Eli itellä on kaikki päällisin puolin kunnossa, ikä 27, ulkonäkö on kai jotain 8/10, tulot 4000€/kk, omistuskaksio hyvällä alueella Helsingissä ja kallis auto ym ym... Mutta helvetin ujo, vaikea keksiä mitään juteltavaa ihmisten kanssa. Muutamat naiset mitä oon yrittänyt on päätyneet kavereiksi. Ei siinä mitään, rakastan kauniita naisia yli kaiken ja kaikki aika minkä heidän kanssa saa viettää on ihan parasta. Jokaikinen hyvännäköinen nainen vaan haluaa sen itsevarman jännittävän pelimiehen, jonka kanssa nussia yhdenyönjuttuja tai yrittää seurustella sen aikaa ennenkuin mies vaihtaa toiseen. Etsiminen tuntuu täysin toivottomalta. Tylsää tai tavallisen näköistä naista en halua, ei vaan kiinnosta. Kauniimpia naisia ei vaan kiinosta ujot miehet. Hajoan täysin yksinoloon ja elämä ilman kaunista naista vieressä tuntuu turhalta. Viimeiset pari vuotta on ollut pelkkää kärsimystä ja tekisi mieli vain kuolla.
Onko kukaan ujo mies ikinä saanut kaunista naista?
60
2666
Vastaukset
- h.V.
Itse olet oman surkean soppasi keittänyt. Ryydy siinä.
- Älä suotta hajoo
Kannattaa ensin käydä psykologilla keskustelemassa ja tästä voi aloittaa:
http://www.spiik.fi/tyokalut/itseluottamus.pdf - Älyn haamu
Tämä viesti piristi mieltäni. Nyt ei enää vituta niin paljoa että olen käytännössä syrjäytynyt työelämästä(kin).
- Hiiri ei ole mies
No voi voi. Sosiaalisesti vammainen mies, joka halveksuu tavallisen näköisiä naisia ja unelmoi kauniista, mutta ei kykene itselleen sellaista saamaan.
Nyyh. Itketäänkö kaikki yhdessä? Hajoa kärsimykseesi pelle. - Toteemieläin puuma
Ei, kukaan ujo mies ei ole saanut kaunista naista. Normaalin näköisiä naisia vain, jotka ovat vieneet melkein väkisin luolaansa itseään komeamman ujon miehen. Tällaisia tarinoita olen kuullut ja nähnyt, ugh.
- 16+12=
Hassu juttu. Olen itse tuntemattomien seurassa ujohko kaveri ja kuitenkin minulla on ihan yleisesti kauniiksi kehuttu tyttöystävä joka vieläpä on "teininainen" (voi vittu mikä sana muuten)
Ei kannattaisi aina yleistää noin rankalla KÄDELLÄ, hyvät herrat ATM:t
- ,.,.,...,
Minä ratkaisin ongelman käymällä prostituoidulla. Rahalla ujokin saa kaunista ja noilla tuloilla raha ei ole ongelma.
Minä opin prostituoidulla käymisen jälkeen suhtautumaan naisiin rennommin ja nykyisin kykenen ottamaan paremmin kontaktia myös siviilinaisiin. Lisäksi siviilinaiset ottavat enemmän kontaktia minuun kuin aiemmin. - .................
Etsi itsellesi tavallisen näköinen kiva nainen tai elä yksin elämäsi. Kauniit naiset ovat niin harvinaisia (ehkä yksi kahdestakymmenestä/viidestäkymmenestä naisesta on kaunis) että on epätodennäköistä ajatella että sellaisen joskus saisit.
- ..........
Ei ole epätodennäköistä huomioiden, että aloittaja tienaa noin nuorena yli 4000 e/kk. Jos vielä lihaksisto on kohdalleen, tyylitajua riittää ja on miehekäs, niin kaunis nainen on realistinen tavoite. Ei aloittajan kannata tyytyä tavalliseen naiseen, kun on mahdollisuuksia kaunottareenkin.
- hah!
.......... kirjoitti:
Ei ole epätodennäköistä huomioiden, että aloittaja tienaa noin nuorena yli 4000 e/kk. Jos vielä lihaksisto on kohdalleen, tyylitajua riittää ja on miehekäs, niin kaunis nainen on realistinen tavoite. Ei aloittajan kannata tyytyä tavalliseen naiseen, kun on mahdollisuuksia kaunottareenkin.
