Kertokaa yksinäiset miten saatte ajan kulumaan?
Surffailu elämän ainoa sisältö?
30
298
Vastaukset
- mies joka ei kelpaa
Viikonloppuisin luen naisten vihamielisiä kommentteja suhdepalstoilta ja menen nukkumaan itku kurkussa.
- ATM isä
:D :D
- FC Barcelona
Viina juon viikonloppuisin, katselen jalkapalloa tv:stä ja netistä, pelaan urheiluvedonlyöntiä, ja lueskelen sitten jossain välissä muutamia keskustelupalstoja, mm. tämä yksi niistä.
Baareissa käyn korkeintaan 2-3 kertaa vuodessa.- ..............
Miten uskallat käydä baareissa? Ei sinne yksinäiset ja ujot sinkkujätkät sovi. Kaikki nätit tytöt ei kato päinkään.
"Viina juon viikonloppuisin, katselen jalkapalloa tv:stä ja netistä, pelaan urheiluvedonlyöntiä, ja lueskelen sitten jossain välissä muutamia keskustelupalstoja, mm. tämä yksi niistä. "
Aika samoissa merkeissä kuluu aika vapaa-aika mullakin. Urheilua tulee seurattua ja just noita veikkauspelejä pelattua. Sitten kirjoja lukien ja uusia cd-levyjä kuunnellessa, joita tulee hankittua joka viikko. Joskus käyn baareissa katsomassa jotain futispelejä.- Haluamme varmistaa
DarkFear kirjoitti:
"Viina juon viikonloppuisin, katselen jalkapalloa tv:stä ja netistä, pelaan urheiluvedonlyöntiä, ja lueskelen sitten jossain välissä muutamia keskustelupalstoja, mm. tämä yksi niistä. "
Aika samoissa merkeissä kuluu aika vapaa-aika mullakin. Urheilua tulee seurattua ja just noita veikkauspelejä pelattua. Sitten kirjoja lukien ja uusia cd-levyjä kuunnellessa, joita tulee hankittua joka viikko. Joskus käyn baareissa katsomassa jotain futispelejä.Oho, Darkkis kirjoittaa välillä muustakin kuin risteilystä ja yksinäisyydestä.
Mitäs kirjoja luet? Haluamme varmistaa kirjoitti:
Oho, Darkkis kirjoittaa välillä muustakin kuin risteilystä ja yksinäisyydestä.
Mitäs kirjoja luet?Totta kai mä kirjoitan muustakin kun yksinäisyydestä ja laivaristeilystä, kuten oon tänäänkin kirjoittanut.
Luen aika monenlaista kirjallisuutta, mutta yleensä mm. elämänkertoja, musiikki, urheilu, sekä yhteiskunta ja politiikka-aiheisia kirjoja. Romaaneja en lue oikeastaan ollenkaan, mutta Miika Nousiaisen kirjoittaman romaanin "Vadelmavenepakolainen" oon lukenut ja se oli erinomainen.- hmmmmmmmmmmmmmz
DarkFear kirjoitti:
Aika samoissa merkeissä kuluu aika vapaa-aika mullakin. Urheilua tulee seurattua ja just noita veikkauspelejä pelattua. Sitten kirjoja lukien ja uusia cd-levyjä kuunnellessa, joita tulee hankittua joka viikko. Joskus käyn baareissa katsomassa jotain futispelejä."Joskus käyn baareissa katsomassa jotain futispelejä."
Hmm, etkö ole moneen kertaan sanonut, ettei baariin voi mennä yksin? :) - 45dc865v
hmmmmmmmmmmmmmz kirjoitti:
"Joskus käyn baareissa katsomassa jotain futispelejä."
Hmm, etkö ole moneen kertaan sanonut, ettei baariin voi mennä yksin? :)Kyse on varmaan siitä että kun baareissa kaikki katsoo peliä, niin siellä ei kukaan kiinnitä huomiota siihen ,onko paikalla yksin vai porukassa.
Tutkin asioita ja opiskelen myös huvikseni itselleni lisätutkintoja. Sitten käyn ulkoilemassa kaverin kanssa. Hän on myös INTJ. Silloin tällöin tulee myös nakkikeikkoja sukulaisten vuoksi. Olen itse huono pitämään yhteyttä muihin. Nytkin pitäisi soittaa eräälle vanhemmalle rouvalle, kun hän haluaisi ulos ravintolaan syömään minun ja erään toisen henkilön kanssa.
Surffailu on kuitenkin ehdoton ykkönen. Taloyhtiönikin ymmärtää hyvän päälle, tuli äsken valokuituratkaisu, toistaiseksi downloadspeed on vain n. 20 Mbps. Teoreettinen maksiminopeus on 1 Gbps.
http://speedtest.net/
Kokeilkaapa, pysyykö joku perässäni. Luvassa on nelinkertainen nopeus kohta, ei tällaisella linkillä kehtaa mitään 24 Mbit ADSL-nopeuksia vetää. Niin, maksaa vain 7 €/kk.- sillitrooli
Mulla on suora yhteys nettiin asuinalueen LANin kautta. Imutusnopeus tuon testin mukaan 40 megaa ja hiukan päälle. Nopeus tosin vaihtelee välillä aika rajusti, ilmeisesti LANin kuormituksen mukaan.
- ......
sillitrooli kirjoitti:
Mulla on suora yhteys nettiin asuinalueen LANin kautta. Imutusnopeus tuon testin mukaan 40 megaa ja hiukan päälle. Nopeus tosin vaihtelee välillä aika rajusti, ilmeisesti LANin kuormituksen mukaan.
Mitä tuollaisilla hirmunopeuksilla tekee? Imuttaa pokea netistä vai hä? Mulla on 2 megan liittymä ja ihan riittävä peruskäyttöön.
- sillitrooli
...... kirjoitti:
Mitä tuollaisilla hirmunopeuksilla tekee? Imuttaa pokea netistä vai hä? Mulla on 2 megan liittymä ja ihan riittävä peruskäyttöön.
Leffoja imuttelen. Kyllä pokekin tulee aika nopeaan, jos tarvis. :D
Kyllähän sikanopeilla yhteyksillä tulevaisuudessa tekee vaikka mitä. Kun kaikille elektronisille laitteille saadaan oma ip-osoite, ja joka kotiin oma "kodin käyttöliittymä", niin kaistaa alkaa kulua ja paljon. Sitten vielä telkkarin ja radion siirtyminen kokonaan nettiin. ...... kirjoitti:
Kyllä tämä nopeus riittää varsin hyvin, mutta kun surffaa paljon, pitää latenssia olla vähän, ja kaistanleveyttä paljon. Eron kyllä huomaa selvästi 2 Mbitin liittymään.
Sen lisäksi vertaisverkoista löytyy kaikenlaista, skannatut teokset voivat olla usean sadan megan veroisia. DJVU-formaatti olisi hyvä olla, vaan kaikki ei viitsi, vaan käyttävät pdf:ää, joka vie hurjasti tilaa. Hyvällä linkillä ei kuitenkaan vie kauaakaan. Samalla voi myös pitää youtuben auki, eikä se hyydytä surffausta. Myös muita sovelluskohteita nopeille yhteyksille löytyy.sillitrooli kirjoitti:
Kyllähän sikanopeilla yhteyksillä tulevaisuudessa tekee vaikka mitä. Kun kaikille elektronisille laitteille saadaan oma ip-osoite, ja joka kotiin oma "kodin käyttöliittymä", niin kaistaa alkaa kulua ja paljon. Sitten vielä telkkarin ja radion siirtyminen kokonaan nettiin."Kyllähän sikanopeilla yhteyksillä tulevaisuudessa tekee vaikka mitä. Kun kaikille elektronisille laitteille saadaan oma ip-osoite, ja joka kotiin oma "kodin käyttöliittymä", niin kaistaa alkaa kulua ja paljon. Sitten vielä telkkarin ja radion siirtyminen kokonaan nettiin."
Aivan oikein. Asentaja sanoikin että TV, radio ja lankapuhelin viedään tulevaisuudessa saman linkin alle, eli talojen muut langalliset yhteydet lakkautetaan (puhelin- ja kaapeliverkko). Menee varmaan kauan siihen, mutta putkiremontin yhteydessä monet taloyhtiöt uusivat myös tietoliikenneyhteydet, ja uusiin taloihin tulevat tietysti defaulttina. Muut asentavat niitä jälkeenpäin, jos ei putkiremonttia ole tiedossa pitkään aikaan.- .
sillitrooli kirjoitti:
Kyllähän sikanopeilla yhteyksillä tulevaisuudessa tekee vaikka mitä. Kun kaikille elektronisille laitteille saadaan oma ip-osoite, ja joka kotiin oma "kodin käyttöliittymä", niin kaistaa alkaa kulua ja paljon. Sitten vielä telkkarin ja radion siirtyminen kokonaan nettiin.Eikö leffojen imuttelu ole vähän eilispäivää? Streamina kun voi katsoa melkein kaiken.
- Dr Obvious
0,5 Mbps ADSL ( lankapuhelin jolla ilm. paikallispuhelut), 20 Gb/kk ja NZD 99/kk :-(((. Näin täällä Uudessa-Seelannissa.
- Mies1985
Käyn salilla. Tuntuu hyvältä rikkoa omia ennätyksiä ja tulevat päivät aina odottaa sitä että pääsee taas ylittämään itsensä.
Ostan leffoja ja katson niitä monilla eri kielillä.
Ostan herkkuja ja syön ne.
Tapailen välillä tuttavia.
Opiskelen ja rakentelen symbolisen tutkinnon osia.
Hommailut ovat siis tiivistettävissä henkiseen ja fyysiseen kasvuun, hyväntekeväisyyteen mahdollisuuksien mukaan ja kotona rentoutumiseen. Opiskelu on ollut viime aikoina sen verran intensiivistä, että eipä ole ollut vapaa-ajanvietto-ongelmia. Yleensä vietän pitemmät vapaa-aikajaksot kavereiden kanssa, vaikkapa lautapelien ääressä. Kämppiksen kanssa tulee usein otettua matsia.
Itsekseni käyn salilla ja lenkillä, säveltelen satunnaisesti ja joskus, kun pitää vain saada aivot nollattua, tulee vain surffailtua.- alyn_haamu
K'yn osa-aikatöissä vaikka se ei oikeastaan ole taloudellisesti kannattavaa. Työni on helppoa ja kevyttä ja voin samalla käyttää nettiä. Tuleepa lähdettyä johonkin joka päivä.
Vapaa-ajalla vietän aikaa palstalla ja muuten netissä, käyn lenkillä, kaupassa ja luen. Että niin mielenkiintoinen ja miellyttävä elämä! "K'yn osa-aikatöissä vaikka se ei oikeastaan ole taloudellisesti kannattavaa. Työni on helppoa ja kevyttä ja voin samalla käyttää nettiä. Tuleepa lähdettyä johonkin joka päivä. "
Kyllä kai työssä käynti on aina taloudellisesti kannattavampaa kun työttömänä oleminen?
"Vapaa-ajalla vietän aikaa palstalla ja muuten netissä, käyn lenkillä, kaupassa ja luen. Että niin mielenkiintoinen ja miellyttävä elämä! "
Tossahan se aika ihan mukavasti menee. En tosin tiennyt sitä, että sulla on noin paljon muitakin harrastuksia tän palstan lisäksi. Muistan kun yhteen aikaan kirjoittelit tänne ihan jatkuvasti, mutta nyt viime aikoina oot selvästi vähentänyt tällä palstalla hengailua.- alyn_haamu
"Kyllä kai työssä käynti on aina taloudellisesti kannattavampaa kun työttömänä oleminen? "
No se on siinä rajoilla.
"Tossahan se aika ihan mukavasti menee. En tosin tiennyt sitä, että sulla on noin paljon muitakin harrastuksia tän palstan lisäksi"
Noi nyt on sellasta pikku puuhastelua.
"Muistan kun yhteen aikaan kirjoittelit tänne ihan jatkuvasti, mutta nyt viime aikoina oot selvästi vähentänyt tällä palstalla hengailua. "
Eihän täällä ketään muitakaan tunnu enää olevan. alyn_haamu kirjoitti:
"Kyllä kai työssä käynti on aina taloudellisesti kannattavampaa kun työttömänä oleminen? "
No se on siinä rajoilla.
"Tossahan se aika ihan mukavasti menee. En tosin tiennyt sitä, että sulla on noin paljon muitakin harrastuksia tän palstan lisäksi"
Noi nyt on sellasta pikku puuhastelua.
"Muistan kun yhteen aikaan kirjoittelit tänne ihan jatkuvasti, mutta nyt viime aikoina oot selvästi vähentänyt tällä palstalla hengailua. "
Eihän täällä ketään muitakaan tunnu enää olevan."No se on siinä rajoilla. "
Luulisi kuitenkin, että mistä tahansa työstä tienaa helposti sen yli tonnin kuussa (riippuen työtunneista), joka on huomattavasti enemmän kun työttömyyskorvaukset ym. sosiaalituet.
"Noi nyt on sellasta pikku puuhastelua. "
Niin ovat, mutta ainakin mun mielestä ihan mukavaa ajanviihdettä.
"Eihän täällä ketään muitakaan tunnu enää olevan. "
Joo valitetavan monet hyvät vakkarikirjoittajat ovat kyllä joko jättäneet palstan kokonaan tai ainakin vähentäneet tänne kirjoittamistaan.- alyn_haamu
DarkFear kirjoitti:
"No se on siinä rajoilla. "
Luulisi kuitenkin, että mistä tahansa työstä tienaa helposti sen yli tonnin kuussa (riippuen työtunneista), joka on huomattavasti enemmän kun työttömyyskorvaukset ym. sosiaalituet.
"Noi nyt on sellasta pikku puuhastelua. "
Niin ovat, mutta ainakin mun mielestä ihan mukavaa ajanviihdettä.
