jotain selkeitä juttuja, vaikka ihan tavallisessa arjessakin, josta ajattelette että se on naisen homma ja sitten taas toisinpäin että joku on sinun homma jonka hoidat mieluummin itse?
Haa, tais olla elämäni ensimmäinen kerta kun tein avauksen joka liittyy miehen logiikkaan! *ripustaa mitalin rintaansa*
Onko teillä miehet
11
61
Vastaukset
- Pildefani
On joo, pilden antaminen on naisen homma
- zisel
Eihän??
Käytäksä sanaa pilde vittuillakses mulle vai kuuluuko toi oikeesti sun sanavarastoon? :D - Pildefani
zisel kirjoitti:
Eihän??
Käytäksä sanaa pilde vittuillakses mulle vai kuuluuko toi oikeesti sun sanavarastoon? :DEi kuulu mutku pilde on sun tärkein kehonosa niin kunnioitan sitä 8D
- Olet söötti.
En ennen eilistä tiennyt että olet vasta 20 vuotias.
No kyllä mä pidän hiiren loukkasta pois ottamista miehen hommana. Muuten ei mitään jokapäiväistä tuu mieleen.
- 4D tähti
Isojen asioiden päättäminen on minun homma. Pikkuasioiden säätäminen on naisen homma.
"*ripustaa mitalin rintaansa* "
Eikös ne nähty tässä parin viikon sisällä. Siihen mitään pysty ripustamaan.- zisel
Juu nähtiin. Miksei muka pysty ripustaa?
"jotain selkeitä juttuja, vaikka ihan tavallisessa arjessakin, josta ajattelette että se on naisen homma ja sitten taas toisinpäin että joku on sinun homma jonka hoidat mieluummin itse?"
Seksi.- zisel
Niin että muija hoitaa sen omissa oloissaan ja sä omissa? :D
- zisel = dazu
Mitä mieltä itse olet?
Mieshän sinä olet itsekin :)- whatwhatwhat!
zisel = dazu?
Olet vili! Ja niiiiiiin tunnistettu, se aina hokee tuota samaa asiaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631187- 1071183
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68767
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108677Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto99646- 56636
- 78581
- 39548