Etihadin tai Emiratesin palkka?

kyselijä vain

Siis lentoemännille. Osaako kukaan kertoa missä luvuissa liikutaan, paljonko saa tilille keskimäärin kuukaudessa? Asuminen ilmeisesti kuuluu sopimukseen, mutta lienee vain kimppakämpissä? ja onko jotain muita etuja tai alennuksia siellä päin?

5

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m(_ _)m

      Etihadilla:

      Basic Salary Range: AED 3,020 to AED 3,250 per month based on seniority
      Duty Day Payment Range: AED 210 per duty day worked
      Layover Allowance Range: AED 288 to AED 384 per day. This amount is regionally based and varies according to individual rosters

      Additional benefits for Cabin Crew working with Etihad Airways are:

      - Company provided free fully furnished shared accommodation.
      - Annual 3% performance based salary increment and bonus scheme.
      - 30 Calendar Days leave per annum.
      - Free annual leave ticket to country of origin.


      Hakijoilta vaaditaan:

      To qualify for the opportunity you will need to meet the following criteria:

      • Minimum age 21 years
      • Minimum height of 162cm
      • Ability to swim at least 25m unaided in open water, without a flotation device
      • No visible tattoos
      • Weight proportionate to height
      • Educated to a minimum level of accredited secondary education or equivalent.
      • Must have a high standard of English; verbal, written and comprehension. Fluency in another language is an advantage.
      • Medically fit to meet regulatory requirements.
      • Empathetic with a positive attitude and a willingness to work in a multicultural environment.

      Experience:

      At least two years of experience in front line customer care - either as cabin crew, hospitality or medical is preferred.


      Lähteenä:
      http://www.airlinesjobs.info/tag/etihad-airways/

    • o(0_O)o

      Tuo peruspalkka ei siis kovin kummoinen ole: 3000 dirhamia on n. 600 euroa.

    • laskinkohan oikein

      Paljonkohan näitä tulee kuukaudessa?
      Duty Day Payment Range: AED 210 per duty day worked
      Layover Allowance Range: AED 288 to AED 384 per day. This amount is regionally based and varies according to individual rosters

      Olisiko noin 20 kpl kumpaakin? Silloin laskin, että palkka olisi tuon peruspalkan kanssa noin 13 000 dh mikä taas on noin 2600 euroissa. Verojahan tuolla ei mene, joten sinänsä ihan kiva palkka jos laskelmani yhtään pitävät paikkaansa. Tosin tuo jaettu asunto ei kuulosta kivalta.

    • hfhykyukmnkuk

      Palkkataso matkustamohenkilökunnalla ei kummassakaan näistä yhtiöistä käsittääkseni yllä esim. Finnairin tasolle, mutta Suomessahan peritään ihania veroja, joita sitten annetaan Kreikkaan asevarusteluun.

      Tuo jaettu asunto on yleensä lentoyhtiöillä aika tyypillistä, tuskin Arabiemiraateissakaan jokaiselle omaa hankitaan, vaikka vessatkin on päällystetty kullalla.

      Mitä minä olen kuullut, niin matkustamohenkilökunnalle tarjotaan ilmaisia limusiinikyytejä, hovimestari, luksusasunto jne.

      Tietysti yksi suomalaiselle ehkä perinteinen rentoutumiskeino, alkoholi, on kielletty lailla.

    • 0-0

      Dubaissa ja Emiraateissa yleensäkin ei kuulemma ulkomaalaisen työntekijän oikeusturva ole kovinkaan kummoinen. Jos siellä joutuu vaikeuksiin tai vaikka liikenneonnettomuudessa toiseksi osapuoleksi paikallisen kanssa, niin ulkkis on aina heikommassa asemassa. Ei välttämättä asia, joka osuu jokaisen lähtijän kohdalle, mutta kannattanee kuitenkin pitää mielessä ratkaisuja tehdessään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe