Liikaa naisia

tammosta täällä :)

Eivät tahdo oikein uskoa, että meinaan nyt vakiintua, ihan oikeasti. Se vaan, kun soittelevat ja viestittelevät nämä entiset, niin ottaa "minun naista" mustisfiiliksille. Minkä sille voin, että kultainen luonteeni ja miehekkäänsuloiset kasvoni saavat naiset lähes hurmoksiin? Myös varatut miettivät miehenvaihtoa toisinaan. Täytyisikö alkaa olla vaan tylympi naisia kohtaan? Mutta kun haluan olla ystävällinen ja hymyillä heille, ja alkavat mielessään sitten kuvitella kaikkea. Toisille se luoja suo yllinkyllin ja toisille ei juuri mitään. Minä onnenpekka. Vaikka menettäisin toisen jalkani ja käteni, niin invaliidinakin naiset minua himoaisivat.

9

761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konstitonmonetsano

      Tatuoi otsaasi teksti AIDS.
      Johan hellittää vonkaaminen, jouduin tuon tekemään vuosia sitten kun jatkuva naiminen vei nahat kikkelistä.

    • vaikeusollaliianIHQU

      Miten toivoisit, että "sinun naisesi" toimisi vastaavissa tilanteissa?

      Huomiota ja hurmiota rohkaisten, tarkasti talteen keräten? Vai yrittäjille selvät rajat näyttäen?

    • pitäisikö_sääliä

      Ongelmansa kullakin.

    • semmosta..

      hahhaa! :D no onneksi olkoon että olet löytänyt ihmisen kenen kanssa on hyvä olla :) ... mullakin ehkä vähän samantapasta pulmaa toisinaan. Olen niin sosiaalinen ja ilonen tapaus että saatan antaa käsityksiä joita ei ole tarkoitus antaa. Eiköhän ne jossain vaiheessa tajua tilanteen. Kunhan jaksat siitä muistuttaa.

    • samanlaiset lapset

      Ehkä sulle sopis joku huorahtava nainen, joka tahtoisi saman lailla hengittää itse aiheuttamaansa hurmosta.

    • -

      Et voi mitään tai sittenkin voit ja teet kaiken tahallaan kohottaaksesi egoasi.

      Ei olisi kiva seurustella jonkun kanssa, johin milloin varatut milloin mitkäkin lumput harkitsevat siirtyvänsä tai vaihtavansa. "Sinun naisesi" on toivottavasti tosi onnellinen saadessaan kilpailla susta päivittäiseltä pohjalta!

    • jokanaisenlämmittäjä

      Sitten kun sun suhde rikkoutuu juuri tuosta syystä, minä nauran!

    • *

      Varo, ettei kulta muutu paskaksi...

    • Anonyymi

      Sama ongelma. En mielestäni tee mitään erikoista naisten suhteen. Olen ystävällinen ja juttelen heille. En edes kauheasti flirttaile.
      Olen ihan tavallinen keski-ikäinen mies. 2 lapsen yh-isä. Ja todellakin ongelma on naiset. Tai se että niitä pyörii liikaa ympärillä. Kauniista nuoremmista itseni ikäisiin tavallisiin naisiin. Fiksuja ja kauniita ovat kaikki. Älykkäitä. Hyviä naisia kenelle vaan miehelle. Mutta miksi juuri minä. En varsinaisesti seurustele kenenkään kanssa. Mutta ystävinä pidän yhteyttä useampaan. En haluaisi loukata ketään koska kaikki ovat mukavia. Moni on antanut ymmärtää olevansa kiinnostunut minusta vakavammin. Mutta en tiedä mitä tekisin. Ongelma vaan kasvaa. Tällä hetkellä minusta on noin 10 naisia kiinnostunut. Tuntuu ihan hullulta. Lähettelevät itsestään puoli alastomia kuvia. Ja tottakai haluaisin rakastella. Minäkin olen vaan ihminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6618
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2652
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2233
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1894
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe