Joulu lähestyy

sillitrooli

Mikä on sinkkujen mielestä pahin joululahjakarkki? Mitä laatua löytyy vielä edellisvuotisetkin kaapista?
(sinkulla ei ole muuta perhettä, kelle syöttää pahat karkit)

a) Budapest-konvehdit
b) Vihreät kuulat
c) Englannin lakut
d) Wiener nougat

24

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.,.,

Ei mikään noista. Mut jos saan sellasen "kilokonvehti"-laatikon niin ne syöttäisin kyllä jollekin muulle. Ja Brunbergin tryffeleihinkin olen melko kyllästynyt.

• sillitrooli

Hyvä huomio! Brunbergin tryffelit unohtuivat listasta. Horror!!

• kuulat kai

mut ihan okei nekin on

• mssawo

Englannin lakut jäävät kasvissyöjältä syömättä koska sisältävät liivatetta. Eipä silti, ei minulle kukaan tuo mitään joululahjoja eikä joulutuliaisia. Itse on ostettava karkit jouluksi.

• sillitrooli

Eikö edes sukulaiset? :(

• mssawo
        sillitrooli kirjoitti:

Eikö edes sukulaiset? :(

Välit on viileän etäiset ja ehkä on parempi niin.

• .....

Sellaiset peltirasiassa olevat imeskeltevät ja toisiinsa tarrautuneet tahmeat ja kovat hedelmäkarkit joita mummot tarjoilee kun heidän luonaan vierailee.

• 15+3

Brunbergin tryffelit menee pieninä annoksina... Wiener nougat on todella hyvää. Tekisi mieli nytkin, nam.

Budapestit jää kyllä syömättä. Ja jostain syystä Julia-konvehdit eivät mene millään alas, vaikka eivät periaatteessa ole kovin pahoja. Fazerin parhaista en siedä muuta kuin Kiss Kissejä ja niitä jääkarhukarkkeja.

• a) Budapest-konvehdit
      b) Vihreät kuulat
      c) Englannin lakut

ovat kaikki kauhean makuisia. Ei minulle jää ainakaan mitään jäljelle, kun itse ostan kaikki herkkuni, ja silloin ei tietysti tule mitään susilaatuja ostettua. Muutama päivä joulun jälkeen saa joulusuklaat joistakin kaupoista puoleen hintaan, ja silloin niitä kyllä tulee ostettua varastoon komeroon, tosin eivät ne sielläkään kauan pysy =) Olen muuten itse hoikka.

• I like

Budapestit on hyviä. Nam nam.

• Me like too

Niin on.

• asdfasdfasd

Munkin suosikkeja

• dfgjldfgld

Englannin lakut noista varmaan vähiten maistuu, vaikka nekään eivät ole pahoja.

• Miten englanninlakut liittyy jouluun? Antaako joku oikeesti niitä jouluna jollekin?

Vastaus kysymykseen on b) vihreät kuulat. Iskä ostaa niitä aina, viimeiset pari vuotta olen toivonut finlandia kuulia. En ole sit saanu kumpiakaan.
      Muuten noista mainituista kelpaa kaikki.

Toiset mitkä jää syömättä on ne viinakonvehdit. Mitkä lie nimeltään. Niitä on tälläkin hetkellä kaapissa ainakin kolmelta edelliseltä vuodelta. Syön sieltä ne yhdet tietyt, oisko punssitäytteiset, mutta muuten ne pilaantuu kaapin perälle.

• Kaikki mainitut menevät pieninä annoksina, paitsi rikollisen hyvät Wiener nougatit, jotka menevät yleensä alta aikayksikön.

Julia-konvehdit korkeintaan silloin, jos tarjolla ei ole muutakaan. Ne syötän pikkuveljelle (en ole sadisti, hän sattuu tykkäämään niistä).

• Nam nam Wiener nougat ja vihreät kuulat ovat vegaanisia.

Nuo muut menisi kavereille jakoon.

• Syöppö

Eipä tuu ykskaks mieleen mitään oikein pahaa karkkia, eikä sekään ongelma olisi. Syön kaikki, pyydän äitiä avustamaan, tai annan veljelle. Tai jotkut likööri karkit ovat YÖK.

• Lapsiperheessä mikään karkki ei jää syömättä... ;)
      Nuo kaikki ovat oikein hyviä, Wiener nougat on ihan extrasuperherkkua !
      En pidä väkevästä salmiakista enkä yleensä minttutäytteellä olevista konvehdeista kuten After Eight. - Pätkis sen sijaan on tosi hyvää, vaikka siinä on samat aineet.

• Ulpuk_ka

Budabestit ovat namia, kaikki muutkin edellä mainitut ihan ok, mutta jokin hedelmäpaloja ja rusinoita, kookoshiutaleita tai marsipaania sisältävät suklaat olisivat yököttäviä samoin kuin kaikki muut marmeladit lukuunottamatta pihlaja- tai vihreät kuulat makeisia.

• sunnuntaihiiri

- Englannin laku, yyh, etenkin ne siniset täpläpintaiset: smurffien kakkaa

• yksin kootna

En syö karkkia jouluna, enkä muutenkaan vietä joulua. Ei yksinään voi joulua viettää, joten olen ihan normaalisti.

• hjhjjkkjh

Joulua voi viettää hyvin yksinkin, olen viettänyt monet joulut. Omasta itsestä se on kiinni.

Fazerin sininen on aina paras suklaa, jouluna myös konvehteja, niitä saa myös irtokarkkeina niin pääsee maistamaan monenlaista :)

• puukerin nesut

Neekerinpsut on hyviä

• puukerin nesut

Neekerinpusut on hyviä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4736
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2169
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      1773
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      184
      1732
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      167
      1557
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      281
      1401
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      201
      1242
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1169
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      206
      1158
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1104
    Aihe