Alkaisinko polttamaan?

Polttamaan Norttia?

Naiset eivät tunnetusti kilteistä miehistä pidä.

Miten siis saisin itseeni sellaista renttumaista pahan pojan imagea?

Pitäiskö kenties alkaa polttamaan tupakkaa, nörtit ja kiltit miehethän eivät röökiä vedä, sen sijaan havaintojeni mukaan suuri osa näistä naisten suosiossa olevista pahoista pojista ja rentuista polttavat tupakkaa.

23

221

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matki älä polta

      northia

    • näin mä tein

      Niin se vaan on ettei kukaan tykkää kilteistä miehistä. ala myös juomaan viinaa ja arvostelemaan naisia niin kyllä ne sitten kiinnostuu

    • asdgasdgsad

      Kyllä naiset pellen tunnistaa. Erityisesti matkijapellen:)

    • viimeinen sana

      DarkFearkin polttaa...

      • entä kotiseudun

        TYYPIT


    • Tasonsa kullakin

      Jos haluat typerän kälättäjäkanan, niin senkus alat polttamaan.

    • Tämän nähnyt

      Kun sitten hiljoksiin tukehdut omaan räkääsi keuhkolaajentumaa potiessa, mieti silloin kannattiko. Tupakointi imagon takia osoittaa jälkeenjääneisyyttä-se tosin tutkitusti vetoaa tietyn tasoisiin ihmisiin, tuntevathan he yhteenkuuluvuutta seisoessa räystään alla tupakkapaikalla.

      • Moni tuntemani naisetta tyystin tai pitkään jäänyt mies on kuitenkin ollut sitä tupakoimatonta osastoa. Suosituimmat näyttäisivät olevan tupakkiväkeä. Ennen kaikkea kannattaa muistaa, että tupakoimattomuus on sosiaalinen vamma - kun ei baarit ole palstamiehelle otollinen ympäristö, olisi koulun tupakkinurkka tai työpaikan tupakointialue niitä harvoja paikkoja, joissa voisi ottaa kontaktia hieman vieraampiin naisiin.

        En tietenkään kannata tupakointia, jos nyt joku luulee - mieluummin tupakoimattomana poikamiehenä hautaan saakka kuin tupakoivana aviomiehenä.


      • LordBoredom kirjoitti:

        Moni tuntemani naisetta tyystin tai pitkään jäänyt mies on kuitenkin ollut sitä tupakoimatonta osastoa. Suosituimmat näyttäisivät olevan tupakkiväkeä. Ennen kaikkea kannattaa muistaa, että tupakoimattomuus on sosiaalinen vamma - kun ei baarit ole palstamiehelle otollinen ympäristö, olisi koulun tupakkinurkka tai työpaikan tupakointialue niitä harvoja paikkoja, joissa voisi ottaa kontaktia hieman vieraampiin naisiin.

        En tietenkään kannata tupakointia, jos nyt joku luulee - mieluummin tupakoimattomana poikamiehenä hautaan saakka kuin tupakoivana aviomiehenä.

        Höh, miksi olen saanut jo miinusta :( Tällä palstalla on kyllä näkynyt tiettyä ilahduttavaa röökinvastaisuutta, mutta kun se ei katutasolla näyttäisi ilmenevän ollenkaan samalla tavalla, vaan tupakoinnista todella näyttäisi olevan jotain sosiaalista iloa. Vai väittääkö joku toisin? En tietenkään varmaan ole ainoa, joka paheksuu jos joutuu kärsimään löyhkästä ja saastasta, mutta eipä kukaan muukaan ole koskaan motkottanut esimerkiksi katetulla bussipysäkillä, että painu ******* siitä haisemasta.


    • no smoking

      Minnekä se seepra raidoistaan pääsee.... ei se pelkkä tupakki sun luonnetta yhtäkkiä pysty muuttaa...

    • No yleensä ne naiset jotka kiinnostuu sätkän vetäjistä itsekin polttaa.

      Itse en ikä päivänä ryhtyisi polttamaan moisen asian takia, ennemmin keuhkot terveenä kuin tervaiset. Usein niillä tupakoitsijoilla on huono terveys, joka aiheutuu juuri siitä... ennemmin valitsen terveyden kuin savujen vetämisen tuon takia.

      Enkä muuten ikinä kattelis tupakoivaa kumppania... se on sellasta et se tappaa ainakin mulla kiinnostuksen välittömästi.

      • Minulla on pitkään ollut, ja on kai edelleenkin, sama periaate, eli en huolisi tupakoivaa naista kumppanikseni (kaveri on tietysti eri asia, koska kavereita ei yleensä suudella ja he yleensä ottavat huomioon toisen, eli eivät polttele toisen asunnossa ja niin pois päin), vaikka tunnetustihan ei ole varaa valikoida. Olen kuitenkin aina välillä miettinyt, pitäisikö löyhentää ehtoa, koska aivan todella tupakoimattomuuskriteeri näyttäisi rajaavan ikäisistäni naisista melkoisen osan pois - siis jos ei sinkku-ehto raakkaisi jo muutenkin melkein kaikkia.


      • Polttamanko rööki
        LordBoredom kirjoitti:

        Minulla on pitkään ollut, ja on kai edelleenkin, sama periaate, eli en huolisi tupakoivaa naista kumppanikseni (kaveri on tietysti eri asia, koska kavereita ei yleensä suudella ja he yleensä ottavat huomioon toisen, eli eivät polttele toisen asunnossa ja niin pois päin), vaikka tunnetustihan ei ole varaa valikoida. Olen kuitenkin aina välillä miettinyt, pitäisikö löyhentää ehtoa, koska aivan todella tupakoimattomuuskriteeri näyttäisi rajaavan ikäisistäni naisista melkoisen osan pois - siis jos ei sinkku-ehto raakkaisi jo muutenkin melkein kaikkia.

        Kyllä aika moni hyvännäköinen ja seksikäs nainen polttaa, luulisin että tupakan poltaminen olis sellainen "vika" joka saisi naisen kiinnostumaan minusta.

        Kunnolinen paheeton mies on tylsä, ei siitä mihinkään pääse.

        Vuosia sitten, jolloin tupakan vaarat ei olleet niin ilmeiset, niin tosimiehen merkki oli juuri tupakointi, kun olin varhaisteini-ikäinen, niin vanhat naapuri- ja sukulaissedät tarjosivat minulle tupakkaa. Ajat muuttuu.


      • lasinukke
        Polttamanko rööki kirjoitti:

        Kyllä aika moni hyvännäköinen ja seksikäs nainen polttaa, luulisin että tupakan poltaminen olis sellainen "vika" joka saisi naisen kiinnostumaan minusta.

        Kunnolinen paheeton mies on tylsä, ei siitä mihinkään pääse.

        Vuosia sitten, jolloin tupakan vaarat ei olleet niin ilmeiset, niin tosimiehen merkki oli juuri tupakointi, kun olin varhaisteini-ikäinen, niin vanhat naapuri- ja sukulaissedät tarjosivat minulle tupakkaa. Ajat muuttuu.

        .. Ja kyllä niitä löytyy kauniita naisia, jotka eivät polta.

        Todella absurdi ajatus aloittaa tupakointi jotta naiset kiinnostuisivat. Ei se tupakka niitä naisia vedä puoleensa samoin kuin hunaja mehiläisiä ja näin jos kuvittelee niin pitäisi hieman omia ajatuksia tutkiskella. Paremminkin voi käydä toisin päin, kerran kun se mielenkiintoinen edustaja osuu kohdalla niin voikin tulla lempatuksi ihan vain tupakan hajun vuoksi..


      • itmies
        LordBoredom kirjoitti:

        Minulla on pitkään ollut, ja on kai edelleenkin, sama periaate, eli en huolisi tupakoivaa naista kumppanikseni (kaveri on tietysti eri asia, koska kavereita ei yleensä suudella ja he yleensä ottavat huomioon toisen, eli eivät polttele toisen asunnossa ja niin pois päin), vaikka tunnetustihan ei ole varaa valikoida. Olen kuitenkin aina välillä miettinyt, pitäisikö löyhentää ehtoa, koska aivan todella tupakoimattomuuskriteeri näyttäisi rajaavan ikäisistäni naisista melkoisen osan pois - siis jos ei sinkku-ehto raakkaisi jo muutenkin melkein kaikkia.

