Toinen nainen miehelleni?

papaya86

Elän mielestäni onnellisessa, toimivassa parisuhteessa, jossa on kaikkea sitä mistä olen haaveillut ja enemmänkin. Olen miestäni tuntuvasti nuorempi ja pidän asetelmasta, että mies on meillä se perheenpää, joka vie ja minä vikisen. Kunnioitan ja rakastan miestäni suuresti. Viime aikoina olen alkanut kaipaamaan naisen läheisyyttä tai oikeastaan sitä, että mieheni voisi tavata jotakuta toista. Olen bi-seksuaali, mutta kokemukset omasta sukupuolesta ovat teinivuosiltani, pohdituttaa miltähän sitä tuntuisi nyt olla naisen lähellä hieman vanhempana (olen 25v). Kiihotun myös äärimmäisen paljon ajatellessani miestäni toisen kanssa. Luulen, että en kestäisi jatkuvaa toisen naisen läsnäoloa, mutta haluaisin mieheni pitävän hyvänä jotakuta toista, edes muutaman kerran... Uskon, ettei se muodostuisi minulle ongelmaksi, sen jälkeenhän minun olisi pantava parastani, että mieheni pysyisi vierelläni eikä toisen matkaan lähtisi... Olemme joskus yhdessä pyöritelleet ajatusta, että toinen nainen olisi mukanamme, mutta minua taitaa enemmän kiihoittaa vaan se ajatus siitä, kuinka mieheni panisi sitä toista eikä minua...

Onko muilla naisilla ollut samankaltaisia ajatuksia tai kokemuksia jaettavana? Täytynee kypsytellä ajatusta, ennen kuin menen haaveistani miehelleni puhumaan...

42

7027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No eipä oo

      Kaikkea ne ihmiset päissään pyörittää,elämme sekoilun aikoja.

      • jakasiri

        Totta - kaikilla pitäis olla kaikkea ja vielä mies nainen siellä ja täälllä ! Olen kyllä itsekin mieheni puhelin touhuja seuraillut, ja todennut että silläkin tuntuu olevan joptain bi sutinaa. ?


    • Normaalille normaali

      Jos hän suostuu ehdotukseesi, ei paluuta "toimivaan" parisuhteeseen ole. Kaikki muuttuu -> huonompaan. Laitoin "toimivaan" sitaatteihin, sillä niinhän se on että nykytilanne ei ole mielestäsi riittävän toimiva. Epänormaalille epänormaali.

      • Jokainen tyylillään

        Nyt olisi kiva tietää, mikä on normaalia: se, miten itse elät vai katsotaanko ihan globaalisti?

        Muutenkin nykyään ei edes ymmärretä, mitä sana normaali tarkoittaa.


    • Elämää se vain on

      Siitä vai kokeilemaan, kaikkea pitää kokeilla mitä tekee mieli.
      Siityähn te molemmat kuitenkin nauttisitte ja voithan sinäkin vaikka rakastua tähän naiseen ?

      • reinikäinen

        jätä se äijä joka tekee sut ihan kuivaks!
        ota itell es emäntä ja sit vaan nuolette sen kui ehiitte.


    • mmuyy

      Miksi fantasiat liikkuu aina alastomuudessa, makuuhuoneessa ja sängyssä ? Kuvittele 2 nainen ensin sukujuhliin, kauppaan ruokaostoksille ja keittiöön yhdessä kokkaamaan päivällistä sinun ja miehesi kanssa. Ihmiset ei ole esineitä, jotka on läsnä elämässänne vain hetkittäin. Jos löydätte 3 perheenjäsen, eikö hän olisi keskuudessanne 24 tuntia päivässä ?
      Tuollainen " laina ihminen" voisi olla ainoastaan prostituoitu ? Jos nyt itse jotakuta rakastaisin tunteella ei siihen riittäisi 1-2 tuntia viikossa. Rakastaminen on täysiaikaista työtä läpi elämän.

