Jos kesken uinnin lopettaa liikkeet ja jää paikalleen niin pysyykö pinnalla?
Kelluuko uimari itsestään?
3
194
Vastaukset
- arkkimedees
Riippuu rasvaprosentistasi ja keuhkojen tilavuudesta. Jollakin on pystyasennossa pää pinnalla hartioita myöten, jollain näkyy vaan päälaki.
Normaali kellunta-asento rentona on mahallaan, takaraivo ja hartiat pinnalla. Naisilla myös osa selkää pinnalla. Mikäli on valmiina käyttämään vähän lihasvoimaa pitämään asento kunnossa, selällään pystyy kellumaan pinnalla periaatteessa määrättömän pitkään (esim. altaassa - luonnonvesissä aallokko tuo oman pikantin lisänsä). Lihaksikkaat, luisevat ja hyvin matalarasvaprosenttiset tosin kelluvat heikommin.
Oikeaoppisessa uintitekniikassa "plaani" tuottaa lisää nostetta. Uintiliikkeillä sen sijaan ei ole juurikaan tekemistä pinnalla pysymisen kannalta (joskin rinta- ja perhosuinnissa monet auttavat hengittämään pääsyä uintiliikkein).- os..
Etkö uskalla kokeilla sitä itse? Voit mennä suoraan seisomaan veteen ja pidättää hengitystä sen ajan, koska veden raja varmaan asettuu jonnekin otsan tienoille.
Jos käytät hengitysputkea ja uimalaseja, voi kellua niin paljon kuin haluat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981683- 551103
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371076- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671