Tässä olisi 3 kpl Gretsch – kopioita tee – se – itse rakentajille. Toivon että jotkut muut rakentavat itselleen näistä hyvät sähkökitarat koska itse en voi toteuttaa rakennushanketta koskaan. PS. ohjeet on englanniksi periaatteen vuoksi.
ELECTRIC GUITAR 1 = Prairie Rose
BODY TYPE = Hollow
NECK JOINT = Set
SCALE = 24.6”
FRETS = 23
BODY = Alder and spruce
NECK = Birch
FRETBOARD = Ebony
BRIDGE = Bigsby
PICKUPS = 2 P – 90
COLOR = Deep cherry
This semi – acoustic electric guitar is a copy of the 1960’s popular Gretsch 6119 semi – acoustic electric guitar model, which I think played the best: George Harrison.
ELECTRIC GUITAR 2 = Rockabilly Guitar Player
BODY TYPE = Hollow
NECK JOINT = Set
SCALE = 24.6”
FRETS = 22
BODY = Alder and spruce
NECK = Birch
FRETBOARD = Ebony
BRIDGE = Bigsby
PICKUPS = 2 P – 90
COLOR = Orange
This semi – acoustic electric guitar is a copy of the rock and country guitar players among the popular Gretsch 6120 semi – acoustic electric guitar model, which I think could play the only two professionals: Eddie Cochran and Duane Eddy. Gretsch 6120 semi – acoustic electric guitar was designed and developed by the legendary country guitar player Chet Atkins.
ELECTRIC GUITAR 3 = West Girl Kiss
BODY TYPE = Hollow
NECK JOINT = Set
SCALE = 24.6”
FRETS = 22
BODY = Alder and spruce
NECK = Birch
FRETBOARD = Ebony
BRIDGE = Bigsby
PICKUPS = 2 P – 90
COLOR = Walnut
This semi – acoustic electric guitar is a copy of the 1960’s popular Gretsch 6122 semi – acoustic electric guitar model, which I think played the best: George Harrison. Originally, this model was built solid version and its so – called f – holes were painted in the body of the guitar.
Gretsch-kopioita tee-se-itse rakentajille
Kadonnut Jämsen
1
97
Vastaukset 1
- Jimmonen
Kiinnostaisi tietää minkä firman sarjoista on kyse, ja minkä hintaisia mahtavat olla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546