Onko sinkkuja kaikki jotka ei ole suhteessa?
Itse pidän tyylipuhtaana sinkkuna sellaista jolla on takanaan ainakin yksi vakava suhde (mielellään ihan yhdessäasumistakin) ja joka etsii seuraa (joko vakavaa tai hauskanpitoa).
sinkkua muistuttavia on yh:jat, lesket, aikamiespojat ja vanhatpiiat... heillä sinkkuus ei kai ole oma valinta.
Sinkun määritelmä
35
223
Vastaukset
- miinuksia entä
mielipiteitä
- wiuwau
Mitä ihmettä? Tarkoitatko muka, etteivät esim. yksinhuoltajat ja lesket, jotka
eivät ole parisuhteessa, ole oikeita sinkkuja? Kun kerran kirjoitat, että
ne ovat "sinkkuja muistuttavia".- Sinkkujen sinkku
Eivät mitkään suhdepelleilijät ja panijat ole oikeita sinkkuja. Minä olen oikea sinkku, en ole koskaan ollut suhteessa enkä saanut pillua, olen 38 v.
Yksinhuoltajat nyt eivät ole sinkkuuden päiviä nähnytkään lapsen/lasten hankkimisen jälkeen. Heillä on useita suhteita, ensimmäinen lapsiinsa, ja toinen on exä. Juttelin kerran yhden YH-naisen kanssa, ja jopa tavattiin, ja hänen puheensa ihan vilisi exä-sanoja muutenkin. Toisenkin YH-naisen kanssa olen jutellut, ja kyllä ne exät kummittelee siellä taustalla aika vahvasti. Ei kiitos enää. Haluan tavata oikeita sinkkunaisia.
- ei kun
Sinkkujen sinkku kirjoitti:
Eivät mitkään suhdepelleilijät ja panijat ole oikeita sinkkuja. Minä olen oikea sinkku, en ole koskaan ollut suhteessa enkä saanut pillua, olen 38 v.
luuseri sinä olet. Hö
- tai no
ei kun kirjoitti:
luuseri sinä olet. Hö
Jotkut kyllä puhuu ikisinkuista.
- YH:t on petoja
m36-intj kirjoitti:
Yksinhuoltajat nyt eivät ole sinkkuuden päiviä nähnytkään lapsen/lasten hankkimisen jälkeen. Heillä on useita suhteita, ensimmäinen lapsiinsa, ja toinen on exä. Juttelin kerran yhden YH-naisen kanssa, ja jopa tavattiin, ja hänen puheensa ihan vilisi exä-sanoja muutenkin. Toisenkin YH-naisen kanssa olen jutellut, ja kyllä ne exät kummittelee siellä taustalla aika vahvasti. Ei kiitos enää. Haluan tavata oikeita sinkkunaisia.
"Heillä on useita suhteita, ensimmäinen lapsiinsa"
Noniin, arvasin tämän yh:t on sukurutsaaja pedareita ja panettaa itseään lapsillaan. Hyi pedo-yh:t, HYI!
Tuollaista se alaluokan roskaväki on, hyh hyh. YH:t on petoja kirjoitti:
"Heillä on useita suhteita, ensimmäinen lapsiinsa"
Noniin, arvasin tämän yh:t on sukurutsaaja pedareita ja panettaa itseään lapsillaan. Hyi pedo-yh:t, HYI!
Tuollaista se alaluokan roskaväki on, hyh hyh."Noniin, arvasin tämän yh:t on sukurutsaaja pedareita ja panettaa itseään lapsillaan. Hyi pedo-yh:t, HYI!"
Väärin. Suhde ei välttämättä tarkoita mitään seksiä.- eiköhän..
m36-intj kirjoitti:
"Noniin, arvasin tämän yh:t on sukurutsaaja pedareita ja panettaa itseään lapsillaan. Hyi pedo-yh:t, HYI!"
Väärin. Suhde ei välttämättä tarkoita mitään seksiä.kaikilla ihmisillä jotain ihmissuhteita ole, tai edes työsuhteita.
- paskapetteri,,,,,,,,
Jokainen aikuinen suomen maassa on kustantanut myös sinun lapsilisäsi ja koulunkäyntisi ym kustannukset jotka hoidetaan verovaroilla. Jokaikinen lapsi saa jotain avustusta suomessa kaikkien meidän verovaroilla. Muista tämä säälittävä luuseri. YH on monessakin mielessä vahva ihminen joka kasvattaa teidän luuserimiesten lapset jotka ette siihen itse kykene. Nykyajan miehet on suurelta osin pilalla sitä pientä hyvää prosentiosuutta lukuunottamatta. Täällä palstalla miesten tason huomaa hyvin. Pari hyvää kirjoittajaa ja loput naisia halveksivia persereikäpaskoja.
- heh heh
eiköhän.. kirjoitti:
kaikilla ihmisillä jotain ihmissuhteita ole, tai edes työsuhteita.