        Niinhän se rajaa aikamoisen joukon pois, sitä ei käy kieltäminen. Mutta tuo on ainakin mulla sellanen et se on valitettavaa, kun jo ajatuskin suutelemisesta tupakoivaa tuo mieleen tuhkakupin... niin sille ei voi mitään, se on pakko olla.

        Jos tuon seurauksena ei löydä ketään niin se ei haittaa mua, kun onhan niitä naisiakin joilla on yhtä jyrkkä kanta röökaamiseen.

        Ja tottahan tuo on mitä kirjoitit että kavereiden puolesta se on eri asia, kun ei heistä ole kiinnostunut sen syvällisemmin. Juu kyllä he ottaa yleensä huomioon savuttomuuden.

        Niin tuohon valitsemiseen yksi laulu siihen on tällainen, joka kyllä pitänee hyvin paikkansa: http://www.youtube.com/watch?v=G0Ubgd9LlfU


    • Ala ihmeessä

      Jos kuulut siihen porukkaan, joiden mielestä naiset juoksevat retkujen perässä, niin siitä sitten alat retkuilemaan. Jos taas kuulut niihin valittajiin, joiden mielestä naiset juoksee rahan perässä, niin sitten menet ja opiskelet itsesi vaikka lääkäriksi. Mutta lopettakaa se piipatus.

    • vcxvcdfs

      Jos haluat tupakoinnilla tulla pahikseksi, kannattanee mennä sitten vikittelemään yläasteikäisiä tyttöjä. Vanhemmat naiset katsovat polttamista lähinnä kieroon.

    • suussuussuussuu

      No eipä tuo Ladakaan puuratilla parane, joten röökiä ei kannata alkaa polttaa jos muuten ei natsaa. Sosiaalinen polttaminen ok (baareissa, kotibileissä ym.), muuten ei. Vähän risainen elämäntapa okei; jos olisit komea, niin annat tukan kasvaa (Anthony Kiedis -letti ei käy kuin Anthonylle itselleen, huom.), merkkifarkkujen likaantua ja merkkipaidan rispaantua. Ei kannata olla törkeä naisille, mutta ainoastaan cool. Kaikenlainen skitansoitto pikkujurrissa bonusta, erilaiset random-ryyppykeikat jonnekin Leville tmv. Pahat pojat vaan ottaa ja lähtee.

    • Voit myös vähän huijata. Sähkötupakalla. Ei tule terveyshaittoja, mutta voit sitten ruveta harrastamaan sosiaalista kanssakäymistä muiden tupakoitsijoiden kanssa. Varmaan riemun hetket.

      "Sähkötupakka on tuote joka pyrkii tuottamaan käyttäjälleen kaikki tupakoinnin ilot ilman ikäviä sivuvaikutuksia.

      Kun laitetta imee käynnistyy moottori joka höyrystää hengitysilmaa. Näin syntyy “savua” eli vesihöyryä. Vesihöyry virtaa “filterin” eli nikotiini kapselin läpi käyttäjän suuhun ja keuhkoihin.

      Näin sähkötupakka tarjoaa käyttäjälle hyvin paljon tupakointia muistuttavan kokemuksen – nikotiinilla tai ilman, sillä voit itse valita haluatko käyttää nikotiini kapseleita vai nikotiinittomia kapseleita."

    • ...

      Juntit ja luuserit polttaa.
      Tietysti jos kohteenasi ovat lähiöbaarien elähtäneet kaljasiepot niin sitten...

      Hanki mieluummin uudet kuteet ja uusi kampaus. Pese hampaat ja käy suihkussa. siivoa kämppäsi. Opettele kokkaamaan.

    • Meitsi method

      Polta pikkusikareita, se on cool. Maalaa myös kynnet mustiksi ja käytä hassua hattua.

    • gawfesd

      Teininä toimii, tuskinpa enää myöhemmällä iällä.

    • realismus

      Naiset eivät myöskään pidä löyhkäävistä miehistä. Mutta mikäli imagomuutosta haluat, niin kokeile piippua, se antaa älykkövaikutelman. Vähän käytettynä piippu jopa tuoksuu hyvälle...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      110
      3028
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      321
      2316
    3. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      154
      2195
    4. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      125
      2125
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      94
      1475
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      30
      1249
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      117
      1158
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1087
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1074
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      47
      891
    Aihe