Kauneusko on ainut asia joka naisessa merkitsee???!!! Toivottavasti ap löytää oikean kaunottaren joka on tyhmä kuin saapas ja luonteeltaan riivinrauta ja lisäksi hysteerinen kälkättäjä ja ehdottomasti pettäjä.
- alyn_haamu
hah! kirjoitti:
Kauneusko on ainut asia joka naisessa merkitsee???!!! Toivottavasti ap löytää oikean kaunottaren joka on tyhmä kuin saapas ja luonteeltaan riivinrauta ja lisäksi hysteerinen kälkättäjä ja ehdottomasti pettäjä.
Mitä rumalla naisella tekee? Samalla tavalla se määkii ja esittää vaatimuksia kuin kauniskin.
- .......,.,.
hah! kirjoitti:
Miksi kaunis nainen olisi väistämättä tyhmä? Luultavasti suurin osa kauniista naisista on esimerkiksi sinua fiksumpia.
Ja jos aloittaja on itse normaaliälyinen, miksi hän haluaisi huippuälykkään naisen? - .............
.......,.,. kirjoitti:
Miksi kaunis nainen olisi väistämättä tyhmä? Luultavasti suurin osa kauniista naisista on esimerkiksi sinua fiksumpia.
Ja jos aloittaja on itse normaaliälyinen, miksi hän haluaisi huippuälykkään naisen?En ole väittänyt kaikkia kauniita naisia tyhmiksi. Sinä sen sijaan väität minua sekä kauniita naisia tyhmemmäksi että minä olisi kaunis nainen - varmastikin sinulla on tähän loogiset ja älykkäät perustelut...
Halusin kiinnittää ap:n huomion siihen, että naisen ulkonäön sijaan kannattaisi kiinnittää enemmän huomiota luonteeseen ja ettei se äly ole ihan saapastasoa (paitsi tietenkin jos tosiaan haluaa kanan). - .........
............. kirjoitti:
En ole väittänyt kaikkia kauniita naisia tyhmiksi. Sinä sen sijaan väität minua sekä kauniita naisia tyhmemmäksi että minä olisi kaunis nainen - varmastikin sinulla on tähän loogiset ja älykkäät perustelut...
Halusin kiinnittää ap:n huomion siihen, että naisen ulkonäön sijaan kannattaisi kiinnittää enemmän huomiota luonteeseen ja ettei se äly ole ihan saapastasoa (paitsi tietenkin jos tosiaan haluaa kanan).En ole väittänyt sinua kauniiksi. Jos luulet minun väittäneen sinua kauniiksi, se varmasti itsessään jo kertoo jotain älystäsi.
- ............
......... kirjoitti:
En ole väittänyt sinua kauniiksi. Jos luulet minun väittäneen sinua kauniiksi, se varmasti itsessään jo kertoo jotain älystäsi.
Korjaus: "että minä en olisi kaunis nainen". Lauseessa oli virhe, normaaliälyinen lukija olisi tajunnut sen itse.
- ...........
............ kirjoitti:
Korjaus: "että minä en olisi kaunis nainen". Lauseessa oli virhe, normaaliälyinen lukija olisi tajunnut sen itse.
En ole väittänyt, että et olisi kaunis nainen. Jos luulet minun väittäneen, ettet ole kaunis nainen, se varmasti itsessään jo kertoo jotain älystäsi.
- Että näin
Tunnut liittävän viehättävyyden/vetoavuuden ainoastaan visuaaliseksi ominaisuudeksi, jolloin ainoastaan kauniit naiset tuntuvat oikeilta sinulle. Oletko aivan varma että haluat sitä elämältä? Kieltäydytkö näkemästä todellisuutta, että kauneutta on oikeasti monenlaista? Ja se että tuntee ihmisen sisältä, muuttaa kokonaan sitä minkälaisena hänet nähdään. Se mitä vain silmä näkee on pettävää. Kaunis voi olla piru sisältä - olipa kyse kummasta sukupuolesta tahansa.