ATM:llä on suhteita vain sossuun ja kelaan.
- Petteri Paskahousu
paskapetteri,,,,,,,, kirjoitti:
Jokainen aikuinen suomen maassa on kustantanut myös sinun lapsilisäsi ja koulunkäyntisi ym kustannukset jotka hoidetaan verovaroilla. Jokaikinen lapsi saa jotain avustusta suomessa kaikkien meidän verovaroilla. Muista tämä säälittävä luuseri. YH on monessakin mielessä vahva ihminen joka kasvattaa teidän luuserimiesten lapset jotka ette siihen itse kykene. Nykyajan miehet on suurelta osin pilalla sitä pientä hyvää prosentiosuutta lukuunottamatta. Täällä palstalla miesten tason huomaa hyvin. Pari hyvää kirjoittajaa ja loput naisia halveksivia persereikäpaskoja.
Oliko Lipslipslurpslurpssaankonuollavittuasi-Eino sellainen hyvä kirjoittaja? Antaisitko Eikalle? Ja ne ovat nimenomaan niitä naisia halveksivia persereikäpaskoja jotka niiden naisten päällä ähkivät ja joiden harhalaukauksista siinneet äpäräpenikat (joiden värikirjo loukkaa kauneusaistiani) minä verorahoillani elätän, minullehan ei pillua anneta kun en ole sellainen jänskä äpäröivä panijapaska.
- eräs mies
heh heh kirjoitti:
ATM:llä on suhteita vain sossuun ja kelaan.
Eiköhän palstan määritelmä sinkulle ole:
"Mies, jolla ei ole ketään kavereita, eikä ole koskaan saanut pillua eikä tule koskaan saamaankaan, koska on kaikin puolin niin hyvä ja kunnollinen eikä teinineitsyet anna kunnollisille miehille." - termit kuntoon
Sinkku = SINK = Single Income No Kids eli vain lapsien lukumäärällä ja samassa taloudessa asuvien ihmisten lukumäärällä on merkitystä.
Rautalangasta vääntäen: yh ei ole ole koskaan sinkku, vaan yh.
Leski voi siis olla ilman lapsia, joten hän voi olla sinkku tai olla olematta. - asperger wanker
termit kuntoon kirjoitti:
Sinkku = SINK = Single Income No Kids eli vain lapsien lukumäärällä ja samassa taloudessa asuvien ihmisten lukumäärällä on merkitystä.
Leski voi siis olla ilman lapsia, joten hän voi olla sinkku tai olla olematta.Entäs ihminen jolla on lapsia mutta ei lastensa (yksin- tai yhteis)huoltajuutta?
Lapsensa adoptoitavaksi antanut?
Sellainen jonka lapsi on kuollut?
Yksin asuva mies joka on siittänyt lapsen tietämättään?
Sinkkuja vai ei? - Vai niin
termit kuntoon kirjoitti:
Leski voi siis olla ilman lapsia, joten hän voi olla sinkku tai olla olematta.Jos kyse on vain siitä asuuko yksin omassa taloudessaan, niin sittenhän nämä peräkammarinpojat eivät ole sinkkuja ja toisaalta silloin voi olla sinkku, vaikka seurusteleekin. Ja mitähän on ne kaikki eronneet yksinään asuvat miehet, joilla on lapsia?
- ....
Vai niin kirjoitti:
Jos kyse on vain siitä asuuko yksin omassa taloudessaan, niin sittenhän nämä peräkammarinpojat eivät ole sinkkuja ja toisaalta silloin voi olla sinkku, vaikka seurusteleekin. Ja mitähän on ne kaikki eronneet yksinään asuvat miehet, joilla on lapsia?
Tuon määritelmän mukaan olen sinkku, vaikka olenkin varattu. Varattu sinkku siis.
- Huono määritelmä
Vai niin kirjoitti:
Jos kyse on vain siitä asuuko yksin omassa taloudessaan, niin sittenhän nämä peräkammarinpojat eivät ole sinkkuja ja toisaalta silloin voi olla sinkku, vaikka seurusteleekin. Ja mitähän on ne kaikki eronneet yksinään asuvat miehet, joilla on lapsia?
Aivan totta. Lisäksi kaikilla aikuisilla ihmisillä ei ole (pääoma- tai ansio)tuloja (income), edes sossusta/kelasta.
- eerr
asperger wanker kirjoitti:
Entäs ihminen jolla on lapsia mutta ei lastensa (yksin- tai yhteis)huoltajuutta?
Sinkkuja vai ei?"ihminen jolla on lapsia mutta ei lastensa (yksin- tai yhteis)huoltajuutta?"
Jos lapsi on juridisesti henkilön ja tulee perimään hänet, hän ei ole sinkku.
Tällähän ei ole lapsia, joten sinkku.
Ei lapsia = sinkku
Sinkkuhan se on, kunnes lapsi tulee hänen elämäänsä jossain muodossa. - asspergeri.
eerr kirjoitti:
"ihminen jolla on lapsia mutta ei lastensa (yksin- tai yhteis)huoltajuutta?"
