olen 30 nainen ja kaipaisin jotain hyviä vinkkejä aknen hoitoon. muuten ihoni on pintakuiva, eli kovin kuivattavat tuotteet eivät sovi. apua?
Aikuisiän akne
4
262
Vastaukset
- tytytyu
suosittelen tutustumaan sarjaan bion
- lily flower
Olen saman ikäinen ja paininut saman ongelman kanssa. Suosittelen sinullekin Mary Kay- tuotteita. Katso Mary Kayn sivuilta lisätietoa ja ota yhteytta lähimpää ihonhoitokonsulttiin. Itse käytän näitä tuotteita ja olen ollut todella tyytyväinen!
- grrr222
Olen itse siirtynyt luonnonkosmetiikkaan ja iho on todella paljon parempi. Ennen käytin todella kuivattavia aineita kun luulin että auttaa ja sain vaan enemmän näppylöitä ja arpia. Olen käyttänyt sellasta sarjaa kun Green People ja myös sarjan tuoksuttomat tuotteet ovat sopineet todella hyvin akne iholleni. Sarjan tuoksuton putsari on aika kallis (n. 40 e) mutta aivan mahtava koska niin hellävarainen ja putsari on ison kokoinen joten kestää hyvin käytössä. Iho on ollut todella hyvässä kunnossa sillä.
- 13451t6
Valkoinen sokeri pois, niin näpyt lähtee. Kokemusta on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850