Olen menossa kastejuhliin, laitan mustan jakun ja mustat suorat housut. Kengiksi ajattelin valkoisia matalia juhlakenkiä. Millainen paita sopii jakun alle? En haluaisi valkoista, koska se ei sovi minulle, mutta onko typerää laittaa esim. punainen paita ja valkoiset kengät? Entä jos ostan valkoiset korvakorut ja kaulakorun, että olisi muutakin valkoista? Vai onko vaan laitettava valkoinen paita? Jotenkin mun naaman väriin ei sovi valkoinen ja ite tykkään enemmän väreistä. Mustavalkoinen kokonaisuus on myös mielestäni tylsä. Mielipiteitä?
millainen paita sopii?
2
286
Vastaukset
- ,,,,,,,,
Kesällä voi hyvin käyttää mustia vaatteita ja valkoisia kenkiä, talvella ne näyttää mielestäni hölmöltä.
Laittaisin värilliset tai mustat kengät ja värillisen puseron. Mustavalkoisuus pukee joitakin ihmisiä, ei kuitenkaan kaikkia. Se on kovin virallista ja usein tulee mieleen tarjoilija. - jihuo
Eli musta jakku ja värillinen pusero on hyvä, pitää etsiä sitten mustat matalat kengät kaupasta. Ei viitsisi korkokenkiä laittaa, hirvittää keikkua niiden päällä vauva sylissä! Itsekin vierastan mustavalkoisia vaatteita, tai siis kokonaisuuksia. Kiitos sulle vastauksesta! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632