Blogimaailmassa on kirjoiteltu Style your shoes -kisasta, jossa kilpaillaan 100 euron lahjakortista Andiamoon. Kilpailu järjestetään Bublaa-palvelun Kenkäkuplassa, jossa kilpailuun osallistuneita palkitaan 24.10.-28.11.2011 ajalla joka viikko uudella sadan euron lahjakortilla!
Tässä osoite Kenkäkuplaan: http://www.bublaa.com/kenkakupla
Tehtävä on hyvinkin helppo.
Ota kuva omasta asukokonaisuudesta, joka on suunniteltu kenkien perusteella. Koko asun tulee siis näkyä kuvassa, kengät mukaan lukien. Lataa yksi kuva asustasi viikon Style your shoes albumiin, joista ensimmäinen aukesi 24.10. Muut Kenkäkuplan jäsenet äänestävät parasta asua kuvien ”like”-painikkeella viikon ajan. Voittajat valitaan joka viikon maantaina kuvan ”like”-äänien määrän perusteella, jolloin myös uusi Style your shoes kisa pyörähtää käyntiin.
Jaa tyylisi ja voita palkintoja
KataxH
2
<50
Vastaukset 2
- Rebekah
Jee, kiitos tiedosta! Mä osallistun!
- LiliL
Mahtavaa! Menee varmaan ens viikkoon, mutta I'm in.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483