Olisiko sinun aiheellista muuttaa ajattelutapaasi ja etsiä tietoisesti kenestä tahansa naisesta jotain kaunista? Oppisit ainakin olemaan naisten kanssa ja ehkä lopulta löytäisit sen juuri sinulle... Kasvunvaraa sinulla ainakin tuntuu vielä olevan, joten ikäsi ei ole mikään maailmanlopun merkki.- .........
Mieluummin kaunis ja pirullinen akka kuin ruma ja säyseä.
- hajooooooooooooon:(
On tullut ajateltua paljon naisten näkökulmasta asiaa ja miksi ihmeessä kukaan huolisikaan hiljaista tylsää miestä, kun kokoajan on miehistä ylitarjontaa ja varaa valita se kiinnostavin itsevarmin jännittävä pelimies.
Tosiaan luonne on mitä on ja vihaan itteäni sen takia, normaaleilla sosiaalisilla taidoilla naisia olisi varmaankin riittänyt ihan tarpeeksi... Mutta joo alkaa vähitellen olla aika lopetella tää turha elämä, eihän siihen tarvitse kuin ysimillisen ja yhden luodin :)- Pohdiskellen
Hmmm...millainen on mielestäsi kaunis nainen?
- Pohdiskellen
Pohdiskellen kirjoitti:
Hmmm...millainen on mielestäsi kaunis nainen?
Tarkoitin edellisellä kysymyksellä sitä, että jos kaunis nainen on pitkä- ja tuuheahiuksinen, ruskettunut ja suurisilmäinen, niin suurin osa kauneudesta on silmänlumetta. Jos kaikki "rekvisiitta" otetaan pois, eli meikit, hius- ja ripsilisäkkeet, kynsilakat ja vaikkapa ne tukisukkahousut, kaikki naiset näyttävät tavallisilta.
Jos nainen, tai mies, käyttää aikaansa itsensä näyttävyyden korostamiseen, eli pinnallisuuksiin, hän on kiinnostunut pinnallisuudesta myös toisissa. Riittääkö tämä todella? Varsinkaan pitemmällä tähtäimellä? Jos tässä nyt pitkää suhdetta edes etsitään...
Toisaalta, jos kaunis ihminen on tervevartaloinen, kirkassilmäinen, suoraryhtinen ja hymyilyväinen, on hällä arvot mitä todennäköisimmin kohdallaan. Ja oikeastaan tällaiset ovat niitä tavoittelemisen arvoisia, jonka todella haluaisi rinnalleen. Nämä ovat myös taipuvaisia näkemään pintaa syvemmälle ja halukkaampia antamaan ihmisille myös sen toisen mahdollisuuden. - ,.,.,.,
Pohdiskellen kirjoitti:
Tarkoitin edellisellä kysymyksellä sitä, että jos kaunis nainen on pitkä- ja tuuheahiuksinen, ruskettunut ja suurisilmäinen, niin suurin osa kauneudesta on silmänlumetta. Jos kaikki "rekvisiitta" otetaan pois, eli meikit, hius- ja ripsilisäkkeet, kynsilakat ja vaikkapa ne tukisukkahousut, kaikki naiset näyttävät tavallisilta.
Jos nainen, tai mies, käyttää aikaansa itsensä näyttävyyden korostamiseen, eli pinnallisuuksiin, hän on kiinnostunut pinnallisuudesta myös toisissa. Riittääkö tämä todella? Varsinkaan pitemmällä tähtäimellä? Jos tässä nyt pitkää suhdetta edes etsitään...
Toisaalta, jos kaunis ihminen on tervevartaloinen, kirkassilmäinen, suoraryhtinen ja hymyilyväinen, on hällä arvot mitä todennäköisimmin kohdallaan. Ja oikeastaan tällaiset ovat niitä tavoittelemisen arvoisia, jonka todella haluaisi rinnalleen. Nämä ovat myös taipuvaisia näkemään pintaa syvemmälle ja halukkaampia antamaan ihmisille myös sen toisen mahdollisuuden.Esimerkiksi tässä on kaunis nainen:
http://treffit.suomi24.fi/showUserProfile.do?id=1017320 - Pohdiskellen
,.,.,., kirjoitti:
Esimerkiksi tässä on kaunis nainen:
http://treffit.suomi24.fi/showUserProfile.do?id=1017320:) Totta!