Jos lapsi on juridisesti henkilön ja tulee perimään hänet, hän ei ole sinkku.
Tällähän ei ole lapsia, joten sinkku.
Ei lapsia = sinkku
Sinkkuhan se on, kunnes lapsi tulee hänen elämäänsä jossain muodossa.Entä ihminen jolla ei ole lainkaan virallisia tai epävirallisia tuloja?
Onko esim. tällaista omaehtoista sapattivuotta viettävä yksinasuja sinkku vai ei?
Entä puolisonsa elätettävänä oleva lapseton kotirouva tai -herra? - Niin ja
Huono määritelmä kirjoitti:
Aivan totta. Lisäksi kaikilla aikuisilla ihmisillä ei ole (pääoma- tai ansio)tuloja (income), edes sossusta/kelasta.
entä jos nainen on kotirouvana? Ovat sitten kummatkin sinkkuja, kun taloudessa on vain yhden henkilön tulot.
Kyllä mä olen pitänyt sinkkuutta vastakohtana varatulle.
- 8+18
Tällainen määritelmä löytyi: Naimaton henkilö, joka ei ole avioliitossa tai muussa vakituisessa parisuhteessa. Sanana "sinkku" on vakiintunut arki- ja puhekieleen ja korvannut mm. vanhanpiian ja -pojan.
- yksin-
"Tarkoitatko muka, etteivät esim. yksinhuoltajat ja lesket, jotka
eivät ole parisuhteessa, ole oikeita sinkkuja?"
Tarkoitin etteivät ole tyylipuhtaita sinkkuja mielestäni. Ihmiset sanovat ennemmin että tuo on "yh" tai "leski" kuin että se on "sinkku". En tarkoita että olisivat sen huonompii tai parempii.- hhööö
Jeps, mua (eronnut, lapsia) kaverit tituleeraa uusiosinkuksi :)
- eerr
hhööö kirjoitti:
Jeps, mua (eronnut, lapsia) kaverit tituleeraa uusiosinkuksi :)
Mihinkäs sä ne lapset jätit, kun sinkuksi sinua kutsutaan?
- hhööö
eerr kirjoitti:
Mihinkäs sä ne lapset jätit, kun sinkuksi sinua kutsutaan?
Joka toinen viikko ne on mulla, joka toinen viikko äidillään.
Lasten olemassaolo siis estää sinkkuuden? - AP
hhööö kirjoitti:
Lasten olemassaolo siis estää sinkkuuden?MUA kiinnosti vaan miten te muut määrittelette. eikait oo oikeeta ja väärää
- eerr
hhööö kirjoitti:
Lasten olemassaolo siis estää sinkkuuden?Kyllä. Kuten tuolla ylempänä mainitaan, niin sinkku tulee lyhenteestä SINK, mikä tarkoittaa single income, no kids. Eli siis yksin asuva, eikä ole lapsia.
- kylläkin
eerr kirjoitti:
Kyllä. Kuten tuolla ylempänä mainitaan, niin sinkku tulee lyhenteestä SINK, mikä tarkoittaa single income, no kids. Eli siis yksin asuva, eikä ole lapsia.
single income = yhdet tulot
- eerr
kylläkin kirjoitti:
single income = yhdet tulot
Niin, kai jossain tapauksessa saman katon alla voi asua kaksi aikuista, joista toisella ei ole penniäkään omia tuloja väliaikaisesti. Ei edes Kelan etuuksia. Yleensä kyllä.
- Niin..
eerr kirjoitti:
Niin, kai jossain tapauksessa saman katon alla voi asua kaksi aikuista, joista toisella ei ole penniäkään omia tuloja väliaikaisesti. Ei edes Kelan etuuksia. Yleensä kyllä.
Ja sitten on hyvin paljon myös meitä, jotka asvat yksin, mutta seurustelevat silti.
- Silloin ennen
Sinkku tarkoitti tätä
http://www.vinyltap.co.uk/gallery/pr/prodig11411451589210.jpg - larva
kielten tunnilta muistan sellaisen määritelmän, että yksineläjän ja sinkun ero on lähinnä oma mielipide.
Yksineläjä ei välttämättä etsi kumppania, sinkku sen sijaan tuo tämän kumppanin etsimisen aktiivisesti esille. - suomihuora=15nussima
Tyylipuhdas sinkkunainen:
http://www.upl.co/uploads/kiinnostuslapsiin.png- rtyu9
En katsonut linkkiä, mutta ihan vain mielenkiinnosta...
Mitä väliä sen on, miten monen miehen kanssa on ollut? Pelottaako, että eksissä on isompimunaisia, fiksumpia, komeampia tai elämässään paremmin menestyneitä?
Eihän tuollaista menneisyydestä mustasukkaisuutta voi muuten selittää kuin alhaisella itsetunnolla ja omalla huonommuudellaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149