Jarkko Nieminen hyvä, mutta, mutta...

nakki ui

Tukholman ATP-turnaus vain vahvisti jo tiedettyä asiaa; Jarkko Nieminen on ollut ja on edelleen tasokas tennispeluri, mutta ikävä kyllä hän ei ole ns. voittajatyyppiä. Jo finaalisaldo 1/11 kertoo totuuden. Ratkaisupallot eli ns. tärkeät pisteet Maskun suuri poika häviää tärkeissä matseissa järkeään, niin myös tänään Tukholmassa, kun Nieminen taittoi esim. verkolta varmat voittopallot verkkoon tai rajojen ulkopuolelle.

Kuitenkin kaikki kunnia Niemiselle. Hän on kova luu, joka luonnehtii usein peliään täydelliseksi ja mahtavaksi

2

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antti 67 Tampere

      Jos Jarkko pelaa jatkossa kuin Tukholman loppuottelussa tänään, hän on top 10-pelaaja, näin mahtavaa tennistä en ole nähnyt livenä missään moneen vuoteen.
      Uskomattomat taidot Jarkolla, kun sille päälle sattuu, upeaa Jarkko, todella hienoa, aivan mahtavaa. Tällaiseen pelitasoon ei pysty useakaan Top 10-kympistä!

    • slaiss

      Jos Jarkolla olis vähääkään samantasoinen syöttö kuin muilla atp pelaajilla, nii hä olisi heti top 10 peluri. jos ei jopa top 5. Kaikki muut osa-alueet kondiksessa. Loistava liikkuminen, yksi parhaista rystyistä mitä löytyy, eikä kuntopuolessakaan mitään sanomista. Mutta se surkea syöttö... aia ai. Hyvä peluri menee hukkaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      901
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe