Villi opiskelijanuoruus

Muistoja teillä

No oliko niin villiä? Ainakaan mun koulus ei, kummassakaan. Monet oli kai sekoillu teininä niin ei sit enää aikuisena. Bileet oli kaljankittausta. Eipä kovin rohkeeta.

24

1393

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tydghcnb

      villi nuoruus =paljon panoja nuoruudessa

      kaikillahan meillä ois villi nuoruus jos se tarkottas kaljan kittausta

      • 24

        mut monet antaa ymmärtää et hurjaa oli. kuitenkaan ei tuo sille näyttäny


      • sfghs
        24 kirjoitti:

        mut monet antaa ymmärtää et hurjaa oli. kuitenkaan ei tuo sille näyttäny

        todenpuhuminen meinaa et myöntäs pilluttoman nuoruuden. ajatella et 20v mies vois sanoo 40v miehelle et oon tähän mennessä saanu enemmän pillua ku sä. kuka sellasia nuoremmalleen viittis myöntää? se oilis todella nöyryyttävää.

        se vaan on helppo valehdella et olin nuorena komee ja sain pillua ja nyt en enää juuri tartte ku sillon sain niin paljo


      • heh.
        sfghs kirjoitti:

        todenpuhuminen meinaa et myöntäs pilluttoman nuoruuden. ajatella et 20v mies vois sanoo 40v miehelle et oon tähän mennessä saanu enemmän pillua ku sä. kuka sellasia nuoremmalleen viittis myöntää? se oilis todella nöyryyttävää.

        se vaan on helppo valehdella et olin nuorena komee ja sain pillua ja nyt en enää juuri tartte ku sillon sain niin paljo

        Se vasta olis noloa, jos joku 40 v alkaisi pillujen määristä puhumaan.


    • Joo kyllähän tuota nuorempana (alle 20v) vastakkaisen sukupuolen kanssa heilasteltiin. Silloin kun koki teininä kaiken bilettämisen jo niin amk:ssa ei kiinnostanut pätkääkään bileet jne.

      Mut joo kivoja muistoja aina sillon tällön tulee mieleen.

      • oho.

        Sinäpäs ukkouduit nuorena.


    • villi oon ollu, ja nuorikin, mut villistä opiskelija nuoruudesta ei oo tietoakaan.
      Kaikenlaista on tullut teininä tehtyä, niistä jutuista sais varmaan kirjankin, jos oikein alkais kaiken vetämään esiin....
      Mitään hurjia seksiseikkailuja mulla ei oo, mut paljon kaikkea sellasta, mitä on vanhempana varmasti hauska muistella :D

    • Kyllä oli

      Paljon tuli esim. festareita kierrettyä. En tosin olekaan sinkku. Sinkuiksi taitaa suuremmalla todennäköisyydellä päätyä nämä "itsensähillitsijät"?

    • igbuyhg

      suurimman osan ajasta olin neljän seinän sisällä ja olen vieläkin.

    • ihan greisii

      Mitä on villi nuoruus? hillitöntä seksiä, muistoja matkoilta, hauskoja bileitä, "kreisibailausta", jotain muuta? Kohtalaisesti on asioita koettu, mutta seksiä olisi voinut olla useamminkin...

      • 17

        varmaan kaikkea tuota. ennen kaikkea tota ekaa koska sitä on turha haaveilla myöhemmin harrastavansa


    • turha toivo

      Minun muistoni ovat siltä ajalta: Ujo, epäsosiaalinen, epävarma itsestään, en käynnyt juuri missään bileissä ym., tyttöjä ei silloin eikä nytkään.

      Eli todella hyvät muistot jotka aiheuttavat lähinnä katkeria raivokohtauksia tätä paskaa elämää kohtaan, että tämmöstä.

    • Yksin kotona runkkaa

      Ei ollut, runkkailin yksin kotona.

    • Jonkun verran tuli biletettyä opiskelujen alkuvuosina. Tuolloin opinnot olivat vielä niin helppoja, että tenteistä tuli nelosia ja vitosia hyvin vähällä vaivalla. En kuitenkaan saanut uusia tuttavuuksia bileistä. Sitten kuitenkin opinnot muuttuivat haastavammiksi j, jatkoin futiksen pelaamista. Kun pääsin maajoukkueeseen ja huomasin miten kovaa maailmalla mennään, lopetin bilettämisen melkeinpä kokonaan.

    • 33

      Joo, tuntuu siltä, kun kuuntelee ainakin miesten juttuja, että meno oli vauhdikasta ja pantua tuli paljon opiskelu aikoina. Totuus taitaa olla toisenlainen ja miehet liioittelevat niitä panojaan aina. Monella opiskelijapojalla taitaa se runkkaaminen olla ainut seksin muoto.

      • muistoja teillä

        Tätä vähän ajoin takaa. Tai onhan se voinut olla suhteellisesti villiä jos aiemmin ei ole tehnyt mitään. Hyvin monet kittaa kaljaa bileissä ja se siitä. Ei tosiaan mitään kuka pani kenen kans - juoruja ole seuraavalla viikolle. Paitsi jos asiat on muuttuneet äsken hyvin suuresti.


      • vcxvcxfds

        Aikahan ne muistot kultaa. Muistetaan ne muutamat panoreissut opiskeluaikana ja unohdetaan, että valtaosa ajasta käveltiin yksin kotiin tai sammuttiin kaverin asunnon lattialle. Sitten kerrotaan nämä panoreissut kymmenellä eikä edes kaverit viitsi korjata ja uskotaan yhdessä näihin valheisiin.


    • Mies1985

      Villiys taitaa olla naisille ja paskoille.

      • 22

        Kuka tahansa nainen voi halutessaan viettää villiä nuoruutta ja paneskella miesten kanssa niin paljon kuin huvittaa. Näille vähemmän viehättävillekkin naisillle löytyy aika helposti sellainen mies, joka haluaa paneskella niiden kanssa. Toisin ovat asiat miehillä. Jos tavallinen mies haluaa pillua, hänen täytyy nähdä sen eteen valtavasti vaivaa ja senkin jälkeen se pillunsaanti on varsin epävarmaa. Ainoastaan varakkaat, kuuluisat tai sosiaalisilta kyvyiltään lahjakkaat miehet saavat pillua helposti.

        Näissä seksiasioissa naisilla on kaikki langat käsissään ja kaikki päätäntävalta. Näin ollut aina ja näin on varmasti tulevaisuudessakin.


    • Tämmöisiä muistoja

      Pillun saanti ei ole koskaan ollut yhtä helppoa, kuin se oli 14-19 vuotiaana. Silloin tytöt tekivät aloitteita, jopa tyrkyttivät itseään ja oli varaa kieltäytyä seksistä. Teinitytöillä oli aivan hirveä hinku päästä eroon neitsyydestään.

      • 15

        On totta, että tytöt haluavat päästä eroon neitsyydestään tuossa 14-19 vuoden iässä, mutta he eivät halua kuitenkaan menettää sitä neitsyyttää kenelle tahansa pojalla/miehelle. Tietyt alfaurokset keräävät jälleen kerran sen potin ja käyvät panemassa niitä useita tyttöjä. Tavalliset urpot jäävät jälleen ilman pillua ja runkkaavat yksin kotona. Näin se menee.


    • nimimeri

      Pelasin wowia, surffasin ja runkkasin. Nyt vaan surffaan ja runkkaan.

    • riuttala76

      En mä tiedä koska villiä oli. Mut mieleenpainuvimpia kohokohtia ovat olleet eka tietokone commodore 64 ja sen pelit Buggy Boy (autopeli), Giana Sisters (tasohyppely) ja Pirates! Sit Kata Kärkkäisen playboy kuvat Hymylehdessä, eka lemmikki Neitokakadu (Nymfipapukaija), Emmanuel-elokuvat, Tinto Brassin ohjaama Yön Valtiatar Serena Grandi pääosassa, vähän myöhemmin TV:stä tuli Russ Meierin ohjaama Up! Seuraava kohokohta olikin sit varmaan abiristeilyllä kun

      • riuttala76

        Hups! Painoin väärää nappia. Siis abiristeilyllä kun nainen josta pidin oli pukeutunut tosi seksikkäästi, vilkutti minulle ja tarjosi oluen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      104
      2942
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      311
      2233
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      125
      2065
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      150
      2007
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1440
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      28
      1163
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      114
      1107
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1057
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      55
      982
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      868
    Aihe