Arvatkaa kenelle tämä...

musiikkivideo on omistettu http://youtu.be/pzm3jLShlwI ---> vinkki----> kyseinen henkilö kirjoittelee tällä palstalla.

"– Urh, sanoo pieni valkoinen koira.

– Mmph, mies muhisee ja vetää peittoa päänsä ylitse.

– Minulla on jo nälkä, herää laittamaan ruokaa.

– En viitsi vielä. Laita kahvi tulemaan, niin nousen sitten.

Koira miettii hetken ja kipittää sitten keittiöön suunnittelemaan kahvin keittoa. Kahvinkeitin on keittiön työpöydällä. Koira nojaa etukäpälillään laatikostoa vasten ja huomaa, ettei edes kuono ylety pöydälle. Koira kipittää takaisin makuukammariin.

– En ylety, se sanoo ja komentaa miestä nousemaan.

– Ota tuoli, mies neuvoo ja kääntää kylkeään.

Koira palaa keittiöön ja kiskoo yhden keittiön tuoleista keittimen luo. Tuolin jalkaan jää hampaanjäljet. Koira nousee tuolille ja nuuhkii keittimen, oppii mihin laitetaan porot ja mihin vesi. Mutta kahvipaketti taitaa olla kaapissa pöydän yläpuolella eikä vesikupissakaan ole enää juurikaan vettä.

– En saa poroja, koira kertoo miehelle ja sanoo, että olisi hyvä jos mies tulisi auttamaan. Koiran tassuilla olisi huono pidellä kahvipakettia, vaikka sen saisikin käpäliinsä.

– Kohta, mies lupaa ja painaa taas silmänsä kiinni.

Koira palaa keittiöön. Se miettii, mitä se voisi tehdä aamukahvin eteen ja keksii painaa tassullaan täyskorkean jääkaapin oven alareunassa olevasta polkimesta. Jääkaapin ovi avautuu. Koira ottaa kaikki aamuherkut esille ja ryhtyy avaamaan pakkauksia.

– Mitä ihmettä, keittiön ovelle tullut mies kysyy unisesti ja haroo hiuksiaan.

– Tämä on aamiainen, pieni valkoinen koira virnistää. – Hyvää.

– Söitkö sinä nämä kaikki?

– Söin. Sinun ei tarvitse enää.

Mies ottaa koiran pureman tuolin kahvinkeittimen edestä ja laittaa kahvin tippumaan. Fiksu koira, hän tuumii siivotessaan koiran avaamia kääreitä lattialta. Kun mies juo ensimmäistä kupillistaan, koira tulee istumaan hänen viereensä. Mies rapsuttaa koiraa.

– Lähdetään kohta kävelylle, mies ehdottaa.

– Joo. Haetaan lisää aamiaista, haukahtaa koira ja heiluttaa häntäänsä."

5

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semmottis..

No ziselillepä tietysti.

• Seuraava on kyllä vaikeampi:D

• Sinun ei tarvitse

Sulle itsellesi.

• Kesä meni, jäät suli

Tulee ihan mieleen Ziselin tapa elää elämäänsä ja sopii satoihintuhansiin suomalaisnaisiinkin. Mies voi kysyä että lähdetkö pimppireikä kävelylle ja vastaus on aina että ei. Mutta kun mies tekee vaivihkaa lähtöä kauppaan niin nainen kysyy terävänä: minne menet? Kauppaan on miehen vastaus.

Sitten tulen mukaan sanoo nainen.

Kaupassa nainen nostelee kaikenlaista ostoskärryihin- Menevät kassalle ja kassalla mies maksaa ja nainen nauraa sisäänpäin ilkkuvaa naurua. Taas säästyy rahaa barbadoksen matkaan, jossa upeat mustat miehet panevat mua kunhan ensin jätän tuon maksumiehen jossain vaiheessa. Sääli toisaalta jättää noin hyvä maksumies, autokin uusi, jaahas, jos vaan jotenkin saisin sen barbadoksen matkan hoidettua niin ettei mies ehdi ostaa lippua matkalle mukaan. Tai nythän keksinkin, järjestän riidan ja riidan ajaksi haluan olla yksin matkalla jossain kaukana ilman valvontaa ja voin tuoda isokyr päisiä mustia miehiä huoneeseeni panemaan mua. Jep, niin mä sen teen.

126,60€, sanoo kassa ja on onnellinen vaikka mies tuntee olonsa typeräksi eikä vastaa naisen hymyyn, tuon naisen hymyyn, joka on ennen tätä miestä ollut monen eri miehen nussima.

• Kiva kirjoitus :) Siin oli oikea tunnelma :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      50
      3444
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      588
      2208
    3. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      88
      2128
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1980
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1618
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1598
    7. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      64
      1461
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1426
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      1396
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1359
    Aihe