Heissan!
Viidakkorumpu laulamaan ja löytyykö tietoa kuka laulaa tän yli 10vuotta vanahan kappaleen jossa meni sanat jota kuinkin:
Rakkaus on pitkämielinen mä kyllä tarkoin tiedän sen, mutta silti et voi mua auttaa tää on mun elämää..
Rakkaus on pitkämielinen mä kyllä tarkoin .. -kuka esittää?
3
396
Vastaukset
- Onko jo tietoa...
Joko on bändi tiedossa?? mä tiedän kyl biisin, mut en nimeä enkä bändiä. eikös se ala jotenkin että... Sä viimeiseen tanssiin minua hait, liekin sisälläin syttymään sait, näin heräsin eloon uudestaan, tämä tanssi ei loppua saa milloinkaan jne...
kerro ihmeessä jos olet saanut bändin selville...- peräänantamaton
voin heittää pari kybää sille joka tietää ton esittäjän ja biisin nimen.oon ettiny kohta kymmenenvuotta tota biisiä
- ota iisisti
peräänantamaton kirjoitti:
voin heittää pari kybää sille joka tietää ton esittäjän ja biisin nimen.oon ettiny kohta kymmenenvuotta tota biisiä
Hei kaveri. Selvästi etsit tätä. Nyt oot 20,00 EUR velkaa!
https://www.youtube.com/watch?v=8MNHIyBWIuA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667