Tatuoinnit naisella?

Niin, eli mitä mietitte jos näette tatuoidun naisen?
Itseltäni löytyy paljolti tatuointeja, hyvin on tehty ja naisellisen "sirosti"..
eli ei mitään pääkallousvaa tms... Ulkonäössäni ei ole moitittavaa.

Aloin vain miettimään että ajaako tatuoidut naiset ns. kunnollisia miehiä kauemmas vai lähdettekö tutustumaan tatuoinneista riippumatta?

Tein vkonloppuna havainnon baarissa ollessani, kun pidin päälläni pidempihihaista paitaa joka peitti tatuointini juttusilleni tuli muutamia miehiä ja illan edetessä otin jossain kohtaa pidempihihaisen paidan pois niin että tatuoinnit näkyivät oli kiinnostus isompaa luokkaa, eli nimenomaan tatuoidut miehet alkoivat kiinnostumaan seurastani, huomasin myös että keskustelunaloitus oli monelle helpompaa kun aloitti kysymään tatuointien tarkoituksista ja vastaavaa.

En pukeudu mitenkään "paljastavasti tai tyrkysti" enkä baarissa ollessani myöskään käyttäydy kyseisellä tyylillä.

34

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Foto ois kiva

      *Käyttäjä on piilottanut profiilinsa.*

    • no niin olenkin, ei multa sieltä kuvaa löytyis kuitenkaan, koko profiili tuli sähköpostin luomisen yhteydes.
      Olis varmaan pitäny laittaa rekisteröimätön nimimerkki niin olis vahingos voinut saada vastaustakin.

    • Joo just. Antaa olla sitte. Mä lähden selvittää tätä asiaa jonnekin missä on ihmisiä irl. Heippa.

    • MIEHEN mielipide

      Tatuoidun kanssa voi panna mutta äidille esitellään vaan puhdas silkkinen koskematon kuulasihoinen nainen.
      Tatuoitu ei ole äitiäinesta (voi olla, mutta en itse välitä lapsieni äidiksi). Se voi olla hyvä sängyssä mutta välttämättä ei.
      Paras nainen sängyssä ja tyttöystävänä on viattoman ja herkän näköinen neito josta punkassa yllätykseksi kuoriutuu pikkupeto. Mutta mutsi eikä muutkaan ulkonäön perustella sitä ikinä uskoisi.
      Tatuointi pilaa naisen tyttöystävä mahdollisuuden lopullisesti.Ehkä peukalonpäänkokoisen voisin hyväksyä, jossa se olisi "salaisessa" paikassa.

      • mies myös

        eri mieltä


    • En mä mieti mitään asian suhteen oon niin montaa tatuointia nähnyt naisella että mikäs siinä jos hän itse pitää siittä. Mutta itteäni en koskaan tatuoisi.

      Se että lähestynkö tatuoitua niin riippuu siitä sopiiko tatuointi yleensä hänen tyyliinsä ja istuuko se hyvin. Mut joo ei mua haittaa tatuointi, jos muuten natsaa siis.

      Tosin kyllähän se on myönnettävä että tatuoimaton viehättää enemmän kuin tatskattu.

    • suosin heitä

      baarissa tatuoidut on suosittuja, koska niiltä saa helposti pildee. Monelle tulee ensiksi mielikuva vankilassa istuneesta horosta, jolla ei ole niin väliä kelle antaa, tärkeintä on entää viina virtaa ja hauskaa on.

    • äidin poika

      Tatuointi ei kerro luonteesta mitään. Joten ei haittaa kuvat.

    • zisel

      Mulle on itselleni tullut jotain kausia kun olen vakavasti harkinnut tatuoinnin ottamista, joko sellanen yleinen piikkilanka käsivarren ympäri tai sitten jotain tähtiä tms käteen tohon etusormen ja peukalon väliselle alueelle, mutten sitten ole ottanut kun ne on niin lopullisia. Pelkään että katuisin jossain välissä ja mun mielestä iho on kauniimpi luonnollisena. Mutta kyllä jotkut on ihan hienoja mitä olen nähnyt, esim alaselässä sellaset hienot kuviot, mutta naisella isot tatuoinnit, varsinkin jotkut sellaset niinkun merirosvolla on aika.... noh, jos on joku baikkeri niin mikäs siinä...

    • oi,voi.

      Sulle ei tatuoinnit auta mitään!

      mene päälääkärille sillä kaapeleissasi on vikaa pahemman kerran.

      24h/vrk netissä. Hanki elämä itsellesi jos se on enää mahdollista.

