, kun ei tule mieleen josko miellyttäisikin ja olisi valtaisa ja mielenkiintoinen persoona, jolla rakkautta ja lämpöä riittäisi vaikka koko kylälle, eihän sellaiseen vosii olla rakastumatta.

    • Rottweil

      Eipä antaisi itsekunnioitukseni myöten tehdä sitä mistään hinnasta. Enkä näe mitään syytä, miksi minusta kannattaisi mastaa. Rakkautta eu voi ostaa, mutta rakkaani saa minut ilmaiseksikin.

      • Rottweil

        mastaa p.o. maksaa eu = ei : siis ei todellakaan kannata maksaa senttikään kirjoitustaidottomasta miehestä :D


      • itsepetosta

        Sori vaan, mutta tuota en kyllä usko todeksi, että mistään hinnasta, mutta täällä on niin helppo pysyä kannassaan ja kun tietää vielä, ettei sellaista tilnnetta koskaan tule vastaan. Mikähän on luotettavuutesi livenä?


    • tyhjä syli

      Absurdi ajatuskin.

    • Koska aviolitito pohjimmiltaan on joku bitti väestötietojärjestelmässä, niin tottakai mä myyn omalta osaltani suostumuksen kyseisen tietokantabitin muuttamiseen varsin halvallakin jolloin tekninen naimisissaoleminen täyttyy täydellisesti.

      Jos taas sitten ehdoiksi tulee joku maaginen sosiaalinen kanssakäyminen avioliittostatuksessa ja nimenomaan liiton toisen osapuolen avioliitto-mielleyhtymiä totellen rahaperustaisesti niin voin aina kokeilla päiväpalkkaperustaisesti erotakuurahat taskussa kuinka kauan ja pitkälle toinen vaatii menemään mistäkin palkkiosta.

      Ja niinku maksutavoista puheenollen - jos ajatellaan avioliiton perusfunktiota (ei-virallisella tasolla) niin itseasiassa jopa kerjäämällä sääliä pääsisi askeleen pidemmälle johonkin todelliseen kuin millään määrällä rahaa. Parisuhde on ihmissuhde, ja tässä suhteessa aito säälinkerjuu on ihmissuhdevaluutassa ainakin mun mielestä himpan verran enemmän todellista arvoa omaava asia kuin kylmä raha. Kas kun jopa säälinkerjuu on enemmän inhimillistä tarvetta kuvaava asia kuin raha, ja siihen on helpompi kiinnittyä henkisesti koska se antaa ihmissuhteen kannalta itselle enemmän todellista perimmäistä arvoa kuin mikään rahamäärä pystyy kuvaamaan.

      Miksi aliarvostaa potentiaalista kumppania rahalla? Silloin se joka etsii suhdetta ei arvosta itseään vaan numeroituja paperilappuja. Sääliä kerjäävä epätoivoinen nainenkin arvostaa itseään ihmissuhdetasolla oikeasti enemmän.

    • elämäänpettyneitärii

      Ihmisillä on niin kapeat näköalat tähänkin kysymykseen, joka todellisuudessa on hyvin avara lähes ääretön.
      Lyhyt kysymys:menisitkö naimisiin rahasta? Oikea vastaus ja kaiken kattava sellainen on: Menisin naimisiin tietystä hinnasta (jokainen määrää sen itse), mutta tietyin ehdoin.
      Kuin paljon näitä yhden, kahden, korkeintaan kolmen totuuden ihmisiä oikeastaan onkaan??

    • rose18

      en..
      ukkoseni on valmis viemään minut, ilman rahaakin.8D

    • Rakkaudest

      En. Onnetonta elämää se olisi. Juopoksi varmaan päätyisin.

    • E oo syytä. Ai nii, mä oon jo giftikses

    • EmpäTekisiNiiin

      Riippuu siitä että kuin hyvin synkkaa. Ei pelkkä raha kattos kun 'all u need is love' :))

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      92
      3970
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2132
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1658
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1524
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      316
      1489
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1391
    7. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      125
      1274
    8. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1273
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1249
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1097
    Aihe