Jarkko Nieminen hyvä, mutta, mutta...

nakki ui

Tukholman ATP-turnaus vain vahvisti jo tiedettyä asiaa; Jarkko Nieminen on ollut ja on edelleen tasokas tennispeluri, mutta ikävä kyllä hän ei ole ns. voittajatyyppiä. Jo finaalisaldo 1/11 kertoo totuuden. Ratkaisupallot eli ns. tärkeät pisteet Maskun suuri poika häviää tärkeissä matseissa järkeään, niin myös tänään Tukholmassa, kun Nieminen taittoi esim. verkolta varmat voittopallot verkkoon tai rajojen ulkopuolelle.

Kuitenkin kaikki kunnia Niemiselle. Hän on kova luu, joka luonnehtii usein peliään täydelliseksi ja mahtavaksi

2

240

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antti 67 Tampere

Jos Jarkko pelaa jatkossa kuin Tukholman loppuottelussa tänään, hän on top 10-pelaaja, näin mahtavaa tennistä en ole nähnyt livenä missään moneen vuoteen.
      Uskomattomat taidot Jarkolla, kun sille päälle sattuu, upeaa Jarkko, todella hienoa, aivan mahtavaa. Tällaiseen pelitasoon ei pysty useakaan Top 10-kympistä!

• slaiss

Jos Jarkolla olis vähääkään samantasoinen syöttö kuin muilla atp pelaajilla, nii hä olisi heti top 10 peluri. jos ei jopa top 5. Kaikki muut osa-alueet kondiksessa. Loistava liikkuminen, yksi parhaista rystyistä mitä löytyy, eikä kuntopuolessakaan mitään sanomista. Mutta se surkea syöttö... aia ai. Hyvä peluri menee hukkaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1732
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      913
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      105
      705
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      654
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      628
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      51
      575
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      562
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      18
      549
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    Aihe