Miksi yhteydenpito loppuu?

Ihmettelemään jäänyt

Tästäpä hyvä provo kaikille irvileuoille, saa haukkua ihan vapaasti, mua ei haittaa! :)
Olen kolmekymppinen sinkkunainen ja mielestäni varsin perussettiä; työssäkäyvä, vuokralla asuva, tavallisesti pukeutuva, tavallisen näköinen ja keskimääräisen ylipainoinen.
Olen tavannut miehiä monta kautta, mutta kohdallani toistuu ilmiö, jota en ymmärrä; etsiydytään juttusille, ollaan kiinnostuneita, nähdään muutaman kerran, vaihdetaansähköpostit ja numerotkin... Ja sitten yhtäkkiä loppuu yhteydenpito. Ei tule vastausta viesteihin, ei kuulu enää pihaustakaan.
Olen mielestäni jokaiselle sanonut hyvin suoraan, että en ole mikään ripustautuja enkä halua muutenkaan ketään olemassaolollani ahdistaa, niin että minulle saa ja pitää suoraan sanoa, jos ei enää halua nähdä tai kuulla.
Samasta syystä en myöskään ole itse lähtenyt perään kyselemään, miksi yhteydenpito loppui, en halua vongata ja mankua. Mutta kieltämättä jää aina ihmetyttämään, mikä meni pieleen?
Ja ei, en ole pihtari, enkä myöskään anna ekoilla treffeillä, vaan siltä väliltä :)
Koska tämä on sattunut useamman kerran ihan sinkkujen (omien sanojensa mukaan...) miesten kohdalla, oletan, että teen itse jotain väärin.
Sinkkunaiset, onko teille käynyt näin, onko tämä joku nykymaailman ilmiö?
Sinkkumiehet, kuulostaako tutulta? Pitääkö naisen muka roikkua ja tyrkyttää ja anella ja ahdistella? Siihenkään en jaksa uskoa...

12

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10

joko hakevat vain seksiä (siis loppuuko se yhteydenpito ennen kuin annat?) tai ovatkin parisuhteessa tai sitten löytävät jonkun paremman jolle tahtovat olla uskollisia

tai yhdistelmä kaikkea

• zehn

lisäksi ikä ja se että jos olet kunnon nainen niin epäilevät että hankkiudut tahallasi raskaaksi

• ei tee mitään

Käytetyllä laardi-kasalla ei tee mitään.

• ihmettelemään jäänyt

niin totta kyl xD

• "ja keskimääräisen ylipainoinen."

Tässä kohtaa tuli se ongelma.

• Ilmainen neuvo

Hankkiudu eroon ylipainosta. Se ei oikeasti ole niin vaikeaa.

• ihmettelemään jäänyt

Uukei, hyvä vinkki :D
        Mut jos on nähty enemmän ku kerran nii ei sen läskin luulis enää olevan yllätys? Miksi siis nähdä useamman kerran jos jo eka kerralla on todennu, että toi on liian läski ja yök?

• Selvittäjämies
        ihmettelemään jäänyt kirjoitti:

Uukei, hyvä vinkki :D
        Mut jos on nähty enemmän ku kerran nii ei sen läskin luulis enää olevan yllätys? Miksi siis nähdä useamman kerran jos jo eka kerralla on todennu, että toi on liian läski ja yök?

Koska voihan näkeminen vielä johtaa panemiseen, ja läskin paneminenkin on monen miehen mielestä parempi vaihtoehto kuin oma käsi. Vai mitä sinä luulit näkemisten motiiveiksi?

• Realismus...

"Olen kolmekymppinen sinkkunainen ja mielestäni varsin perussettiä; työssäkäyvä, vuokralla asuva, tavallisesti pukeutuva, tavallisen näköinen ja keskimääräisen ylipainoinen."

Oletko koskaan nähnyt rannalla kersaa joka heittelee mereen kiviä?

...

Entä montako kertaa oot nähnyt että kersa hakee sen heittämänsä kiven merestä takaisin sen sijaan että poimii siitä vierestä uutta?

• ihmettelemään jäänyt

Eli maailma on täynnä naisia käytettäväksi. Hyvä teoria. Onnekkaita ne, jotka voivat noukkia vastakkaisen sukupuolen edustajia kuin kiviä rannalta ja nakella niitä menemään. Nostan hattua Realismukselle! :)

• olet tylsä

Ehkä ketään ei kiinnosta roikkua sun seurassa, kunhan ovat oppineet tuntemaan sinut.

• ihmettelemään jäänyt

Hyvä arvaus. Mut entä jos en ole tylsä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      44
      3898
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1879
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1326
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1202
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      980
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      190
      975
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      228
      954
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      927
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      800
    10. Jälkiviisauttako

Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?
      Ikävä
      79
      799
    Aihe