      • jakasiri

        Kiitos hienosta kommentista ! Totta, miksi aina pitää ajatella heti kolmas makuuhuoneeseen ja panemaan... ajattelepa tosiaan se kolmas sukujuhliin, lasten päiväkodin Joulujuhlaan ja anopin 70 v synttäreille. Revi siitä huumoris ja pane vasta sitten. Huh huh teidän kanssanne.


      • moni mies
        jakasiri kirjoitti:

        Kiitos hienosta kommentista ! Totta, miksi aina pitää ajatella heti kolmas makuuhuoneeseen ja panemaan... ajattelepa tosiaan se kolmas sukujuhliin, lasten päiväkodin Joulujuhlaan ja anopin 70 v synttäreille. Revi siitä huumoris ja pane vasta sitten. Huh huh teidän kanssanne.

        taitais olla oikein tyytyväinen, kun ei tarvis osallistua niille anopin 70-vuotispäiville, vaan vois laittaa varamiehen edustamaan :D


      • All you need is love

        Mitä itse liittäisit fantasioimiseen? Haaveilu on eriasia.

        Itse olen monesti vienyt 2 naista sukujuhliin ja ollut 2 naisen kanssa ruokaostoksilla ja keittiössä kokkaamassa jne., enkä koe sitä millään tavalla oudoksi. Päinvastoin, normaaliltahan tuo tuntuu, eikä kukaan siitä ole oikeastaan kysellyt saatika arvostellutkaan.

        Elämme vapaasssa maassa, jossa kunkin yksityisasiat OVAT yksityisiä, joten kullakin on oikeus asua vaikka haaremissa, jos siltä tuntuu.

        Sairasta? Haloo, se on rakkautta, joka on täysin tavallista. MONET ihmiset ovat käyneet sen kamppailun, kun "täytyy" valita kumppaninsa useammasta vaikka vaihtoehtoisesti kolmistaan asuminen olisi ollut mahdollista ja jopa täydellisempää elämää kuin tämä, mitä jotkut väittävät normaaliksi vaikka todellisuudessa koko sana on abstrakti ja useastikin väärinymmärretty.

        Eläimellistä? No apinoitahan me olemme ja ei ne karhutkaan koko aikaa riehu sammalmättäällä.


      • Yksi ihminen
        All you need is love kirjoitti:

        Mitä itse liittäisit fantasioimiseen? Haaveilu on eriasia.

        Itse olen monesti vienyt 2 naista sukujuhliin ja ollut 2 naisen kanssa ruokaostoksilla ja keittiössä kokkaamassa jne., enkä koe sitä millään tavalla oudoksi. Päinvastoin, normaaliltahan tuo tuntuu, eikä kukaan siitä ole oikeastaan kysellyt saatika arvostellutkaan.

        Elämme vapaasssa maassa, jossa kunkin yksityisasiat OVAT yksityisiä, joten kullakin on oikeus asua vaikka haaremissa, jos siltä tuntuu.

        Sairasta? Haloo, se on rakkautta, joka on täysin tavallista. MONET ihmiset ovat käyneet sen kamppailun, kun "täytyy" valita kumppaninsa useammasta vaikka vaihtoehtoisesti kolmistaan asuminen olisi ollut mahdollista ja jopa täydellisempää elämää kuin tämä, mitä jotkut väittävät normaaliksi vaikka todellisuudessa koko sana on abstrakti ja useastikin väärinymmärretty.

        Eläimellistä? No apinoitahan me olemme ja ei ne karhutkaan koko aikaa riehu sammalmättäällä.

        Joo, kun ihminen kuvittelee olevansa apina, niinkuin sinä, niin millään ei ole mitään väliä eikä tunneta sanaa: moraali! Minä ainakin olen ihminen ja ajattelen ja elän sen mukaisesti.


      • Toivoisi tälläisen ajattelutavan olevan yleisempää kuin seksiin ja ulkoiseen olemukseen perustuvien ajatusten.

        Ihmiset ajattelevat aina toisen ihmisen irti arjesta ja mitä siitä seuraakaan?

        Yksi i hminen on seksiä varten, toinen kotia varten jne.

        Ei ihme että puoliso on harvoin tyydyttävä jos jokaisella elämänalalla pitäisi olla täydellisyyden perikuva.

        Sitten sorrutaan tuohon että yhdeltä otetaan seksi toiselta muut asiat, yhdeltä sitä toiselta tätä.

        Maailma on kummallinen.


    • fdsghdfha

      Ja sit kun nainen pyörittää kolmea miestä, niin se kuitenkin on mielestänne ok :D:D:D Totuus on että todella monia naisia kiihottaa ajatus omasta miehestä panemassa toista naista ...siitä vaan ei saa puhua ;)

      • Anonyymi

        Haluat että se tapahtuu sinulle.


    • Surumurunen

      Kuunnelkaa sydäntänne. Vältytte paljolta surulta ja tuskalta, kun jätätte fantasiat fantasioiksi. Sydänsurut tulevat kuitenkin.
      Mieheni joutui toisen naisen viettelelemäksi ja seuraukset olivat suunnatoman surullliset.

      • Freud

        Surumurunen:

        "Mieheni joutui toisen naisen viettelelemäksi ja seuraukset olivat suunnatoman surullliset."

        Ai että miehesi joutui toisen naisen uhriksi? No enkä usko, jokainen valitsee itse reittiinsä.


      • Freud kirjoitti:

        Surumurunen:

        "Mieheni joutui toisen naisen viettelelemäksi ja seuraukset olivat suunnatoman surullliset."

        Ai että miehesi joutui toisen naisen uhriksi? No enkä usko, jokainen valitsee itse reittiinsä.

        Kyllä se on silmien sulkemista totuudelta jos väittää että joku toinen vei puolison tai partnerin.


    • Aliisa13

      Totuus on kuitenkin, että mies voi joka tapauksessa jossain vaiheessa lähteä toisen matkaan tai sinä jonkun toisen matkaan! Naisen tai miehen. Ni miksipä ei voisi olla rehellinen omalle kumppanille jo alusta asti ja kokeilla asioita yhdessä, jos ne molempia kiinnostaa??? Jos suhde on tarkoitettu kestämään ni se kestää myös jokaisen meidän erikoisuuden. Pelinsäännöt selviksi ja avoimesti ja ennakkoluulottomasti ja kunniottavasti kokeilemaan, koska joka päivä voi oppia uutta itsestä ja elämmme ihmisistä!!! :) Eihän vihkivalakaan takaa tänä päivänä enää yhtään mitään , joten miksi olla tekopyhiä, että parisuhde/suhteet voivat olla sellaisia kuin kaikista tuntuu parhaimmalta!!!

    • poly_A3

      Jos pystytte jakamaan ilonne ja suhteenne useamman kesken niin se on hienoa. Eihän se kaikille suvaitsemattomille sovi, mutta eipä kapea normielämä taas meille muillekaan sovi.

    • yäg

      Hyi mikä ämmä. Hyssytteleisit sitten tissit vastakkain sängyssä.

    • Freud

      Minusta kuulostaa siltä että yrität lievittää omatuntoasi ajattelemalla että miehesi panee toista koska sinulla on ehkä huono omatunto sen takia että haluat jotain muuta kuin mitä miehesi pystyy antamaan sinulle. Samalla tavalla haaveilet ehkä että miehesi toimii jatkeena unelmanaiseesi. Tämä on siis vaan spekulointia ja tiedät parhaiten mikä toimii sinulle. Toivottavasti löydätte yhteisen sävelen :)

      • miiinttu123

        Minä ajattelen juuri niin kuin viestiketjun aloittaja. Minua kiihottaa ajatella että miesystäväni harrastaa seksiä toisen naisen kanssa. Todellisuutta ei olla testattu, mutta fantasian kanssa on vietetty monta hyvää hetkeä. Ja seuraus on ollut, että meillä on ollut todella hauskaa ja keskenäinen kiintymys on lisääntynyt kun kaikesta voi puhua tuntematta itseänsä epänormaaliksi. Kun vuosia vierii niin ihan varmasti tulee vastaan muitakin seksuaalisesti miellyttäviä ihmisiä. Mikäs sen hienompaa kuin tulla kotiin ja kertoa tuntemuksistaan ja naida oman kullan kanssa. Ei silloin tarvitse mennä muualle. Se on se ystävyys ja toisen kunnioittaminen sellaisena kuin on, mikä pitää yhdessä.


      • Anonyymi

        Tuossa viestissä ilmaissut ajatukset kuulostavat uskottaville. Itsekin olen haaveillut kokeilla seksiä toisen miehen kanssa ja annoin aikoinaan miehelle luvan mennä harrastamaan toisen naisen kanssa. Hän suuttui, ei halua mennä toisen kanssa eikä halua minunkaan menevän. Meillä on kyllä hyvää seksiä, mutta vaihtelu virkistäisi.


    • Stuin

      Voin kuvitella että suhteenne voi toimia ihan hyvin vaikka toteuttaisittekin fantasianne. Jos suhteenne on nimittäin henkisellä tasolla syvä, ei sitä osaa olla mustasukkainen siitä, että oma rakas nauttii jonkun toisen kanssa, varsinkaan jos se ei ole itseltä pois.

      • mie nbaiseläjä

        Meidän suhteessa ei ole muystasukkaisuutta. Ihan kiva välillä on "tuulettaa" toisenkin miesten kanssa. sitten taas on kiva olla sängyssä oman kultsin kanssa.


    • palasina_

      Pakko laittaa oma kokemus, mulla nimittäin juuri samanlaisia ajatuksia ja päädyimmekin miehen kanssa toteuttamaan fantasiamme ja pitkän aikaa menikin hyvin, kunnes mieheni päätti sitten tehdä yhdestä avoimesta suhteesta salaisen.. Hmm, meillä kun säännöt oli, että periaattees mitä vaan voi tehdä kunhan on rehellinen.. Eli pettämistä on vain se mitä joutuu salaileen.. Arvaat varmaan mikä paukku oli kun selvis pettäminen.. Vuosi siitä nyt aikaa kun sain selville, edelleen yhdessä (en ymmärrä itseäni miksi en lähde), vaikkakin olen täysin paskana edelleen!! Että oman kokemukseni mukaan, ei missään nimessä kannata antaa mitään lupiakaan, edes yhteiset pelisäännöt ei vaan auta.. Pilalle menee vaan kaikki.. :/

    • SEKOÅÄÄÄÄ

      Onpa sairas aloitus.
      Liekö provo.
      Mielenterveys ei taida olla tasapainossa.

      • anti puritaani

        Voi vittu näitä tiukka pipo puritaaneja, mee takas sinne raamattu piiriis ja pysy pois näiltä palstoilta niin ei mieles järkyty.


      • Anonyymi

        No olisikohan lie täällä provoiltu naisena esiintyen jo peräti 2012 ellei jopa aiemmin


    • mä vaan

      Pelisäännöt selväksi ja antaa palaa!! Ei voi tietää ennen ku kokeilee :D me kokeiltii ja lopetettii ku alko tuntuu jommasta kummasta pahalta..
      Ei sitä mitä toivottiin koskaan tapahtunu mut opittii toisistamme paljon ja opittiin antamaan toisillemme paljon. Nyt voin sanoa että elän oikeasti täydellisessä suhteessa ja rakastan miestäni vielä enemmän. Luulin että se oli jo silloin täydellistä!! Mitä enemmän kuoppia elämässä joista yhdessä selvii ylös sen varmemmin saatte yhdessä muistella vanhoja kiikkustuolissa ja nauraa elämän eri vaiheille :) menkää hissukseen eteenpäin ja eihän kaikki ihmiset joilla sama ajatus edes halua muuten olla osana teidän elämää mutta muista ettei kenenkään tunteilla saa leikkiä!! Reilu peli alusta asti niin varmasti kaikki menee hyvin.

    • Normaali on keskiarvo Matti, haluutsä olla keskiarvomatti?

    • Onko ok?

      Ihmisillä on taipumus haluta mitä ei voi saada. Kun antaisit jonkun ihanan parikymppisen kissan naida mieheltäsi aivot pihalle kerran, hän haluaa tehdä sen toistekin. Kun sinä kiellät, niin hän tulee haluamaan sitä yhä enemmän ja enemmän. Loppujen lopuksi sinä häviät - ennemmin tai myöhemmin.

    • Anonyymi

      Nostat tätä. Onko tällainen asetelma ihan omituinen ? Eikö nais aisureita tunneta ???

    • Anonyymi

      Tämä on kyllä myös minun (N) kiihottavin fantasiani. En usko, että tullaan koskaan miehen kanssa tätä toteuttamaan, vaikka superkiimaisena tämä ajatus vie lähes järjen. Itse en halua olla toisten miesten kanssa, enkä edes osallistua mieheni ja toisen naisen seksiin, haaveissani olen vain sivustaseuraaja (tai seksiäänten kuuntelija).

      Taidan olla aika pervo :D

    • Anonyymi

      Eli tähtäimessä on ns hothusbandsuhde

    • Anonyymi

      Minua on ruvennut kiihottamaan ajatus, että vaimo kävisi panemassa toisen miehen kanssa. Ei kiihottanut aiemmin, en tiedä, miten suhtautuisi. On kyllä joskus ilmaissut, että olisi kiva kokeilla.

    • Anonyymi

      Oltiin tanseissa, vaimoni viihtyi hyvin yhden naisen kanssa loosissa istuen, nainen oli tyylikkäästi pukeutunut tukka laitettu iltapuku päällä joka oli aika näyttävä väillä kun nauroivat vaimo laittoi käden polvelle ja nainen oman käden päälle kuiskuttelivat ja hymyilivät toisilleen, en mennyt väliin kävin tanssimassa ja istuivat samassa paikassa nyt kädet saattoivat olla välissä siten että pitivät toisiaan kädestä.
      Soitin vaimolle ja kysyin kuluuko aika vastasi aivan hyvin kysyin tykkäätkö hänestä katseli varkain ympärilleen ja sanoi en ... tiedä ja löysi minut kerroin on tyylikäs rouva jos haluat käykää ryypyllä huoneessa ilmoita sitten minulle, sanoi vaan ai niin no tehdään niin. Kävelivät jonkin ajan päästä aivan vierestä vaimo oli punainen tyylikäs rouva seurasi.
      Meni noin pari tuntia Viesti tule huoneeseen. Astuin huoneeseenvaimolla oli saunataki päällä riisui minua hitaasti kuin kiihottaen työnsi makuuhuoneeseen siellä oli tämä kaunis rouva pukeutuneena vaimon asuun kaunit rinnat pitsin alla nännit läpi pitsin leviän lantion päällä oli pitsi housut ja nätit pitsi sukat.
      JUKKA ollaan odotettu sinua jouduin naisten väliin tämä rouva otti kalun suuhun katsoi silmiin ja imi kalua vaimo ryömi naisen alle ja alkoi imeä pillua kiimasena nainen nai vaimon suuta ja nousi pikku hiljja ylemmäs suukotti vatsaa ja nännejä vaimo seurasi perässä avasi naisen huulia kun hän laskeutu hyväilin kauniita rintoja nainen kuiski oletko ennen nainut huoraa ja kpainoi kiinni lantiota vaimo nousi seisomaan nainen levitti pillua ja nuoli nyt nain antaumuksella nainen antoi olla koko ajan pohjassa ja keinui tuntu että olen joosakin luolassa otin kiinni lantiosta nainen laskeutui en normaalisti suutele ja antoi pitkän kieli suudelman kun puristin käsillä tärisi ja kuiskas pitkäsätä aikaa ja tarrasi kiinni minuun laskin sisään kuiski tule tule,
      Noustiin ja peseydyttiin naisella soi puhelin vastas sievästi kyllä no minä tulen.
      Naisen lähdettyä vaimo sanoi hän oli seurapiiri huora kertoi kaiken työstään halusi nyt välillä naista ja siksi tuli tänne ja kysyi voinko joskus olla kaverina hänelle. Yleen sä on vain seurapiirinaisena joskun joku haluaa rakastella. Kysyin mitä sitten tienaa vaimo sanoi ehkä viisi sataa kerralta.
      Kun rakasteltiin kysyin kiimaisena hetkenä haluaisiko olla huorana vaimo sanoi heti haluaisin haluaisin olla jollekkin seurana ja jos kiva antaisin naida silloin saatiin kumpikin kunnon orgasmit.

      • Anonyymi

        Tästä seurasi sitä että vaimo on joskus ollut mukana yleensä herrasmiehille on saanut rahaa ja lahjoja. Sitten tuli eteen voinko minä tehdä seurapiirinaisille hyvää vaimo ja tämä rouva järjesteli. Eräskin teeveestä tuttu näyttelijä rouva jota olen katsellut sillä silmällä kun on eroottinen halusi minut. Koko tilanne illalla oli eroottisesti lautautuva koko ajan.
        Meikkas itsensä oikein räikeästi sanoi että haluaa kokea olla huorana ja kyllä osasi ja nautti itse täysin siemauksin pillerin voimalla panin noin viisi kertaa ennen aamua. Sain boonuksenkin käteen. On ollut yksi uskonnollinenkin rouva, halusi olla pukeutunut teiniksi. Kertoi että sen mies on pannut useaa teiniä, mutta ei voi kertoa kellekkään. Osasi olla hutsu imetti nännejä konttasi lattilla ja nousi imemään kun panin vähä aikaa edestä vikisi koko ajan älä pane sattuu ja antoi takaa kuin kokenut huora, ihmetteli kun pantiin pitkin yötä. Kertoi että on nähnyt salaa kun mies on nainut nuorta pikkupillua ja laskenut sisään ostaa aina katumuspillerejä heille sen kalu on pienempi kuin minulla mutta tytöille hirmuisen iso siksi saa heiltä pillua. Kerran oli katsonut toisen kerroksen ikkunasta kun teini oli autossa imenyt spermat kyrvästä ja nähny kun mies maksoi tytölle.
        Onneksi ei ole sattunut ketään tuttua. Yksi nainen osti tytölleen synttäri illalle, opetti tyttö imemään ja antoi hänen saada kyrpää kunnolla ja äiti vaati myös äiti väsähti enemään viinaan ja tytön kanssa jatkettiin tyttö oli niin tiukka että naroi kun vedn tuntui että lantio tulee matkassa liikuin siten etä pientä liikettä että lihakset liikkui vähän kalussa kiinniollessa tyttö sai kaksi orgasmia siitä tunteesta että on kiinni kiljui kuin syötävä kun sai orgasmia aamulla rouva antoi tupla rahan kehiu että olin hyvä ja asiallinen.
        Kun oli rahaa yli kuusi tonnia lähdettiin lomalle kahdeksi viikoksi lämpimään. Tästä opitiin että ei ilman yhtää vieras naintia kun saa rahaa. Tehdään ny vähemmän mutta sen verran että uskaltaa ottaa työn vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä seurasi sitä että vaimo on joskus ollut mukana yleensä herrasmiehille on saanut rahaa ja lahjoja. Sitten tuli eteen voinko minä tehdä seurapiirinaisille hyvää vaimo ja tämä rouva järjesteli. Eräskin teeveestä tuttu näyttelijä rouva jota olen katsellut sillä silmällä kun on eroottinen halusi minut. Koko tilanne illalla oli eroottisesti lautautuva koko ajan.
        Meikkas itsensä oikein räikeästi sanoi että haluaa kokea olla huorana ja kyllä osasi ja nautti itse täysin siemauksin pillerin voimalla panin noin viisi kertaa ennen aamua. Sain boonuksenkin käteen. On ollut yksi uskonnollinenkin rouva, halusi olla pukeutunut teiniksi. Kertoi että sen mies on pannut useaa teiniä, mutta ei voi kertoa kellekkään. Osasi olla hutsu imetti nännejä konttasi lattilla ja nousi imemään kun panin vähä aikaa edestä vikisi koko ajan älä pane sattuu ja antoi takaa kuin kokenut huora, ihmetteli kun pantiin pitkin yötä. Kertoi että on nähnyt salaa kun mies on nainut nuorta pikkupillua ja laskenut sisään ostaa aina katumuspillerejä heille sen kalu on pienempi kuin minulla mutta tytöille hirmuisen iso siksi saa heiltä pillua. Kerran oli katsonut toisen kerroksen ikkunasta kun teini oli autossa imenyt spermat kyrvästä ja nähny kun mies maksoi tytölle.
        Onneksi ei ole sattunut ketään tuttua. Yksi nainen osti tytölleen synttäri illalle, opetti tyttö imemään ja antoi hänen saada kyrpää kunnolla ja äiti vaati myös äiti väsähti enemään viinaan ja tytön kanssa jatkettiin tyttö oli niin tiukka että naroi kun vedn tuntui että lantio tulee matkassa liikuin siten etä pientä liikettä että lihakset liikkui vähän kalussa kiinniollessa tyttö sai kaksi orgasmia siitä tunteesta että on kiinni kiljui kuin syötävä kun sai orgasmia aamulla rouva antoi tupla rahan kehiu että olin hyvä ja asiallinen.
        Kun oli rahaa yli kuusi tonnia lähdettiin lomalle kahdeksi viikoksi lämpimään. Tästä opitiin että ei ilman yhtää vieras naintia kun saa rahaa. Tehdään ny vähemmän mutta sen verran että uskaltaa ottaa työn vastaan.

