Maantie kengkät

urheilusukkahiki

Olen hankkinut lukko polkimet, ja nyt ihmettelen millaiset kengät olisivat hyvät.
Mistä olette hankkineet, hinta, onko mukava jalassa, merkki ja mahd. Malli?
Olen ensikertalainen maantiepyörällä ja tarkoitus olisi satsata kenkiin max. 130e.

6

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkup. Maantiepyöräi

Katsele syksyn alennusmyyntejä kotimaisista kivijalkaliikkeistä. Kenkien koko on niin poikkeava normaalinumeroinnista, että ensimmäiset kannattaa ostaa kokeilemalla.

Itselläni on Chain'in hiilikuitupohjaiset, jotka satuin saamaan satasella. Aikaisemmin ajoin Shimanon halpiksilla, jotka näin myöhemmin ajatellen olivat kaameat. Sidi on iso merkki, joka tekee hyvää kenkää.

Jos ei ole kiire, niin kevään Fillarimessuilla on ollut usein hyviä tarjouksia. Muista kertoa myyjälle polkimiesi malli, niin saat varmemmin yhteensopivat.

• urheilusukkahiki

Ei ole erityisen kiire kun pyörästäkin puutuu viellä runko ja kiekot.
        Missäs päin tällaiset fillarimessut järjestetään?

• lklkjhfdfg

minulla simano rd 86 paras tähän mennessä kayttamäni kengä,sopii hyvin on leveä lesti.kesän ajettu 11000km maksoin 130mk polkimien kanssa.

• Alkup. Maantiepyöräi
    • fasdasdas

Mulla on normi kenkäkoko 44, mutta shimanon kengissä jouduin ottamaan koon 47. Heitot ovat todella suuria.

• Börje 321

Jos messujen suuntaus jatkuu samana niin ensi vuonna ei on jäänyt taas porukkaa pois. Suuri osa isoista merkeistä suuntasi ainakin hieman myöhemmin keväällä järjestettävään StadiBikeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      96
      2356
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      190
      1939
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      184
      1527
    4. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      82
      932
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      248
      927
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      809
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      806
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      712
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      631
    Aihe