- bbvfggfhjghgf
Itse ulkonäöltäni samaa tasoa. Olen vielä opiskelija ja muutamia vuosia sinua nuorempi. Olen ujo, mutta rohkeutta tullut lisää pikku hiljaa. Tällä hetkellä seurustelen aika kauniin naisen kanssa ja seurustelun myötä olen saanut paljon enemmän varmuutta naisten kanssa jutteluun. Usein minua lähestytään baarissa ja pystyn jo juttelemaan heille kunhan toinen osapuoli on aktiivinen. En onnistu vieläkään pitämään juttua yllä jos toinen ei ole aktiivinen.
Kauniit kasvot ja hoikka vartalo lähinnä. Ja mukava luonne näkyy ulospäin. Tälläiseen viimeksi ihastuin, mutta eipä mulla mitään mahiksia ollut, vaikka kyseinen nainen tulikin baarissa juttelemaan. Kavereita ollaan ja suht usein nähdään.
- Reipas Mies
Siispä mikä on ihmisen "luonne" jos se tulee baarissa muutamien ohikiitävien hetkien aikana "tarjoilla" kiinnostavalle ihmiselle? Pitemmän tutustumisen aikana alku karaktäärit tasoittuvat ja oikea hyvyys pääsee esille niin miehessä kuin naisessa.
Moniko oikein miehenä tähän pystyy, niin että naisesta romanttisessa mielessä kiinnostuksen kipinän saa syntymään- se on oleellisin kysymys lähestimis yrityksissä yleensäkkin.
Ujous vain peittää sen tarinan heiton puolin ja toisin jolla luonne tarjoillaan toiselle.
Hyvän puheen tarjoilun naiselle ollessa tietoinen valinta, kuten supliikiksi sitä nimitän täällä, on helppoa muuttaa ujouttaan. Ajatella niin että mitkä ne ovat omat vahvuudet, mistä joku nainen tahtoisi kuulla mitä olen ihmisenä? Onko siinä jotain hyvää kerrottavaa mitä muissa miehissä ei ole?
Koska itsetunto se naisellakin on-ujoudesta puhumattakaan, sitä ei kauneus "rekvisiittoineen" helpota joskin niitä yyber nenäkkäitä diivoja tulee elävässä elämässä varmasti vastaan.
Mielestäni mies ylittää supliikkinsa rajat juuri niiden liian itseriittoisten baarinaisten kanssa, jolloin jää "kakkoseksi" supliikiltaan ja tilanne ei kehity luontevasti.
Ei sitä voi näytellä. Vuosien itsetutkinta, ja sopivan lähdemateriaalin apuna käyttö voi tuottaa tulosta. Tiedän sen.
Ennen luulin että naisten suosiossa olevat miehet ovat jotain jumalia ominaisuuksiltaan. Nyt kokemukseni kautta tiedän että heissä on varmasti heikkouksia ja he eivät ole täydellisiä. Niitä puutoksia voisin käyttää heitä vastaan jos tilanne vaatisi kun nyt osaan tunnistaa ne komponentit.
Olla aktiivinen naisen iskijä mies, siihnä se on mitä tulee osata. Ja kyetä olemaan.
Hyvä pointti tuossa myös että ei tule ihastua pinnallisesti ensiksi naisen "rekvisiittaan" sillä tavalla että se olisi ainutlaatuista. Ne stay-upit ja korkkarit voinee useakin nainen tällätä päälleensa reilun meikin lisäksi. Miksi meillä miehille ei ole vastaavia "houkuttimia" saada nainen täkyyn, helpommin?
Ujo mies voi saada kauniin naisen jos nainen tuo itsentä tykö, esim juristi piireissä voi tulla tälläisiä yhteensattumia että työ vain yhdistää ja siinä työn varjolla voi tutustua ilman mieheltä toivottavaa suplikointia naista kohtaan. On ainakin itsellä ollut montakin kaunista (siis vallitsevan kauneusihanteen mukaan kaunis) naista. Ja itseasiassa nytkin pitkäaikaisessa parisuhteessa naisen kanssa, joka sivutyönään tekee mallin töitä. Ei kait tämä nyt mitenkään niin harvinaista ole?
