YTN:n vinkit naisen iskemiseen

NainenNainenNainen

Kopioin viestini toisesta ketjusta. Päätin tehdä asiasta ihan uuden uutukaisen ketjun.

Naiset pitävät siitä, että he tuntevat olevansa jotenkin yhteydessä toiseen, että toinen on jollain lailla samanlainen. Samat arvot, samankaltaiset menneisyyden koettelemykset. He pitävät syvällisistä keskusteluista. Ei saa olla lipevä, eikä liian hyökkäävä. Pitää kuunnella ja jakaa omia kokemuksia. Pitää olla ymmärtäväinen ja inhimillinen. Ihminen. Ei saa ajatella, että toinen olisi ratkaisevasti erilainen ja vetää mitään roolia. Pitää olla aito. Ymmärtää ihmistä, siitä on kyse ihmisen ja ihmisen kohtaamisessa.

Minä olen nainen ja tällä tavalla olen saanut naiset kiinnostumaan minusta.

29

438

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillitrooli

Ehkä lesbot ovat erilaisia kuin heteronaiset?

Osa vinkeistäsi on ihan hyviä. Osa taas on sitä samaa skeidaa, millä naiset aina yrittävät torpedoida miesten seuraelämän, kun joku kysyy netissä vinkkejä. Esimerkiksi tämä: "Ei saa ajatella, että toinen olisi ratkaisevasti erilainen ja vetää mitään roolia." Siis jos mies on sellainen tavallinen suomalainen mies, pari-kolmekymppinen, ei mitään kovin merkittävää elämässään saavuttanut, ja suomalaisen miehen aika kapeaan rooliin ahtautunut mies, niin kaverikorttia heilahtaa tuolla vinkillä 100% joka ikinen kerta. Ei todellakaan kannata.

• NainenNainenNainen

Mua aina hämmentää toi kaverikorttiasia. "Ei mitään merkittävää elämässään saavuttanut". Siis.. sähän olet sentään ajatellut tuota miehen roolia. Se on aika filosofista. Miten niin ei mitään tärkeää? Jos sä mielestäsi näet järjestelmän läpi? Oletko puhunut siitä naisille? Analysoinut asiaa oikein naisen kanssa? Mitä nainen on siihen sanonut? Ja tuo kaverikortti. Oletko puhunut siitä naisen kanssa? Känniset naiset on yleensä helpoimpia, mun kokemuksen mukaan.

• nimim epätoivoinen
        NainenNainenNainen kirjoitti:

Mua aina hämmentää toi kaverikorttiasia. "Ei mitään merkittävää elämässään saavuttanut". Siis.. sähän olet sentään ajatellut tuota miehen roolia. Se on aika filosofista. Miten niin ei mitään tärkeää? Jos sä mielestäsi näet järjestelmän läpi? Oletko puhunut siitä naisille? Analysoinut asiaa oikein naisen kanssa? Mitä nainen on siihen sanonut? Ja tuo kaverikortti. Oletko puhunut siitä naisen kanssa? Känniset naiset on yleensä helpoimpia, mun kokemuksen mukaan.

Missä känniset naiset ovat kaikkein helpoimpia?

• sillitrooli

Jos mies alkaa analysoimaan naiselle omaa miehen rooliaan, niin again, kaverikortti heilahtaa.

• auts...
        sillitrooli kirjoitti:

Jos mies alkaa analysoimaan naiselle omaa miehen rooliaan, niin again, kaverikortti heilahtaa.

tai nyrkki

• NainenNainenNainen
        sillitrooli kirjoitti:

Toi on oikeestaan aika mielenkiintonen toi kaverikortti. Miten se tapahtuu? Onko se sitä et nainen tuntee yhteyden mut ei halua seksiä? Hassua.

• sillitrooli

Toi on oikeestaan aika mielenkiintonen toi kaverikortti. Miten se tapahtuu? Onko se sitä et nainen tuntee yhteyden mut ei halua seksiä? Hassua.

Se on sitä, että nainen vedättää miestä ja käyttäytyy ystävällisesti ja läheisesti miestä kohtaan, vaikka ei haluakaan minkäänlaista fyysistä läheisyyttä.

• NainenNainenNainen
        sillitrooli kirjoitti:

Se on sitä, että nainen vedättää miestä ja käyttäytyy ystävällisesti ja läheisesti miestä kohtaan, vaikka ei haluakaan minkäänlaista fyysistä läheisyyttä.

No jaa, mun äiti sanoi aikanaan, että onhan meressä kaloja. ;)

• sillitrooli

No jaa, mun äiti sanoi aikanaan, että onhan meressä kaloja. ;)

Useimmilla miehillä on myös tunteet.

• NainenNainenNainen
        sillitrooli kirjoitti:

Useimmilla miehillä on myös tunteet.

Silti, meressä on kaloja. Tunteissaan ei kannata liikaa möyriä. Jos joku ei vastaa tunteisiin niin ei vastaa. Siis mennään elämässä eteenpäin ja yritetään uudelleen.

• sillitrooli

Silti, meressä on kaloja. Tunteissaan ei kannata liikaa möyriä. Jos joku ei vastaa tunteisiin niin ei vastaa. Siis mennään elämässä eteenpäin ja yritetään uudelleen.

Niin kyllä minä sen tiedän. Mutta jos haluaa noudattaa tuota äskeisessä kommentissa antamaasi ohjetta, niin silloin ei kannata noudattaa kaikkia niitä ohjeita, jotka kirjoitit aloitukseen. Ymmärrätkö?

• dhfgkdfkgkdfk

Se on sitä, että nainen haluaa jostain syystä hengailla miehen kanssa kaverina, mutta ei halua seksiä. Yhteyden tuntemisesta vaikea sanoa kun en ole nainen.

• huh huh
        auts... kirjoitti:

tai nyrkki

olishan se

• 12

onkohan semmoista.

• Mies1985

Tuo viimeinen lause kyllä upotti koko paatin. Naisten keskeinen pelleily on vähän eri asia kuin miesten ja naisten väliset taistelut. Naiset eivät etsi miehistä samoja asioita kuin toisistaan.

• NainenNainenNainen

Millä tavalla se on erilaista? Ihan mielenkiinnista. Onko naisen siis helpompi saada naista kuin miehen?

• -----

Millä tavalla se on erilaista? Ihan mielenkiinnista. Onko naisen siis helpompi saada naista kuin miehen?

On, jos kyse on lesbosta.

• Mitä näenkään?

"Tutkimus: Puolet naisista tuntee vetoa naisia kohtaan"

"Boise Staten yliopisto haastatteli 500 heteroseksuaalia naista ja selvitti näiden seksuaalisia mieltymyksiä. Tulokset kertoivat, että 60 prosenttia naisista tunsi vetoa muita naisia kohtaan. 45 prosenttia oli suudellut naista ja puolet myönsi fantasioineensa naisista."

http://www.voice.fi/index.php?mw=ihmissuhteet&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cat=26&cid=31369

Ehkä naisten sitten pitäisi vain seurustella toistensa kanssa, kun sujuu noinkin hyvin.

• 24

no seksi tuskin sujuu. ja tuskin suhdekaan pitemmän päälle. onhan lepposillakin toinen äijämäisempi. ei kahden samanlaisen suhteet oikein jaksa toimia kun ei ole kitkaa

• ENFP-nainen

Minusta ap:n lista osui aika kohdilleen. Naisia on tietysti monenlaisia, mikä keneenkin tehoaa on yksilöllistä. Ehkäpä miesten kannattaisi kuunnella naisten mielipiteitä mitä vaille he ovat, voisi ehkä olla olla hyödyllistä....

Jos voisi kuvitella elävänsä platonisessa rakkaudessa kuin sisaret, ei nainen kumppanina olisi yhtään hassumpi vaihtoehto ;-) Mutta kun.... Mutta. Puhdas lähimmäisen rakkaus ei riitä pitkän päälle. Vain mies käy romanttiseen rakkauteen: Siis rakkauteen johon kuuluu fyysistä läheisyyttä, hellyyttä, romanttisia tunteita ja seksiä. Minkäs teet.

Hyvät pitkäaikaiset ystävät kyllä omalla tavallaan paikkaavat kumppanin puutetta: toimivat kuuntelijana, kertovat omia huoliaan, kannustetaan ja lohdutetaan molemmin puolin, tehdään yhdessä asioita vapaa-ajalla.

• AT-mies

Ap:n lista on varmaan hyvä. Mutta miten sen toteuttaa käytännössä?

• ....

Ap:n neuvo on hyvä, mutta tuo ettei esitä mitään on jotain sellaista mikä pitää osaa esittää niin ettei se näytä esittämiseltä.

• ed.
        AT-mies kirjoitti:

Ap:n lista on varmaan hyvä. Mutta miten sen toteuttaa käytännössä?

Kuuntelemalla naista, olemalla aidosti kiinnostunut. Jos ei ole itsellä sanottavaa, voi kysyä pieniä kysymyksiä. Kertoamalla itsestään ja jossain vaiheessa avautumalla myös tunneasioissa (ilman paatosta kuinka maailma on p*skaa), siis paljastamalla sisinpänsä.

Jos ei löydy mitään yhteisiä asioita, josta voisi jutella luontevasti ja jotka kiinnostaisivat molempia, ei ehkä toinen ole se sopivin kumppaniehdokas.

• osin kokemuksesta

hyviä neuvoja luulen mutta kun ei naiset varmaan hae tuollaista rakkautta mieheltä vaan naiselta. mieshän on naisempi kuin nainen jos alkaa kuunnella ja keskustella syvällisiä. ehkä niitäkin naisia sitten on jotka sitä kaipaa - kelpaisi minulle! - mutta eipä oo löytynyt...

• ENFP-nainen

Osa hakee, osa ei. Itse haen ja miehen herkkyyskään ei ole miinus. Itse koen, että jos suhde on pintaa, ei siinä ole mitään mieltä.

• joku tyyppi

Aloittajan listassa on monta hyvää ajatusta, varsinkin yhteyden kokemisesta jos haluaa pidempää suhdetta. Mun mielestä pitää muistaa kuitenkin, että nämä asiat pitää tehdä miehiseen tyyliin, eikä niin kuin joku naiskaveri, jonka olkaa vasten itkeskellään.

"vetää mitään roolia"

Tämän voi tulkita niin monella tavalla, joista moni on huono tulkinta naisia treffaillessa. Naiset keskimäärin haluavat miehen, joka käyttäytyy kuin mies, on aloitteellinen, ei hätkähdä vähästä jne. Jos mies on luontaisesti vähän nössö, sitä miehekkäämpää roolia kannattaa vetää vähän aikaa niin että se on sisäistetty ja luonteva.

On yleensäkin vähän kyseenalaista, saako mies naisen käyttäytymällä kuin naisista pitävä nainen?

• Osin kokemuksesta

Niin mun epäily on että mies saa käyttäytyä mitä naismaisimmin (ja saa sillä naisen kuumaksi) kunhan on ensin todistanut miehekkyytensä. Eli esim poliisi olkapäänä on ok tai ammattikiekkoilija saa itkeä naisen nähden. Heillä on varaa siihen.

Näin maailma toimii muutenkin, tahallisen surkeat jutut älykön suusta on hauskoja mutta tyhmien pitää esittää niin viisasta kuin vain voi... yläluokka pukeutuu ja elää miten haluaa, keskiluokka leikkii aatelileikkejään merkkilaukkuineen ja nk. parempine asuinalueineen.

• AP:n lista käytännössä:

Tuossahan on hyvät ohjeet ja ihan noiden perusteella mennään.

Nainenhan on todella helppo saada kiinnostumaan! Ainoat asiat, mitä tarvitsee tehdä, on tätä ulos pyytäessä itse ehdottaa paikka, aika, yms. järjestelyt, ja sitten treffeillä vain kuunnella tätä, esittää kysymyksiä, ja kertoilla välillä jotain hauskoja juttuja itsestään tai lapsuudestaan, mitä tämän jutuista tulee mieleen ja hieman jutellessa koskettaa tämän kättä silloin tällöin.

Niin, ja muistaa vain se, että kun nainen kertoo jostain ongelmastaan, hän vain pohtii ääneen, eikä kysy neuvoa, vaikka se siltä kuulostaakin. Se, että mies vain kuuntelee, eikä sano mitään rakentavaa, tarkoittaa naiselle sitä, että mies on ymmärtäväinen ja inhimillinen. :D

• ei ehkä edes eroa...

heh onko se niin ettei neuvoja saa antaa? miksi vasta nyt sain tietää, olis monelta riidalta välttynyt suhde...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe