Olen yrittänyt etsiä sivustoa, jolta voisi ladata karaokekappaleita ihan vaikka maksua vastaan(tottakai ilmaisetkin käy!), mutta maksutapana saisi olla mieluummin nettipankki tai tekstiviesti, en maksa periaatteessa luottokortilla netissä..ja kipaleitten täytyisi vielä olla muodossa, jota Madboy 1000 karaokelaite toistaa. Kiitos tiedoista! Idea olisi siis siinä, että saisin itse koottua kappaleet, joita on kiva laulaa, jos ostan (olen kyllä tehnyt sitäkin) jonkun karaoke DVD:n, niin yleensä niissä on yksi hyvä kappale ja muut eivät sitten kiinnostakaan..
Vastaukset 2
- UGGx
En ole koskaan harrastanut karaokekappaleiden lataamista, mutta "karaoke download" tuottaa melkoisen määrän sivustoja, jotka ainakin väittävät tarjoavansa jopa ilmaista lataamista. Valtaosa on englanniksi, mutta ainakin yksi suomenkielinenkin sivusto löytyi: http://www.karaoke-versio.fi/?app_currency=EUR
En tunne Madboy-laitettasi ollenkaan, joten en osaa sanoa yhteensopivuudesta mitään. - Karaokekärpänen
digianttila.com - tuolta löytyy ainakin suomenkielisten Karaokepokkarien biisit, jossain vaiheessa oli englannin- ja ruotsinkielisiäkin. Sitten on www.karaokedistribution.com ja onhan tuo nettikaraoke.fi myös vielä käytössä, tosin sinne ei mielestäni ole ihan äsken tullut mitään uutta. http://download.mtv3.fi/karaokevideot/ - tuolla myös nuo karaokepokkarit suomeksi ja englanniksi. Tässä näin aluksi, joku osaa varmaan kertoa lisää - minuakin kiinnostaisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2892313
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2711384- 231383
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i142869- 41846
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa245760Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤237729- 56570
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46501- 38478