latinokroppa- iso peppu pienet rinnat

gtflkllrrlrl5555

Minkä takia isopeppusta, pienirintasta ainakin netin palstoilla monesti arvostellaan ällöttävänä asiana, mutta j.lo silti voittaa nää seksikkyys kilpailut?
itse kuulun tähän kategoriaan (mitä väitetään suomessa yleiseks, mutta mielestä suoraviivainen littanapeppu on se yleisin naisilla!)
Eli jos naisella on kapea vyötärö, leveä lantio, iso perse, muhkeat jalat, siro yläkroppa pienillä tisseillä niin onko se jotain ihan hirveää? ei se ainakaan miehekästä oo.. ?

10

2958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiankoskija

      Juu, tuohon "kisaan" varmaan osallistuukin 2 henkeä, J-Lo ja sen mummo. Oikeasti jos pe**e jää kiinni terassituoliin, se on liian iso. Jos rullaportaissa muut eivät pääse ohitsesi, se on liian iso. Etc.

    • Jennifer on upea

      Oiskohan tässäkin asiassa, niin että miehillä on erilaisia mieltymyksiä? Toiset pitävät tisseistä ja toiset p*rseestä. Toiset tasapuoleisesti molemmista, siitä kuuluisasta tiimalasista siis. Vähän niin kuin naisillakin on erilaisia mieltymyksiä miesten suhteen. Toiset pitävät normaalivartalosta, jotkut hoikasta ja jotkut bodatusta. Jotkut eivät mistään.

      J-Lo on upea nainen. Ei ehkä mikään kaiken naiseuden perikuva ainakaan kasvoiltaan tai yläkropaltaan, mutta sen ikäiseksi naiseksi todella kauniisti säilynyt. Ja plussat ehdottomasti siitä, ettei ole pilannut kroppaansa ottamalla silikoneja. Mikään ei ole säälittävää kuin huonoitsetuntoinen nainen.

    • hyihyihyihyi-

      Netin paldtoilla arvostellaan ihan kaikkea. Aivan sama minkänäköen olet, aina löytyy muutama inhoaja. Siinä mielessä ei kannata asiaa murehtia

    • efkofoepefkeopfefkop

      haha niinnojoo, niihän se tääl netissä tekee : )
      tarkotin ihan normaalipainosta naista, jolla se rasva on jakautunut tolleen j.lo:maisesti. mutta just monille iso perse = läski (?) esim jos on pömppis, ei kukaan sano mitään, mut jos on persevä (normaalipainoinen!) voi ollakin heti läskiperse / läski jne.. :D sitä mä vaan en tajua!

    • AikaPoika,.-

      J.Lo on latino mutta ei hänellä takamus iso ole, vaan hyvin muodostunut ja kiinteä. Suomalaisilla naisilla on harvoin ns. latinopeppuja vaan ne on muuten vain isoja ja usein suht höllyviä.

      Kyllä kautta aikojen tiimalasivartaloinen nainen on miesten silmää viehättänyt ja siihen kuuluu myös kohtuukokoiset rinnat. Päärynävartaloinen toki on jonkun mieleen. Itse en tykkää pienestä ylävartalosta enkä varsinkaan olemattomista olkapäistä, joiden kauneutta muodokkaissa naisissa ihailen.

    • siltä väliltä

      Leveäperäinen ja pienirintainen ei ole järin kaunis näky jos hartiat ovat kapeat. Tiimalasivartalo pienillä rinnoilla on sen sijaan seksikäs.
      http://enjoypaki.com/blog/wp-content/uploads/2011/07/jennifer-lopez-biki... Lopezin perä on kuitenkin jo minun makuuni liian iso...

    • dsgs35457

      Ei oo oksettavaa vaan varmasti ihan hyvä. Monilla suomalaisilla on lättäpeppu, joten kunnon pystyperseellä saa miehen kiinnostuksne heräämään varmasti.

    • peräasiantuntija

      Pepussa on tärkeämpää joka suuntaan pyöreys (ja kiinteys), eikä koko niinkään.

    • Anonyymi

      On parasta!!!!

    • Anonyymi

      Nainen ilman kunnon perää , tfyi saatana !

      Lemmenkäinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe