peppu ongelmalliset

Jamppahood

6

906

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sellupylly

Ei toimi selluun. Itse tein tuollasta treeniä 6kk, mutta sellu ei vaan häipynyt.

• appelsiini-iho

Sama täällä, sellu on pirun sitkeässä. Ostin äskettäin tuubin green coffee-sellugeeliä, jota nyt olen käyttänyt pari viikkoa. Tänä aamuna tuntui että sellut jopa olisi jo aavistuksen vähentynyt. En tiedä onko mielikuvitusta tai toiveajattelua?! Ehkä nestettä, joka lähtenyt ensin? Ylipainoa ei ole kauheasti mutta rumaa selluliittiä riittää.

• Sellupylly

Kuulemma voiteet eivät poista sellua vaan voivat tasontaa ihoa.

Minullakaan eiole ylipainoa ja sitä paitsi minä syön joka päivä töissä hedelmiä ja vihanneksia lisäksi ruisleipää jonka päällä tosiaan on vihanneksia. Myös raejuustoa syön jossa on runsaasti proteiinia, mutta kuulemma myös proteiinit aiheuttaa sellua!!!

Jos en syö proteiinia, niin lihakseni ovat todella surkeat.

• Urheilullinen

Hei, itse kärsin pitkään ongelmallisesta selluliitistä. Kyllästyin kun treeni ja ruokavalio ei tepsinyt. Palkkasin kehonrakentajan treenarikseno, koska tiesin, että joku mättää kun treeni ei tehoa. Nyt takana 4 kk treeni ja uusi ruokavalio. Reidet ovat muuttuneet kapeiksi ja KAIKKI selluliitit kadonneet! Mutta itsekuria se vaatii ja herkutteluille iso EI!

• :>

Selluliitti lähtee sillä, et liikkuu, vilkastaa verenkiertoo ongelma-alueella kuivaharjauksella ja kofeiinilla, ei käytä tiukkoja housuja, kävelee pitkillä askelilla yms :) Ja syö terveellista ja puhdasta ruokaa. Itsellä on aika pehmee pylly mutta selluliittia ei ole juurikaan :) Joskus pari vuotta sitten mulla oli vähän mut sit tein ilmeisesti jotain kun se hävis itsestään :) toki nyt vähän on pepus niinku kaikilla mutta ei mitenkään häiritsevästi! sitä ei vaan saa päästää valloilleen niin siit pääsee sit kyl ihan eroon :)

• Sellupylly

Kyllä se niin vaan on, ettei ennen puhuttu selluliitistä yhtään mitään ja ketään ei se häirinnyt. Mutta kun tuli mainoksia telkkarista ym "onko ihosi kuin appelsiinikuori"? niin johan ihmiset olivat ihmeissään, että mikä ihmeen selluliitti???

Media on aiheuttanut turhaa hysteriaa.

Minulla kans on pakaroissa sellua, muttei minulla ole hysteriää siitä.

Mulla oli sexisuhde erään miehen kanssa joka kesti lähes vuoden. Jossain vaiheessa sanoin hänelle, että ihme kun et ole maininnu,t että minulla on pakaroissa paljon (tai minun mielestä) selluliittiä ja mies sanoi ihmeissään "miten niin? en ole edes huomannut" Eikä todellakaan hävettänyt pyllistää hänelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2469
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      72
      2301
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1304
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      112
      1132
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      71
      1098
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      231
      978
    7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      919
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      10
      847
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      789
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      54
      786
    Aihe