        Olipas huonoa kirjoitusta.


    • Anonyymi

      Jaarittelua ei toimintaa

    • Anonyymi

      oltiin vaimon kannsa takapenkillä kun tultiin tanseista vieressä oli joku kuskin tuttu tyttö. työö nusi minun syliin keskellä puhui kuljettajan kanssa lyhyt kesä mekko ja palta vilahti punaiset pikkarit istui noin vain syliin että voi keskustella kun mankka oli isolla. Vaimo kuiskas on teini pylly tuntuuko kuiskasin tuntuu vaimo sanoi kokeile,
      laitoin kädet pyllylle tyttö katsoi taakse ja hymyili tyttö istui polvien päällä vaimo avasi housujani kaivoi kaluni esiin kuiskas tyttö yllättyy hyväilin pyllyn sivuja pylly tuli lähemmäs taivutin kalua ja annoin tulla kun oli kohalla löysäsin tuli vaan lisää ja keskusteli siirsin pikkareita nousi ja sanoi jotain kuljettajalle istui takaisin kalu oli pillun suulla istui hitaasti luoja kun oli tiukka nostin hametta pieni kapea pylly tyttö liikkui itse kärjestä pohjaan olin laueta työnsin työöä painui vaan enenmmän sisään kokeilin väljän paidan alta sisän nännit oli kivi kovat otti käsillään ja painoi kasiäni kovasti kiinni rintoihin pidin lantiosta jayritin työntää tuli vain syvälle laskin sisään silloin nytkähti ja oli hiljaa vaimo antoi tytölle paperia hymyili vaimolla ja ottilaittoi pareria houun sisään ja tuli viereen. Vaimo torkkui jo tyttö kuiskasi olit ihana tosi hyvä kirjoitti jotain ja antoi minulle. Kotona katsoin puh num ja sydän.

      • Anonyymi

        Opettele runkkari edes kirjoittamaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe