Otsikko

nimimerkki kasvoton

Luulisi sitä sinkun ahmivan täältä sopivia treffi kandinaatteja itselleen. Vaan miksiköhän ei innosta. Samat vanhat vai oma profiili ei kiinnosta

13

82

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virtuaaliseurustelua

      Kyllä. Täällä myös paljon henkilöitä jotka vain juttelevat ja kirjoittelevat. Eli eivät etsi mitään ja hyvässä lykyssä puoliso vieressä.
      Perästä ei kuulu mitään. Tapaamishaluista puhumattakaan.

    • virtsanpylväs

      Ota huomioon että välimatkat saattavat olla useita satoja kilometrejä palstalaisten välillä. Eipä siinä ole paljon todellisia aineksia mihinkään vakavampaan. On ihan eri asia sopia treffit vaikka samassa kaupungissa asuvan kanssa kuin 500 km:n päässä asuvan kanssa.

      • ap. ap.

        Totta. Usein myös niin asiat että juuri se kuka kauimpana majailee niin olisi juuri itselle se oikea mielitietty treffeille. Omalla alueella ei tarjontaa vaikka niin väitetään. Pitäisi olla palsta jossa paikkakunnat esiin. Tosin moniko paljastaisi todellista asuinkuntaa leimautumisen pelossa. Siksi kait kirjoittelen vaan täällä ja keskityn seuranhakuun jossain muualla. Sikäli harmi koska ihmisestä tietää usein vähemmän tuolla kadulla onko edes hakemassa mitään.


      • ap. ap. kirjoitti:

        Totta. Usein myös niin asiat että juuri se kuka kauimpana majailee niin olisi juuri itselle se oikea mielitietty treffeille. Omalla alueella ei tarjontaa vaikka niin väitetään. Pitäisi olla palsta jossa paikkakunnat esiin. Tosin moniko paljastaisi todellista asuinkuntaa leimautumisen pelossa. Siksi kait kirjoittelen vaan täällä ja keskityn seuranhakuun jossain muualla. Sikäli harmi koska ihmisestä tietää usein vähemmän tuolla kadulla onko edes hakemassa mitään.

        Tuo on mulla kans sellanen asia joka pitkittää sinkkuutta, itteasiassa tuo on ainoa syy siihen. Omalla alueella kun ei ole ketään jonka kanssa voisi natsata, ts. yksikään ei oo sellanen joka itelle passais tai siis on mutta ovat varattuja...

        Treffi puolelta kun kattoo niin jostain jyväskylästä etelään päin alkaa olemaan mulle mieleistä tarjontaa, mut sitten tulee välimatka eteen... joka torppaa jo kaiken.

        Se on vaan tämmöstä, välimatkat on mulla esteenä.


      • fjlfgldfglk
        ap. ap. kirjoitti:

        Totta. Usein myös niin asiat että juuri se kuka kauimpana majailee niin olisi juuri itselle se oikea mielitietty treffeille. Omalla alueella ei tarjontaa vaikka niin väitetään. Pitäisi olla palsta jossa paikkakunnat esiin. Tosin moniko paljastaisi todellista asuinkuntaa leimautumisen pelossa. Siksi kait kirjoittelen vaan täällä ja keskityn seuranhakuun jossain muualla. Sikäli harmi koska ihmisestä tietää usein vähemmän tuolla kadulla onko edes hakemassa mitään.

        Ei välttämättä tarvitse paljastaa kuntaa; maakunnan, alueen tms. kertominen voi auttaa sopivasti.


      • fjlfgldfglk kirjoitti:

        Ei välttämättä tarvitse paljastaa kuntaa; maakunnan, alueen tms. kertominen voi auttaa sopivasti.

        Auttaa sopivasti? Mihin?

        Voin ihan hyvin kertoa missä asun. Mutta ei se mitään hyödytä.


    • Taidat olla

      uusi palstalla?

    • Satunnainen mies

      Miksi luulisi? En minä ainakaan mitenkään hampaat irvessä haali treffikumppaneita, tai etsi puolisoa.

      Jos joku alkaa oikeasti kiinnostamaan niin sitten, mutta ei "väkisin". Viihdyn ihan hyvin itsekseenkin. Ainakin niin hyvin, ettei tarvitse treffeille lähteä jokaisen kanssa, jos ei itseä justiinsa innosta.