Suurin ongelmasi lienee tuo asenteesi:
"Hajoan täysin yksinoloon ja elämä ilman kaunista naista vieressä tuntuu turhalta. Viimeiset pari vuotta on ollut pelkkää kärsimystä ja tekisi mieli vain kuolla. "
Tollanen asenne karkottaa naisen kuin naisen lähes 100-varmasti.- dhfgkdhfkgdk
Elämässä on muutakin mielekästä kuin naiset. Lasi voi olla ajatuksissa myös puoliksi täynnä. Asenteenmuutos auttaa usein.
- ...
Naiset on laumaeläimiä, ei heillä ole omaa tahtoa. Se mies joka kiinnostaa yhtä naista, kiinnostaa kaikkia ja se joka ei kiinnosta jotain naista, ei kiinnosta ketään. Sitten on se itsevarmuuden vaatimus, oletetaan että ujo mies ei ole itsevarma, eikä siksi saa naista. Oletteko koskaan kuulleet että mies vaatisi naiselta itsevarmuutta? Tsekatkaa vaikka profiileista, ette löydä yhtäkään.
- e56j76rku
Jos nainen on epävarma itsestään niin suhteesta ei tule mitään koska hän on koko ajan mustasukkainen ja vainoharhainen.
Näin miehenä ei tule miesten treffi-ilmoituksia luettua ja valtaosa hakee panoseuraa joten itsetunnolla ei ole merkitystä.
- n---20
Kuulostat aika pinnalliselta. Ei naista voi hankkia vain hienoksi esineeksi muun omaisuutesi rinnalle. Kumppanin täytyy olla toinen puoliskosi,ja mitä jos löydät sellaisen ja ohitat kun se joku ei ole tarpeeksi kaunis sinulle..?
- runawaybride-1
En voi vastata kuin omasta puolestani, mutta teenpä sitten edes sen.
Olen kai sellainen kaunis nainen. Tai no, ainakin siis parituhattakertaa sen kuullut, tiedä häntä sitten. FB:ssä saan koko ajan yhteydenottoja, että olen "maailman kaunein nainen" tmv. erikoista läppää.
Ujo mieskin voi olla ok, mutta tuppisuu ei. Jos mies ei uskalla tehdä aloitetta, yleensä se tyyppi jää itseltä varjoon, koska minä en mene iskemään itse miestä. Itsevarmuus on hivelevää, ja tuntuu jotenkin, että rohkea mies on mielenkiintoisempi kuin vetäytyvä mykkä. Kärjistettynä.
Jos mies on älykäs, hän on usein hauska. Ja hauskat miehet saavat naisia. Olen sortunut rumiinkin miehiin, koska he ovat olleet näitä supliikkihemmoja, sosiaalisia ja avoimia. Meillä on vaan ollut hauskaa. Jos sinulla ei näytä olevan "persoonaa", ei sinuun voi henkisellä tasolla oikein kiinnittyä. Miten tustua mieheen, joka ei anna itsestään mitään, mihin ihastua?
Osaan olla ujo itsekin, aluksi, ja siksi ujoon mieheen tutustuminen on entistä vaikempaa. Kerran minua piiritti mukavaksi tietämäni ujo mies. Kiersimme ns. kehää pitkään, pidimme yhteyttä, muttemme tavanneet, koska minusta se oli miehen homma ehdottaa tapaamista kun minua ensin muutenkin lähestyi. Koska koin itseni araksi hänen suhteensa, ja hän pysyi ujona, emme koskaan edenneet asiassa ja kyllästyin. Jos hän olisi edes antanut jonkun täkyn, johon tarttua ja ehdottaa treffejä, ehkä emme olisi tässä tilanteessa. Tilanteessa, jossa minulla on jo toinen miesystävä.
Hän on minua vanhempi mies, ns. YTM, menestynyt, äärimmäisen älykäs = terävä ja keskustelutaitoinen, rohkea, hauska, puhelias, sivistynyt ja ennenkaikkea: hän tekee selväksi, että haluaa minut ja pitää minusta. Hän yllättää minut usein, viihdyttää minua kuten minä häntä, ja kaikki on jotenkin jouhevaa ja aitoa. Toki hän on varakas (ei sitä julkituo, mutta tiedän), ja seksuaalisesti erittäin kompetentti.
Ujon miehen voi olla hankalaa saada naista ylipäätään. Älä ole ap niin wannabe, se näkyy läpi. Jos sinulla on jotain, jonka vuoksi olen niin spesiaali, että ansaitset kauniin naisen, niin sen pitäisi tulla julki käytöksessäsi, ja jos ei tule, herää kysymys -> oletko sen arvoinen?- MissKitty
Miinustin tän aiemmin, kun ilmeisesti luin rivien välistä jonkinlaista ylimielisyyttä, mutta tarkemmalla katsauksella en sitten sellaista enää havainnutkaan, sori. Ihan täyttä asiaa siis kirjoitit.
Itse olen siis myös kaunis nainen, tai no ehkä ennemmin näyttävä nainen ja mulla on ujo mies. Se johtuu tosin siitä, että itse olen melkoinen viihdyttäjä ja supliikkinainen eli en tarvitse miestä hoitamaan viihdytystäni, vaan haluan itse olla "tähti", enkä vaan naureskella nättinä miehen jutuille. Monen miehen ego ei kestäkään mua.
Mulla on käynyt tuuri ja olen löytänyt täydellisen ujon miehen, joka osaa keskustella, on älykäs ja kiinnostunut maailmasta eikä millään lailla pinnallinen (=ei pidä mua pelkkänä statussymbolina) eikä liian mustasukkainen. Eli lyhyesti: antaa mulle vapauden olla se mikä mä olen eikä yritä alistaa, muokata mieleisekseen tms. Sama pätee toisinpäin, annan hänelle vapauden olla oma ujo itsensä, enkä vaadi mitään sirkustemppuja.
Mitähän tästäkään nyt sitten oli hyötyä kenellekään? Ihmiset voisivat suhtautua toisiinsa avoimemmin, vähemmän ennakkoluuloisesti. Ehkä samalla oppisikin jotain. Rauhaa ja rakkautta kaikille!
^Tässä oli hyvä vastaus, kiitos. Tosiaankin samaa mieltä jokaisesta kohdasta. En tule ikinä saamaan naista.
- runawaybride-1
Auts. Miehet, kaikessa voi kehittyä. Aikaa se vie, mutta täytyy olla itsensä kanssa kärsivällinen. Jokainen ei ole supliikkikaveri syntyessään. Ujot miehet ovat ihania, mutta käytännön tasolla asiat tuppaavat kusemaan, koska ne eivät vaan etene. Okei, jos tielle sattuu todella dominantti nainen, joka kokee, että olette jotain ultraihanaa, niin avot.
En halunnut masentaa, mutta puhun suoraan aina. Miehessä, joka ei ole kukkona tunkiolla, voi olla paljon hyvää. Jollain tavoin itseään vaan on pakko markkinoida, ja se oma persoona tuoda esiin. Johonkin toisen pitää voida ihastua. - jaska jokunen
Onko kukaan ujo mies saanut minkäänlaista naista?
No, ehkä sellaisiakin ihmeitä sattuu mutta tuskin se osuu omalle kohdalle. Tuntuu että ujo ja jollainlailla "menestyvä" mies on juuri se huonoin yhdistelmä sillä naiset olettavat että hänellä on valinnanvaraa ja että hän on se joka tekee ratkaisut. Tuskin kukaan osaa ajatella että ehkä hän ei vaan kertakaikkiaan uskalla.
Tuntuu että mikään muu vika ei voisi haitata yhtä paljon tässä asiassa kuin ujous. - hajooooooooooooon:(
No tänä aamuna sain elämäni toisen kerran, todella kaunis 18 vuotias (jolle olin joku herra nro 50). Jotain toivonpilkahduksia aina tulee vastaan. Yhdenyönjututkin on ihan ok, mutta niitä on niin harvoin ettei se vaan riitä. Haluan naisen seuraa jokapäiväksi, todella tylsää asua yksin ilman mitään juttuseuraa. Ilmeisesti ujokin mies sitten kelpaa joillekkin (todella harvoille) naisille, suurin ongelma on vaan toi itsensä esiin tuominen. En tosiaan ajatellut, että vaikutan omituiselta ja mykältä naisten silmissä kun en vedä mitään small talkia kokoajan. Tai siis ikinä.
Tähän ikään asti luulin, että se oikea jostain vaan tupsahtaa niinkuin kaikilla muillakin. Ei sitä vaan tapahdu. Jotenkin pitäisi vaan mennä heittää jotain läppää täysin tuntemattomien ihmisten kanssa, mikä on täysin mun luonteenvastaista. Töissäkin tulee jatkuvasti vastaan hyvännäköisiä naisia, jostain huomaa suoraan että toi vois olla kiinnostunut musta. Mutta eihän ne naiset aloita keskusteluita, enkä itekään keksi muuta sanottavaa kuin pakolliset työhön liittyvät asiat. Baareissa taas on lähinnä ulkoisesti epäkiinnostavia tai nokkapystyssä olevan näköisiä naisia, kumpiakaan tee mieli lähestyä.
Sopivan naisen löytäminen on kyllä helvetin hankalaa ja suurella todennäköisyydellä mahdotontakin näillä eväillä. En pysty varmaankaan tarjoamaan mitään alkuhuumaa naisille, koska muhun tutustuminen kestää pitkään eikä musta saa mitään irti jos en huomaa toisesta, että se on musta todella kiinnostunut. Ei naisille kelpaa taloudellisesti turvattu perus arki ja ihan mukava hyväkroppainen (188/88) mies, pakko olla olla jotain draamaa kokoajan että pysyy mielenkiinto ylhäällä ja pillu märkänä? Pitikin syntyä matemaattisesti nerokkaaksi.. ei se tuo onnea (vain rahaa ja tyhjyyden tunnetta), sosiaalinen älykkyys sen tuo. - Charlotte Brown
Et tule saamaan naista, koska sulla on paska luonne. Kirjoituksesi ainakin antavat sellaisen kuvan. Kuka haluaa tutustua ujoon mutta toisaalta ylimieliseen nörttiin? Sulla ei ole naisille henkisesti mitään annettavaa. Et osaa keskustella mistään, et ole hauska, itsetuntosi on olematon. Vitut niistä sun rahoistas tai omistusasunnostasi. Ei ne auta mitään, jos ihminen on pelkkä kuori ja pinnallinen tyhjäpää.
Haha oot ihan oikeassa. Tosiaan pidän elämästäni muuten, mutta tosta 335i coupen etupenkiltä puuttuu edustavan näköinen nainen eikä sitä siihen tule, höh :D
- Ostetaan tyylitaju
Rahalla saa melkein kaikkea. Vaihtaisit sen amisbimmerin johonkin tyylikkäämpään autoon.
- gxghj
Mitä sinä kauniilla naisella teet? tai naisella ylipäätään, kun et osaa sille kuitenkaan mitään edes tehdä!?! Todennäk. omaat vieläpä todella pienen pipulin... eikö totta? Ota itselles MIES jolle voit antautua ja tarjota p.e.r.s.e.t.tä.s.i
nus.s.ittavaksi kun et muuhun kykene!! tunnusta tosiasiat itsellesi. Tai sitten olet aisuri.. neiti!! hih!! - Reipas Mies
"335i coupen "
Vasta kahdeksan mäntää antaa sen oikean saundin ;)
Ap, statuksesti ynnättynä sosiaaliseen asemaasi, voisit olla lotto voitto ns. itäblokin naiselle, joka on kaunis sinua varten 18/7 ja pitää kotisi tip top ihanana- sinun rahoillasi.
Ei Suomessa sovi lesoilla noin että se olisi miehellä itseisarvo "hyviin naisiin" ?- hajooooooooooooon:(
Niinpä kai, pitää se nainenkin ostaa. Tosiaan pornossa viehättävimmät naisee tulee Venäjältä, Ukrainasta, Tsekeistä, Unkarista ym.
Olisin vain halunnut että olisi elämässä ollut edes yksi nainen joka todella haluaa mut, mutta ei sitä taida tapahtua. Kai sekin olisi ihan ok jos sais jonkun itä-eurooppalaisen tänne hengailemaan paremman puutteessa ja nussia sen 3-4 kertaa viikossa kun panettaa.
En ole kyllä niin seksin perään kuin miehet yleensä? En ole ikinä seurustellut, mutta ainakin luulen että tarvitsen enemmän henkistä yhteyttä kuin pelkkää himoa... Siis monet hokee tota reikä-ku-reikä juttua ja mulla ainakaan niin ole. Ensimmäiseksi pitää olla ulkoisesti tarpeeksi viehättävä, sen jälkeen persoonan osua kohdalleen (ei ole ikinä tapahtunut) sen jälkeen en tiedä (en ole edennyt pidemmälle)...
