Hei,
osaako joku kertoa että mitä tämä voisi olla?
Minulla on nyt kahden päivän ajan kuin tyhjästä tullut vasen solisluu kipeäksi. Vasenta kättä en saa vaakasuoraan nostettua, kun jo sattuu solisluuhun aika lailla. Lisäksi solisluuta paineltaessa tunnen kipua, varsinkin, kun painelen ns. solisluun "takaa". Siellä on tosi kipeä kohta.
Soitin kaupunkini terveysasemalle, mutta sain ajan lääkärille vasta kahden päivän päähän.. Hmmm, en tiedä onko se yleinenkin menettely - tämä kun ei kai mikään kovin akuutti hätä silti ole..? Mutta ärsyttävä ja kivulias kylläkin.
En ole kaatunut missään enkä tiedettävästi ole solisluutani missään satuttanut. Tämä on siis ns. itsestään ilmestynyt.
Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta?
Kiitos jo etukäteen!
Solisluun kipu! Hiusmurtumako vai jokin muu?
2
5879
Vastaukset
- Aloittaja...
Kenelläkään mitään tietoa? :/
Nyt aamuisella edelleen on solisluu ja/tai sen lähialue kipeä. Jomottaa! Eikä kättä saa kunnolla taakse vietyä eikä myöskään nostettua vaakatasoon kehon vierelle.. Jos yrittää, niin sattuu solisluuhun!
Burana on auttanut kipuun aika hyvin. Mutta ilman buranaa tuntuu pahalta.
Yritin paikallistaa tätä kipua vielä vähän tarkemmin, ja päädyin siihen, että tuo kipu tuntuu ehkä enemmänkin solisluun alla ja yllä siinä kudoksessa (nivelsiteessä?), enemmän kuin itse luussa..? Mutta tämä on vain minun pähkäilyäni. - jotain111
Enemmän veikkaisin nivelsidettä, repeytynyt/venähtänyt.
Yleensä jos solisluu niin ei siinä kyllä kättä nosteta lähellekään 90 asteen kulmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803