Olen hankkinut lukko polkimet, ja nyt ihmettelen millaiset kengät olisivat hyvät.
Mistä olette hankkineet, hinta, onko mukava jalassa, merkki ja mahd. Malli?
Olen ensikertalainen maantiepyörällä ja tarkoitus olisi satsata kenkiin max. 130e.
Maantie kengkät
6
141
Vastaukset
- Alkup. Maantiepyöräi
Katsele syksyn alennusmyyntejä kotimaisista kivijalkaliikkeistä. Kenkien koko on niin poikkeava normaalinumeroinnista, että ensimmäiset kannattaa ostaa kokeilemalla.
Itselläni on Chain'in hiilikuitupohjaiset, jotka satuin saamaan satasella. Aikaisemmin ajoin Shimanon halpiksilla, jotka näin myöhemmin ajatellen olivat kaameat. Sidi on iso merkki, joka tekee hyvää kenkää.
Jos ei ole kiire, niin kevään Fillarimessuilla on ollut usein hyviä tarjouksia. Muista kertoa myyjälle polkimiesi malli, niin saat varmemmin yhteensopivat.- urheilusukkahiki
Ei ole erityisen kiire kun pyörästäkin puutuu viellä runko ja kiekot.
Missäs päin tällaiset fillarimessut järjestetään?
- lklkjhfdfg
minulla simano rd 86 paras tähän mennessä kayttamäni kengä,sopii hyvin on leveä lesti.kesän ajettu 11000km maksoin 130mk polkimien kanssa.
- Alkup. Maantiepyöräi
http://web.finnexpo.fi/Sites1/GoExpo2011/MaterialBank/2012/GoExpo2012_Mediakortti_kevyt.pdf
Messujen laatu on vaihdellut vuosittain. Välillä vähän paremmat ja välillä vähän köyhemmät. Joinain vuosina on ollut myös varjomessuja. - fasdasdas
Mulla on normi kenkäkoko 44, mutta shimanon kengissä jouduin ottamaan koon 47. Heitot ovat todella suuria.
- Börje 321
Jos messujen suuntaus jatkuu samana niin ensi vuonna ei on jäänyt taas porukkaa pois. Suuri osa isoista merkeistä suuntasi ainakin hieman myöhemmin keväällä järjestettävään StadiBikeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962356Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1901939- 1841527
- 82932
- 248927
- 62809
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 55712
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349631