- Vanhempi_mies
Outoa tässä on se, että vaativa mies leimataan pinnalliseksi ja kusipäiseksi. Näyttäkääpäs yksikin nainen, joka ei olisi vaativa? Eikä tuohon vaikuta naisen ulkokuori mitenkään. Tasa-arvoa, nykyään miehetkin osaa vaatia, ei läheskään kaikki mutta osa. ;D
- ennen tosi ujo
Olen saanut tosi kaunista naista. nuorempana kun olin ujo niin sain kaunista naista kun mun yks kaveri kertoi et se tyttö kenet sain oli kans vähän ujo, niins e oli kiinnostunut musta ja sit järkkäsin bileet jonne kutsuin tän naisen ja loppu onkin historiaa.
- hajooooooooooooon:)
:)
Kyllä ujo ja komeahko voikin saada kauniin naisen. Itellä vaati vaan asennemuutoksen. En uskaltanut tehdä aloitteita, luulin etten kelpaa ujona kenellekkään. Olin väärässä.
Tosiaan 27 vuotiaaksi oli poikuuskin tallella. Naiset jotka ennen lähesty mua ei olleet tarpeeksi kiinnostavia tai sitten en vaan uskaltanut jutella mistään. Baareissa käyminen alkoi käydä todella vähäiseksi, siten myös mahollisuudet. En ymmärtänyt naisia yhtään.
Kaikki muuttui kun tein elämäni ensimmäisen aloitteen. Tämä tyttö oli vasta 17 ja ehkä sen takia helpompi tehdä aloite, koska en uskonut ikäeron takia edes olevan musta kiinnostunut. Eikä ollutkaan silleen, mutta sain tästä tytöstä hyvän kaverin, joka on auttanut mua ymmärtämään naisia ihan erilailla. Omien kaverien ja niiden muijien neuvoilla ei tee mitään. Itellä vaati ihastumisen, pakit moneen kertaan tältä tytöltä ja kaikenlainen tunteista puhuminen. Huomasin että naiset ihan erilaisia kun olin ajatellut niiden olevan.
Olen tehnyt aloitteita, käynyt treiffeillä, tapaillut, vaihtanut kaveripiiriä enemmän baareissa viihtyviin kavereihin ja muutama yhden yön juttukin tullut lisää. Omituista, mutta naiset pitävätkin musta vaikka niin pitkään luulin asian olevan toisin... - Naisellinen nainen
Ujous on mielestäni ainoastaan miehessä hurmaava piirre, sillä olen itsekin ollut aikaisemmin hieman ujo ja arvostan monessa ujossa ihmisessä piileviä luonteenpiirteitä. Asun itsekin omistusasunnossa hyvällä alueella Helsingissä, opiskelen yliopistossa ja saan jo hyvän kuukausitulon. Monet miehet ovat kehuneet kauniiksi ja älykkääksi, mutta olen ollut sinkku viimeiset 4 vuotta. Nyt olen 25-vuotias, eikä asema naimamarkkinoilla näytä paremmaksikaan muuttuvan. Luonteessanikaan ei lieni suuria puutteita, vaikkakin olen hieman herkempi ja naisellisempi kuin monet muut suomalaiset naiset. Monet tuntemani herkemmät ja naisellisemmat naiset osaavat varmasti arvostaa ujoja miehiä. :)
- ,,,,,,,,,
Onko ulkonäkösi oikeasti edes se 8/10? Epäilen...
- Misu<3
Mä olen kaunis nainen ja lähden ujon miehen matkaan heti kun semmosen löydän.
- Kokematon 23
Täällä on 23-vuotias ujo mies mut en kyllä etsi parisuhdetta kunhan nyt pääsis edes poikuudesta eroon.
Minulla on yksi hyvä kaveri, joka vastasi nuorempana kuvausta itsestäsi. Sai se kerran kauniin naisen, mutta koska kaverin supliikissa oli puutteita, se mimmi lähti jännemmän rentun mukaan.
Että voihan sitä saada, mutta tuskin se kauaa kestää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1102363
- 661455
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321228Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971165- 111138
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671065Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91972IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56959Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175958Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸43928