"Eihän täällä ketään muitakaan tunnu enää olevan. "
Joo valitetavan monet hyvät vakkarikirjoittajat ovat kyllä joko jättäneet palstan kokonaan tai ainakin vähentäneet tänne kirjoittamistaan."Luulisi kuitenkin, että mistä tahansa työstä tienaa helposti sen yli tonnin kuussa (riippuen työtunneista), joka on huomattavasti enemmän kun työttömyyskorvaukset ym. sosiaalituet."
En mä jaksa mitään 8-16 duunia. perseestä sellanen.
Töissä tietysti tuhraantuu tuhottomasti aikaa, mutta:
- vapaa-ajalla tulee katseltua elokuvia paitsi kotona, leffateatterissa ja pääkaupunkiseudun elokuvatapahtumissa.
- Lisäksi Xbox360-pelaileminen on lisääntynyt taas.
- Sitten luen kirjoja (pääasiassa kaunokirjallisuutta), tai opiskelen "ammattitutkintoa" varten, mikä on kovin kausiluontoista kylläkin.
- Lenkkeilen kävellen, juosten tai pyöräillen (olen silti muodoton läski, koska syön sitten epäterveellisesti).
- Valokuvausta harrastan, vaikka harmillisesti se on vähän vähemmälle jäänyt.
- Nuorempana kuuntelin ahkerasti musiikkia, mutta en enää edes muista, koska olisin keskittynyt musiikin kuunteluun sen sijaan että se soisi jossain taustalla välillä.
- Baarissa (pikemminkin sellainen pubi) tulee käytyä pari kertaa kuukaudessa maistelemassa erilaisia oluita (ei mitään hana-karjalaa tai vastaavaa etovaa litkua, vaan ihan oikeita oluita).
Siinä kai ne normaaleimmat vapaa-ajanviettotavat. Harmittaa huomata, että moni itsestäänselvänä pitämäni harraste on jäänyt vähemmälle, kaikki kuitenkin ansaitsisivat palauttelua päiväjärjestykseen.- .............
Mikä on säästänyt sinut LB tuhoisalta nais-vihalta? Hyvä kaveripiiri kriittisessä iässä?
............. kirjoitti:
Mikä on säästänyt sinut LB tuhoisalta nais-vihalta? Hyvä kaveripiiri kriittisessä iässä?
Kyllä minuakin on naisvihasta syytelty silloin joskus puolivuosikymmentä sitten, kun siihen riitti todeta, että naiset vaikuttaisivat pitävän tuhmista pojista eikä kilteistä. Silloin ei tietysti ollut tällaista sekopäistä diskurssia kuin nykyään.
Sanotaan nyt vielä niinkin, että kyllä minuakin korpeaa se, ettei minunlainen tyyppi ole sitä mitä (edes jotkut) naiset haluavat, ja että "rentut" pystyvät höynäyttämään itselleen sellaisiakin naisia, jotka olin kuvitellut "samankaltaisiksi" itseni kanssa, ja jotka sitten pettyvät "kaikkiin miehiin" kun rentun todelliset karvat paljastuvat.
Tästä ei kuitenkaan seuraa, että vihaisin naisia, ainakaan mielestäni en vihaa. Kaitpa sitä on itse kullakin oikeus kriteereihinsä, vaikka se minua harmittaakin. Niin on tietysti minullakin.
No, ei ollut tarkoitus selitellä ja puolustella itseäni, etenkin kun ei syytetty mistään. Pian tulee tietysti aisurisyytöksiä. En osaa kyllä yhtään sanoa, miksi olen sellainen kuin olen. Ei minulla mitään erityisiä kaveripiirejä ole sitten lapsuusvuosien ollut, ja silloin kun haksahdin näihin ATM-juttuihin, ei oikein ollut yksittäisiä kavereitakaan paitsi yksi silloin vielä nettituttu. Pari naiskaveria oli kyllä sitten joskus 22 ikävuoden tienoilla ja vähän sen jälkeen, ehkä se sitten auttoi, plus että ATM-diskurssin tunteva kaveri, johon tutustuin joskus kaksnelosena tai -vitosena, oli myös tätä maltillisempaa osastoa (ja sittemmin myös seurustelevaa, mistä olen vähän kateellinen hänelle, mutta hän onkin minua fiksumpi ja komeampi, vaikka perusnuorisoon verrattuna olikin pitkään yhtä lailla ikuinen poikamies kuin minäkin).
- realismus
Kirjoja, teatteria, luentoja, elokuvia, kissoja, miehiä.... Kun joskus ehtisi sitä miestä...
- paospaos
No surffaamalla tietysti täällä Australiassa. Tytöt tykkää Tyynenmeren aaltojen huuhtelemista rintalihaksista. Ei valittamista.
- Dr Obvious
Haitkin saattavat tykätä niistä joten pidä varasi varsinkin jos surffailet hylkeiden lähellä. Geelongin ja Lornen välillä on hyviä surffausrantoja jos sinne päin eksyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815