peppu ongelmalliset

Jamppahood

6

796

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sellupylly

      Ei toimi selluun. Itse tein tuollasta treeniä 6kk, mutta sellu ei vaan häipynyt.

    • appelsiini-iho

      Sama täällä, sellu on pirun sitkeässä. Ostin äskettäin tuubin green coffee-sellugeeliä, jota nyt olen käyttänyt pari viikkoa. Tänä aamuna tuntui että sellut jopa olisi jo aavistuksen vähentynyt. En tiedä onko mielikuvitusta tai toiveajattelua?! Ehkä nestettä, joka lähtenyt ensin? Ylipainoa ei ole kauheasti mutta rumaa selluliittiä riittää.

      • Sellupylly

        Kuulemma voiteet eivät poista sellua vaan voivat tasontaa ihoa.

        Minullakaan eiole ylipainoa ja sitä paitsi minä syön joka päivä töissä hedelmiä ja vihanneksia lisäksi ruisleipää jonka päällä tosiaan on vihanneksia. Myös raejuustoa syön jossa on runsaasti proteiinia, mutta kuulemma myös proteiinit aiheuttaa sellua!!!

        Jos en syö proteiinia, niin lihakseni ovat todella surkeat.


      • Urheilullinen

        Hei, itse kärsin pitkään ongelmallisesta selluliitistä. Kyllästyin kun treeni ja ruokavalio ei tepsinyt. Palkkasin kehonrakentajan treenarikseno, koska tiesin, että joku mättää kun treeni ei tehoa. Nyt takana 4 kk treeni ja uusi ruokavalio. Reidet ovat muuttuneet kapeiksi ja KAIKKI selluliitit kadonneet! Mutta itsekuria se vaatii ja herkutteluille iso EI!


    • :>

      Selluliitti lähtee sillä, et liikkuu, vilkastaa verenkiertoo ongelma-alueella kuivaharjauksella ja kofeiinilla, ei käytä tiukkoja housuja, kävelee pitkillä askelilla yms :) Ja syö terveellista ja puhdasta ruokaa. Itsellä on aika pehmee pylly mutta selluliittia ei ole juurikaan :) Joskus pari vuotta sitten mulla oli vähän mut sit tein ilmeisesti jotain kun se hävis itsestään :) toki nyt vähän on pepus niinku kaikilla mutta ei mitenkään häiritsevästi! sitä ei vaan saa päästää valloilleen niin siit pääsee sit kyl ihan eroon :)

      • Sellupylly

        Kyllä se niin vaan on, ettei ennen puhuttu selluliitistä yhtään mitään ja ketään ei se häirinnyt. Mutta kun tuli mainoksia telkkarista ym "onko ihosi kuin appelsiinikuori"? niin johan ihmiset olivat ihmeissään, että mikä ihmeen selluliitti???

        Media on aiheuttanut turhaa hysteriaa.

        Minulla kans on pakaroissa sellua, muttei minulla ole hysteriää siitä.

        Mulla oli sexisuhde erään miehen kanssa joka kesti lähes vuoden. Jossain vaiheessa sanoin hänelle, että ihme kun et ole maininnu,t että minulla on pakaroissa paljon (tai minun mielestä) selluliittiä ja mies sanoi ihmeissään "miten niin? en ole edes huomannut" Eikä todellakaan hävettänyt pyllistää hänelle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2068
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      151
      1588
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe