Tuntematon tyttö tuli taloon

Ylhäällä otsake

Atm:n unelma.

8

151

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trolli-nelli

      Hassusti kuvan tyttö näyttää joltain alle 10-vuotiaalta, kun tekstin tyttö oli 19...

      No, teininaisiahan ne kaikki ovat.

      • Teini-ikä alkaa 13. ikävuodesta


      • trolli-nelli
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Teini-ikä alkaa 13. ikävuodesta

        Niin, mutta tarkoitinkin palstan määritelmää naiseudesta... se tuntuu välillä vähän häilyvältä.


      • trolli-nelli kirjoitti:

        Niin, mutta tarkoitinkin palstan määritelmää naiseudesta... se tuntuu välillä vähän häilyvältä.

        Totta kyllä.


    • Blah, ei oo mikään mieluisa yllätys tuo että joku yrittää sisään... kun mulle aiemmin kesällä pari naista (n. 20-40v) koputteli taka oveen kalja kädessä ja kysyivät voisivatko tulla sisään. No en tietenkään päästänyt sisään... mutta jos ois ollut vain yksi niin sitten oisin voinut myöntyäkin.

      Yleensäkään en päästä ketään sisään ellen tunne paremmin tai vaikuta sellaselta että voi luottaa. Kamunaiset kyllä päästän kun tunnen heidät mutta muiden suhteen oon varovaisempi.

      • M28-ENFP

        Olet kertonut olevasi jotain tyyliin kaksimetrinen ja satakiloinen korsto, ja pelkäät paria naista??

        Mutta joo, tuo tarina romanitytöstä oli kyllä ainakin huvittava, vaikkakin todenperäisyyttä vähän epäilen. Asuin joskus maatasossa ja ikkunaani koputeltiin silloin tällöin. Joka kerta kyseessä oli joku (nuorehko) miesjuoppo. Poistuivat yleensä kun vittuilin heille jotain, tai viimeistään kun väitin soittavani poliisit paikalle. Koskaan ei tarvinut tosin.

        (Enkä kyllä usko että poliisit olisivat tulleetkaan, heh, mutta se toinen stoori se.)


      • M28-ENFP kirjoitti:

        Olet kertonut olevasi jotain tyyliin kaksimetrinen ja satakiloinen korsto, ja pelkäät paria naista??

        Mutta joo, tuo tarina romanitytöstä oli kyllä ainakin huvittava, vaikkakin todenperäisyyttä vähän epäilen. Asuin joskus maatasossa ja ikkunaani koputeltiin silloin tällöin. Joka kerta kyseessä oli joku (nuorehko) miesjuoppo. Poistuivat yleensä kun vittuilin heille jotain, tai viimeistään kun väitin soittavani poliisit paikalle. Koskaan ei tarvinut tosin.

        (Enkä kyllä usko että poliisit olisivat tulleetkaan, heh, mutta se toinen stoori se.)

        Joo sellanen oon ja kyllä pelkään kun he olivat pukeutuneet peittävästi, tiedä vaikka on jotain kättä pidempää vaatteissa ja sit se on menoa.

        Tuntematon kun on aina täysi arvoitus voi olla vaikka rikollinen jne. Tutustun itte mieluusti ennen jossain muualla kuin suoraa päätä päästän asuntooni, ilman että tiedän yhtään mitään kuka hän on jne.


    • Aina vaan pahempaa

      "pelkään kun he olivat pukeutuneet peittävästi"

      Alaston nainenkin voi piilottaa siihen pelottavaan hirveään pilluunsa ties mitä. Naisiin ei voi luottaa yhtään kun niillä on sellainen kammottava reikä, voi kauhistus!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      104
      2942
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      311
      2233
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      125
      2065
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      150
      2007
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1440
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      28
      1163
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      114
      1107
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1057
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      55
      982
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      868
    Aihe