    • Ihmiset vissiin tykkäävät tässä tatuointiasiassakin kaltaisistaan. Minä en halua niitä omaan nahkaani enkä pidä niistä naisillakaan. Ei pieni tatska jossain vaatteilla peitettävässä paikassa mikään este tai edes hidaste olisi, mutta iso ja näkyvä taatusti. Tyylistä riippumatta.

    • Neulakammoisena en ole edes harkinnut tatuointien ottamista. Se ei vaan ole mun juttuni, tulisin kuitenkin katumapäälle, parempi olla ottamatta.
      Monilla naisilla on tosi upeita ja kauniita tatskoja, oikeita taideteoksia.
      Jokainen tyylillään.
      Jos uskaltaa istua piikitettävänä ja haluaa ihoonsa pysyviä koristuksia, niin tsemppiä vaan!
      Mietin vaan, että miltähän ne näyttävät n. 20:n - 30:n vuoden kuluttua, kun iho ei ole enään yhtä nuorekas ja kimmoisa. Niitä varmaan pitää käydä uudelleen korostamassa, vai mitä?
      Moni on tullut katumapäälle, ymmärtääkseni tatskojen poistattaminen on tosi kallista (ja kivuliasta) puuhaa.

    • ihan samaa mieltä molemmista sukupuolista jotka on ottaneet tatskan, muodin mukana liikkujia.

      ainoot oikeeit tatska ihmiset on merimiehet, linnakundit ja hd ukot

      • Mmmm..erikoinen katsontakanta. Eikö noi tyypit just ole imago leimaajia?


    • Minäkin olen harkinnut kun alavatsassa on himmeä laparoskopiasta johtuva arpiviilto, ajattelin että jos laittaisi jonkun kivan kuvan.
      Mutta infektioriskin vuoksi, joutuisin käyttää 2 viikkoa 2 erilaista ntibioottia, kefexiniä ja Flagyliä kun kysyin lääkäriltä sitä asiaa, kun ajattelenkin sitä kuvotusta mikä niistä tulee on ollut esteenä.

    • Mitäpä siinä miettisin, luultavammin katselen kuvia ja yritän ottaa aiheesta selvää. En mä mitään sen erityisempää mieti tatuoiduista ihmisistä, kun tatuoimattomistakaan. Tietysti se kuva voi kiinnostaa, jos se herättää jotenkin mielenkiintoa näkyvässä paikassa.

      Toisin kun monet luulee, ei se ole mikään "veljeskunta" ajattelun aihe. Hei, tolla on tatuointi vähänks me ollaan yhtä. Ei mee mulla noin. Jos jollain muulla menee, ei pidä luulla vakio käytännöksi. Eikä myöskään mee niin, että tykkää kaltaisistaan. Mä tykkään ihmisestä, en sen imagosta. Eli ei ne tatuoinnit tee tyypistä yhtään mielenkiintosempaa, kun mitä se olis ilman niitäkään.

      Hiukan aistittavissa putkinäköistä ajattelua taas.

      • Aloin vain miettimään että ajaako tatuoidut naiset ns. kunnollisia miehiä kauemmas vai lähdettekö tutustumaan tatuoinneista riippumatta?

        Sun kysymykseen piti vastata, että mahdollisesti se ajaa osan ihmisistä kauemmas. Monilla on takuulla ennakkoluuloja sinusta, sun kuvien perusteella. Sen käsityksen perusteella minkä he ovat tatuoinneista ja tatuoiduista muodostaneet. Se että onko ne mielikuvat vähääkään edes järjenmukaisia ja järjellä ajateltuja ei tartte vaikuttaa asiaan. Ne vaan on lyöneet lukkoon oman käsityksensä.

        Kaikki tiettyä merkkiä käyttävät ihmiset ovat "tähän se stereotypia". Kaikki tatuoidut ovat "tähän se stereotypia". Kaikki blondit ovat "tähän se streotypia". jne. Loputon lista...stereotypioista. Ja ennakkoaenteista.

        Toisaalta mihin säkään tarttisit ihmistä, jolla on susta tuulesta temmottuja luuloja? Tai ennakkoasenteita sua kohtaan. Ehkä ne on parempikin pysyä kauempana. Ellei niillä ole haluakaan tietää mikä on totuus susta.


      • Toki varmasti tatuoitu ihminen ei niin helposti ala vänisemään kuvista, kun sillä itelläkin niitä on. Sen verran se voi helpottaa "kaltaisensa kanssa". Tavallaan on se yksi iso ennakkoluulo mörkö pois välistä kiusaamasta.


