BM optiretin

iho-ongelmainen

Hei!

Kertokaapa ne joilla on kokemuksia tästä otsikossa mainitusta a-vitamiini/retinolivoiteesta, onko "liian tuhti" tuote kohta 29-vuotiaalle iholle, jossa alkaa olla juonteita, ihmeellistä kuivuutta, näppyjä, hilseilyä ja pigmentaatiota ja mustapäitä sekaisin. Ärsyttää kun mitkään Dermalogicat sun muut ei toimi. Oon käyttäny Biotherm, Clinique, Medex jne tuotteita ja kosmetologien hoito-ohjeita, mutta ei toimi. Kun ostin Optiretin-tuotteen, alkoi kassaneiti saarnata, että "eihän tämä sinulle tule" jne... ...."ettei vaan tulis mitään reaktioita...."
Mitä hiton reaktiota tuosta rasvasta voi sitten tulla. Päiväkäyttöön ei tietenkään tuota, eikä välttämättä kuin ongelma-alueille.....
Ja ruokavalio-ohjeet erityisesti suurentuneista ihohuokosista kärsivälle naiselle ovat tervetulleita. Toki yritän juoda paljon vettä ja syödä monipuolesti ja vähintään puoli kiloa kasviksia/hedelmiä päivässä...En ole karppaaja, mutta pikkaisen yritän välttää ylenmääräistä hiilareiden vetämistä.

Mutta ensisijaisia ovat kokemukset kyseisestä tuotteesta!!!! Kerro myös ikäsi, jos olet käyttänyt ja saanut apua....

4

939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

Olen käyttänyt yhden tuubin kaulavoiteena, kun tuntui että kaula ja dekolte olivat niin ryppyiset ja auringon rasittamat. Paksua tavaraa, melkein hankala levittää. Kyllä siitä oli apua ongelmaani. Kasvoille en ole kokeillutkaan.
      Ikäni on 47.

• Sitruunamehu

Ei minulla ruokavalio-ohjeita ole, mutta itselläni suurentuneet ihohuokoset hävisivät, kun aloin sitkeästi joka päivä käyttää sitruunamehua tai c-vitamiiniseerumia/voidetta pigmenttimuutosten takia.

• 30v

En ole kokeillut Optiretiniä, koska se sisältää lanoliinia eli voi aiheuttaa finnejä ja mustapäitä niihin taipuvaiselle. Mutta toisaalta jos sen sisältämä retinoli on tarpeeksi vahvaa, voi se kumota tuon huonon vaikutuksen, tiedä häntä..?

Avenen vastaava tuote Eluage on ainakin hyvä supistamaan huokosia.

• sama joka aloitti

Kiitoksia vastauksista. Käyttelen nyt tuota Optiretiniä ja seurailen tilannetta. Seuraavaksi sitten mahdollisesti sitä Avenen Eluagea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe