Olen menossa kastejuhliin, laitan mustan jakun ja mustat suorat housut. Kengiksi ajattelin valkoisia matalia juhlakenkiä. Millainen paita sopii jakun alle? En haluaisi valkoista, koska se ei sovi minulle, mutta onko typerää laittaa esim. punainen paita ja valkoiset kengät? Entä jos ostan valkoiset korvakorut ja kaulakorun, että olisi muutakin valkoista? Vai onko vaan laitettava valkoinen paita? Jotenkin mun naaman väriin ei sovi valkoinen ja ite tykkään enemmän väreistä. Mustavalkoinen kokonaisuus on myös mielestäni tylsä. Mielipiteitä?
Vastaukset 2
- ,,,,,,,,
Kesällä voi hyvin käyttää mustia vaatteita ja valkoisia kenkiä, talvella ne näyttää mielestäni hölmöltä.
Laittaisin värilliset tai mustat kengät ja värillisen puseron. Mustavalkoisuus pukee joitakin ihmisiä, ei kuitenkaan kaikkia. Se on kovin virallista ja usein tulee mieleen tarjoilija. - jihuo
Eli musta jakku ja värillinen pusero on hyvä, pitää etsiä sitten mustat matalat kengät kaupasta. Ei viitsisi korkokenkiä laittaa, hirvittää keikkua niiden päällä vauva sylissä! Itsekin vierastan mustavalkoisia vaatteita, tai siis kokonaisuuksia. Kiitos sulle vastauksesta! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21806Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha531749- 75674
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561