      Ehkä joillakin on kauhea tarve lopettaa sinkkuus mahdollisimman nopeasti, mutta ei minulla.

    • Sinkku N nimettömänä

      Tällä palstalla on niin paljon vastenmielisiä juttuja ja tyyppejä, että kokeilen onneani kumppaninhakuun mieluummin jossain muualla ja käyn täällä vain satunnaisesti lueskelemassa ja kommentoimassa johonkin edes aavistuksen järkevän oloiseen ketjuun. Täällä pesivät sinkkumiehet ovat enimmäkseen aivan syystäkin sinkkuja, ongelmia riittää enemmän kuin kukaan haluaa ristikseen vastenmielisestä luonteesta hirvittävään ulkonäköön ja päihdeongelmista mielenterveysongelmiin, puhumattakaan sovinismista ja naisvihasta sekä katkeruudesta ja uskomattomasta empatian puutteesta. Tunne-elämä lähinnä kastemadon luokkaa monilla eniten äänessä olevilla. Vaatimukset on kuitenkin kovat, ei kelpaa sellainen eikä tälläinen, mutta itsellä ei ole mitään muuta kuin huonoa tarjota toiselle. Useimmilta miehiltä joilla edes on profiili, puuttuu kuva ja kaikki oleellisempi tieto asuinpaikasta ikään ja yhteystietoihin. Ne harvat, jotka sitten kiinnostavammilta ja fiksummilta vaikuttaa, asuvat sitten jossain maailman äärissä, kirjoittelevat tänne vain ajankulukseen, hakevat jotain marginaaliryhmään kuuluvaa naista (gootti, vegaani, hyvin suppea ikähaitari, samat harrastukset omaavaa, jne) tai sitten tahtovat elämältään ja tulevaisuudeltaan aivan erilaisia asioita tai ovat itse aivan väärää ikäryhmää (yli 10-20 vuoden ikäero suuntaan tai toiseen). Paremmat mahdollisuudet löytää itselle sopiva kumppani jostain aivan muualta kuin täältä.

      • ei etäsuhdetta!!!

        Osuit naulan kantaan. Itse pyörin aika paljonkin tuolla ikäryhmächatissä. Siellä(kään) vain harva laittaa profiiliinsa tarkempia tietoja esim. ikää, edes kotilääniä tai sitä, että onko sinkku vai varattu. Itse annan erikoisisot kiitokset kaikille niille, jotka laittavat edes perustiedot ja mahdollisesti vielä kuvansakin, josta saa käsitystä, että kenen kanssa sitä oikein on juttusilla.


    • realismus

      Tämä on sinkku-palsta, treffi-palsta on erikseen, ja lisäksi täällä tuntuvat lähes kaikki miehet (ainakin tuotteliaimmat) olevan mielisairaita, kuka sellaisia haluaisi treffata?

      • :D

        Tilastojen mukaan naisten mielenterveys ei ole ainakaan hyvällä pohjalla:

        http://www.ktl.fi/portal/suomi/julkaisut/kansanterveyslehti/lehdet_2008/nro_8_2008/mielenterveys-_ja_paihdehairiot_yleisia_nuorilla_aikuisilla

        Nuorilla aikuisilla naisilla on kaksi kertaa enemmän mielenterveysongelmia kuin nuorilla miehillä, eli masennuhäiriöitä, kaksisuuntaista mielialahäiriöitä, ja ahdistuneisuushäiriötä. Miehet taas juopottelevat pois ongelmansa, eli lähes kolme kertaa enemmän kuin naiset =)

        "Masennushäiriöistä yleisimpiä olivat vakavan masennuksen jaksot, jollaisen oli sairastanut elämänsä aikana 19 % naisista ja 9 % miehistä"

        Hoitoa on tarjolla niille, jotka osaavat sitä hakea. Tosin hoito ei toimi, mutta mitäs siitä, sehän ei teitä ainakaan haittaa.


    • mssawo

      Ettekö sentään palstan miehet voisi laittaa jonkinlaista kuvaa näkyville itsestänne?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      104
      2892
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      294
      2135
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      122
      2005
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      138
      1827
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1430
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      26
      1096
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      102
      1029
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1027
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      848
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      48
      846
    Aihe