      • näin o
        ol_io kirjoitti:

        Toki varmasti tatuoitu ihminen ei niin helposti ala vänisemään kuvista, kun sillä itelläkin niitä on. Sen verran se voi helpottaa "kaltaisensa kanssa". Tavallaan on se yksi iso ennakkoluulo mörkö pois välistä kiusaamasta.

        samanlaiset lapset leikkivät parhaiten keskenään


    • seksuaalinen signaal
    • Ei kai nykypäivänä tatuointi ole enää mikään juttu, sehän on vain kuva ihossa. Jotkut tatuoinnit ovat mielettömän upeita ja sopivat kantajalleen todella kauniisti.

      Itse en ole koskaan tatuointia ottanut, mutten sen vuoksi ettäkö olisin pelännyt karkottavani ns kunnon miehet. Jos tatuointi karkottaisi miehen, niin saapi mennä moinen. Ei vain ole tuntunut tarpeeksi vahvasti siltä, että olisin halunnut ihoani tatuoida. Sama lävistysten suhteen, löytyy ainoastaan korvalävistykset, vaikkei mitään lävistyksiä vastaan olekaan.

    • Pieni ja siro tatuointi naisella esmes nilkassa tai hartioissa on aikas hot. Isommat ei nappaa eikä varsinkaan jos niitä on pitkin kroppaa.

    • Itselläni ei kyllä kiinnostus noista lisäänny.
      Se riippuu tatskoista. Niiden tyylistä ja määrästä.

      • Ja se että kiinnostukseni ei lisäänny, saattaa joshtua noista syistä, joita Lartsan linkittämässä jutussa mainitaan.


    • NörttiN

      Tatskat on kaikin puolin hot. Tatuoinneista näkee, että nainen on rohkea ja ruumiilinen, sekä osaa tehdä kauaskantoisia valintoja - tatskahan kestää koko elämän.

    • Anonyymi

      Nykyisin on vaikea löytää naista kuka ei ole tatuoitu. Ja itse katson ensin naisen paljastettua tatuointia.. ja sen jälkeen kasvoja josta yritän päätellä kuinka tyhmä vai itsetuntoalhainen hän on. Ikinä en haluaisi lasteni äiti olisi piirrelty.

      • Anonyymi

        Ikinä en huolisi ketään noin empatiakyvytöntä idioottia lasteni isäksi.


    • Anonyymi

      Ikävä kyllä näillä tatuoiduilla tytöillä/naisilla on myös usein viiltoarpia ranteissa ja potoksia huulissa.ym.surullista😕

    • Anonyymi

      shaterec
      18.10.2011 17:45
      "Niin, eli mitä mietitte jos näette tatuoidun naisen"?

      Tatuoinnit ovat "aarrekarttoja".
      Itselläni on seitsämän.
      Otan vielä ainakin kaksi?

      Kohtuus kuitenkin kaikessa?
      Esim: naama kuvat ei silleen iske.
      Varsinkin jos 17v tytöllä on 4 kuvaa hakattu kasvoihin?
      Ilmeisesti "piraatteja" joita ammattilaiset ei tee.

    • Anonyymi

      Oma mielipide on että tatuoinneista 98% on rumia, mitäänsanomattomia ja mauttomia, ongelma ei ole se tatuointi vaan se että nainen on valinnut hakkauttaa jotain sellaista nahkaansa mitä se nyt esittääkään.

      Tatuoitu nainen on ok, olkoon vaikka leimaa täynnä. Mauttomuus tai mitäänsanomattomuus sensijaan ei kelpaa. Joten tässä lottoarvonnassa naisella on syytä olla aivan helvetin hyvä silmä sille mitä kannattaa ottaa ja mitä ei.

    • Anonyymi

      Minulla ei ole yhtäön tatuointia enkä usko koskaan sellaista hankkivani. Minusta tatuoinnit ovat menettäneet merkitystään, ja enää lähinnä kasvoissa olevat vaativat enemmälti kanttia.

      Mutta pidän kyllä tatuoinneista. Suhtaudun niihin lopulta aika neutraalisti. Ei ole niin väliksi onko naisella niitä vai ei. Tälleen viisitoista vuotta saman naisen kanssa olleena kolmeviitosena olen aikalailla etääntynyt baarisinkkuskenestä, mutta kuvittelisin, että näkyvät tatuoinnit houkuttelisivat minua juttusille jos asiat olisivat toisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2559
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      199
      2274
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      61
      2254
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      176
      1752
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1278
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe