Paljonkohan suunnitteluassistenteilla on yleensä tuntipalkka? Olisi ensi viikolla haastattelu, niin mitäköhän kehtaisi pyytää tuntipalkaksi? Olen vasta toisen vuoden opiskelija, mutta hommat olisi kuitenkin haastavampia kuin kahvinkeitto tms. "turha", lähinnä cad-ohjelmilla piirtämistä. Aikaisemmin olin samassa paikassa työssäoppimassa, jolloin sain täydet pisteet arvostelussa. Mitä tuntipalkkoja esim. vastavalmistuneilla on?
Suunnitteluassistentin tuntipalkka?
1
441
Vastaukset
- mpä
Suunnitteluassistentti ei yleensäkään ole kahvinkeittäjä ja työnkuva on aina piirtämistä pääasiassa, emme ole sihteereitä. Ainakaan itse en saanut siihen koulutusta. ;) Toisen vuoden opiskelijana en saanut itse harjoittelusta palkkaa, kolmantena vuotena sain harjoittelusta 8€/h tuntipalkkaa, olin tosin ollut samaisessa firmassa töissä jo pari vuotta muissa hommissa osa-aikaisena. Siitä syystä palkka pysyi samana. Mikäli työsuhdetta ei aiemmin ole ollut, en vaatisi hurjia, sillä heidän ei tarvitse maksaa mitään oikeasti. Vastavalmistuneena tuntipalkkani nousi 10€/h ja nyt olen toisessa firmassa työssä, jossa olen vakituisessa työsuhteessa ja kuukausipalkkani on 1900€. Olen valmistunut keväällä 2011.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1053163GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521075Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!331011- 67878
- 53857
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 45847
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24831