Tyttöni maastopyörästä hävisi vartin kauppareissun aika polkimet. Kuten arvaatte olen nainen ja miehet kyllä ei uskoneet kun kerroin. Kuulemma ei niin nopeasti voi pölliä vaikka olisi kuinka ammattilainen. Tuntuu vaan ettei naista uskota. Olisi kiva kuulla mitä miehet jolla on taito hyppysissä ja osaa korjata ja purkaa pyöriä sanoo tähän.
Ammattilainen asialla.
33
3
75
Vastaukset
- Fillarilla...
Kauankos siinä nyt menee kun pyöräyttää kaksi vajaan sentin mittausta suurehkoa ruuvia auki. Alle pari minuuttia.
Ilman muuta on mahdollista. Polkimet saa irti todella helposti kunnollisella poljinavaimella.
- :-o
Jos pyörä ei ole ihan umpiruosteessa, polkimien vaihtamiseen menee enintään minuutti puolelleen. Irroittaminen on sitten sen verran nopeampaa kuin uuden paikalleen laittamisesta säästää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että337703- 51661
- 109648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574