Olen menossa kastejuhliin, laitan mustan jakun ja mustat suorat housut. Kengiksi ajattelin valkoisia matalia juhlakenkiä. Millainen paita sopii jakun alle? En haluaisi valkoista, koska se ei sovi minulle, mutta onko typerää laittaa esim. punainen paita ja valkoiset kengät? Entä jos ostan valkoiset korvakorut ja kaulakorun, että olisi muutakin valkoista? Vai onko vaan laitettava valkoinen paita? Jotenkin mun naaman väriin ei sovi valkoinen ja ite tykkään enemmän väreistä. Mustavalkoinen kokonaisuus on myös mielestäni tylsä. Mielipiteitä?
Vastaukset 2
- ,,,,,,,,
Kesällä voi hyvin käyttää mustia vaatteita ja valkoisia kenkiä, talvella ne näyttää mielestäni hölmöltä.
Laittaisin värilliset tai mustat kengät ja värillisen puseron. Mustavalkoisuus pukee joitakin ihmisiä, ei kuitenkaan kaikkia. Se on kovin virallista ja usein tulee mieleen tarjoilija. - jihuo
Eli musta jakku ja värillinen pusero on hyvä, pitää etsiä sitten mustat matalat kengät kaupasta. Ei viitsisi korkokenkiä laittaa, hirvittää keikkua niiden päällä vauva sylissä! Itsekin vierastan mustavalkoisia vaatteita, tai siis kokonaisuuksia. Kiitos sulle vastauksesta! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106822En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496