Rikkuri ja ylpeä siitä!

Happy Rikkur

Painelimpa tänään kylmästi ohi lakkovahtien työpaikalle tekmään työtä josta minulle maksetaan. Pomokin oli oikein mielissään kun hommat etenee. En todellakaan aio lakkoilla seuraavaa ylennystäni. Ja varmasti tulen saamaan paremman palkankorotuksen kun muut ja luonnollisesti saan myös sen pikkukorotuksen josta nyt "taistellaan"

24

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole esimerkki

      kaaleppi vyöllä housut kiinni ja hanki myös henkselit

      • Talkoo-Taavetti

        Rikkuri voi unohtaa ylennykset. Jos pettää työyhteisönsä eikä tule senjälkeen toimeen työtovereittensa kanssa, vetää työnantajakin helposti sellaisen johtopäätöksen että pettää se vielä työnantajaansakin. Pomot ovat luonnollisestikin mielissään rikkurien kaltaisista hyväuskoisista hölmöistä jotka ovat kuitenkin saaneet negatiivisen leiman otsaansa heiltä.
        Ainoa mitä rikkuri on saava , uintiretki vessan kusilaarin kautta aina kun joku sattuu paikalle eikä kuitenkaan kukaan näe. Lisäksi eristys työyhteisöstä ja hiljainen halveksunta ja torjuminen. Mutta jos viihtyy epämiellyttävässä ilmapiirissä ja tykkää aina kuulla ja fyysisestikin kokea lievää ja rankempaakin kritiikkiä , niin mikäs senkun vaan siitä sitten.


    • Ei ay

      Lopeta nyt jo houraileminen taavetti. Nyt eletään 2011 vuotta, eikä mitään 1970 lukua. Silloin vielä ay-liike syyllistyi kuvailemiisi rikoksiin. Nykyään ay-liike on niin hampaaton, että ainoastaan sen ikivanhat kommari jäsenet haikailee entisen perään ja uhoavat vanhasta muistista.

      • Talkoo-Taavetti

        Sinä muistat kun muistatkin miten sullen kävi käsissämme vuonna 1970. Rikoksesta syytit meitä silloinkin ja kovasti huusit kimeällä äänelläsi estäessämme aikeitasi päästä portista sisäpuolelle. Ei Ay-liike mikään hsmpaaton ole. Nythän se hampaitaan taas käyttää ja rikkureille suunnan porteilta poispäin näyttää. Oletpas sinä pitkävihainen tyyppi. Eihän me kun vain vähän uittelimme ja vetelimme pitkin...


      • Ei ay
        Talkoo-Taavetti kirjoitti:

        Sinä muistat kun muistatkin miten sullen kävi käsissämme vuonna 1970. Rikoksesta syytit meitä silloinkin ja kovasti huusit kimeällä äänelläsi estäessämme aikeitasi päästä portista sisäpuolelle. Ei Ay-liike mikään hsmpaaton ole. Nythän se hampaitaan taas käyttää ja rikkureille suunnan porteilta poispäin näyttää. Oletpas sinä pitkävihainen tyyppi. Eihän me kun vain vähän uittelimme ja vetelimme pitkin...

        Olet täysin kusihuurujen sekoittama.
        Minulla ei ole kimeä ääni, vaan hyvin matala ja ehkä mörisevä.
        En ole ollut vuonna 1970 missään lakkotilanteessa mukana. Oliko kesä vai talvi?
        Talvella 1970 0lin opiskelemassa teknillisessä koulussa ja kesällä töissä eräässä isossa energiayhtiössä.
        Siis sinä et ole koskaan päässyt minun kohdallani huutelemaan sieltä takarivistä, "että rikkuri pyrkii töihin". Sinusta itsestäsi ei ole nyt, eikä ole ollut koskaan näihin kuvailemiisi väkivaltatekoihin. Olet pelkkä fantasioissasi elävä hiirulainen.
        Minäkään en ole mikään isokokoinen, enkä atleetti, mutta uskallan kyllä kohdata sinut koska hyvänsä kahden kesken. Minä olen vähän lyhyt tappi (185 cm) ja neuvolassa punnittava (98 kg).
        Ps. Turha yrittää lähettää nuorempia ja riskimpiä, koska kyllä minäkin saan joukon kokoon. Vain me kaksi, niin pääset yrittämään sitä kastettasi. Ilmoita paikka ja aika, kun minä ilmoitin, niin et uskaltanut tulla.


      • Talkoo-Taavetti
        Ei ay kirjoitti:

        Olet täysin kusihuurujen sekoittama.
        Minulla ei ole kimeä ääni, vaan hyvin matala ja ehkä mörisevä.
        En ole ollut vuonna 1970 missään lakkotilanteessa mukana. Oliko kesä vai talvi?
        Talvella 1970 0lin opiskelemassa teknillisessä koulussa ja kesällä töissä eräässä isossa energiayhtiössä.
        Siis sinä et ole koskaan päässyt minun kohdallani huutelemaan sieltä takarivistä, "että rikkuri pyrkii töihin". Sinusta itsestäsi ei ole nyt, eikä ole ollut koskaan näihin kuvailemiisi väkivaltatekoihin. Olet pelkkä fantasioissasi elävä hiirulainen.
        Minäkään en ole mikään isokokoinen, enkä atleetti, mutta uskallan kyllä kohdata sinut koska hyvänsä kahden kesken. Minä olen vähän lyhyt tappi (185 cm) ja neuvolassa punnittava (98 kg).
        Ps. Turha yrittää lähettää nuorempia ja riskimpiä, koska kyllä minäkin saan joukon kokoon. Vain me kaksi, niin pääset yrittämään sitä kastettasi. Ilmoita paikka ja aika, kun minä ilmoitin, niin et uskaltanut tulla.

        Kyllä siellä Nastolassa kaverit prätkien kanssa kävi ,mutta sinua ei näkynyt ??? Eikä kukaan tuntenut , tai tunnustanut tuntevansa. Minäkin olen vaatimattomasti 195 cm ja neuvolakortissa lukee painoksi 108kg että senkus vaan.
        Pääsetkö pääkaupunkiseudulle johonkin aukealle paikalle ? Koitan järjestää luvat kuntoon että se olisi vain meidän kahden sessio. Mutta mihinkään poikkeavien tiloihin en tule , vaan ruuttaamisesi suoritetaan jossakin aukealla paikalla ja siten ettei mahdolliselle yleisölle koidu haittaa. Siankusi ja tärpätti ei ole oikein sopiva yhdistelmä , paitsi rikkureille elämän eliksiiri.


      • Sivujuonessa mukana
        Talkoo-Taavetti kirjoitti:

        Kyllä siellä Nastolassa kaverit prätkien kanssa kävi ,mutta sinua ei näkynyt ??? Eikä kukaan tuntenut , tai tunnustanut tuntevansa. Minäkin olen vaatimattomasti 195 cm ja neuvolakortissa lukee painoksi 108kg että senkus vaan.
        Pääsetkö pääkaupunkiseudulle johonkin aukealle paikalle ? Koitan järjestää luvat kuntoon että se olisi vain meidän kahden sessio. Mutta mihinkään poikkeavien tiloihin en tule , vaan ruuttaamisesi suoritetaan jossakin aukealla paikalla ja siten ettei mahdolliselle yleisölle koidu haittaa. Siankusi ja tärpätti ei ole oikein sopiva yhdistelmä , paitsi rikkureille elämän eliksiiri.

        Kyllä tuntuu ikälopulla Taavilla olevan kovat puheet ja luulot itsestään :).Ylipainoinen ikäloppu ay-aktivisti, jolla verenpaine kiehuu kovissa lukemissa, ja elämä kääntynyt loppusuoralle. No, kai se on jostain sinunkin jotain iloa elämääsi revittävä. Otan osaa,kylläpä paskaa on pinottu korkeisiin kasoihin :).


      • Ei ay
        Talkoo-Taavetti kirjoitti:

        Kyllä siellä Nastolassa kaverit prätkien kanssa kävi ,mutta sinua ei näkynyt ??? Eikä kukaan tuntenut , tai tunnustanut tuntevansa. Minäkin olen vaatimattomasti 195 cm ja neuvolakortissa lukee painoksi 108kg että senkus vaan.
        Pääsetkö pääkaupunkiseudulle johonkin aukealle paikalle ? Koitan järjestää luvat kuntoon että se olisi vain meidän kahden sessio. Mutta mihinkään poikkeavien tiloihin en tule , vaan ruuttaamisesi suoritetaan jossakin aukealla paikalla ja siten ettei mahdolliselle yleisölle koidu haittaa. Siankusi ja tärpätti ei ole oikein sopiva yhdistelmä , paitsi rikkureille elämän eliksiiri.

        Nyt puhut kyllä silkkaa puppua. Siellä ei käynyt ainoatakaan kaveria, ei prätkillä eikä autolla. Minä olin kyllä paikalla, mutta kukaan ei käynyt kyselemässä.
        Sinunhan piti itse tulla paikalle henkilökohtaisesti ja suorittaa kyseinen operaatio.
        Ps. On niitä prätkiä täällä meilläkin päin.
        No hyvä, että olet noinkin suuri. Minä aikoinaan annoin sinun kokoisillesi takuun, että puoli minuuttia on pitkä aika seisoa pystyssä, jos minuun käy kiinni, ja se takuu on pitänyt. Pari kaveria on yrittänyt ja todennut, että takuu on voimassa.


      • Talkoo-Taavetti
        Ei ay kirjoitti:

        Nyt puhut kyllä silkkaa puppua. Siellä ei käynyt ainoatakaan kaveria, ei prätkillä eikä autolla. Minä olin kyllä paikalla, mutta kukaan ei käynyt kyselemässä.
        Sinunhan piti itse tulla paikalle henkilökohtaisesti ja suorittaa kyseinen operaatio.
        Ps. On niitä prätkiä täällä meilläkin päin.
        No hyvä, että olet noinkin suuri. Minä aikoinaan annoin sinun kokoisillesi takuun, että puoli minuuttia on pitkä aika seisoa pystyssä, jos minuun käy kiinni, ja se takuu on pitänyt. Pari kaveria on yrittänyt ja todennut, että takuu on voimassa.

        Kyllä se takuu varmasti pitää että puoli minuuttia pysyn pystyssä paikallani ja annan sinun lämmitellä.Vasta senjälkeen pikkuhiljaa rupean minä kauluksestasi kaatamaan sisäpuolelle tärpättiä sun muuta liukasta , vähän haiskahtavaakin ainetta. Helposti valuu alaspäin ja helppo kaataa jos olet hieman lyhyempi. Hyvä ettei useampi kaveri ole kokeillut takuun kestävyyttä. Ihmettelen miten nenäsi on kestänyt niitä tieteellisiä kokeita. Kyllä minä sinut nuoruusvuosilta muistan siltä seitkytluvun uintireissultasi etenkin. Sellainen pystyynnostettu kastemato.Hyvin luikertelit kun oli käsitelty ruutalla.


      • Ei ay
        Talkoo-Taavetti kirjoitti:

        Kyllä se takuu varmasti pitää että puoli minuuttia pysyn pystyssä paikallani ja annan sinun lämmitellä.Vasta senjälkeen pikkuhiljaa rupean minä kauluksestasi kaatamaan sisäpuolelle tärpättiä sun muuta liukasta , vähän haiskahtavaakin ainetta. Helposti valuu alaspäin ja helppo kaataa jos olet hieman lyhyempi. Hyvä ettei useampi kaveri ole kokeillut takuun kestävyyttä. Ihmettelen miten nenäsi on kestänyt niitä tieteellisiä kokeita. Kyllä minä sinut nuoruusvuosilta muistan siltä seitkytluvun uintireissultasi etenkin. Sellainen pystyynnostettu kastemato.Hyvin luikertelit kun oli käsitelty ruutalla.

        Mikä siihen nenän kestävyyteen olisi voinut vaikuttaa? Kukaan ei koskaan ole päässyt kokeilemaan minun nenäni kestävyyttä.
        Et ole koskaan uittanut minua seitkytluvulla. Sinä eikä kaverisi ole koskaan päässyt kastelemaan minua. Eikä se onnistu sinulta vieläkään.
        Tämän jälkeen en enää viitsi vastailla sinun kusihuuruisiin paskapuheisiisi.
        Sinun aivosi on näköjään täysin tuhoutuneet niistä kusihöyryistä, joista unelmoit.


      • Binkobanko
        Talkoo-Taavetti kirjoitti:

        Kyllä se takuu varmasti pitää että puoli minuuttia pysyn pystyssä paikallani ja annan sinun lämmitellä.Vasta senjälkeen pikkuhiljaa rupean minä kauluksestasi kaatamaan sisäpuolelle tärpättiä sun muuta liukasta , vähän haiskahtavaakin ainetta. Helposti valuu alaspäin ja helppo kaataa jos olet hieman lyhyempi. Hyvä ettei useampi kaveri ole kokeillut takuun kestävyyttä. Ihmettelen miten nenäsi on kestänyt niitä tieteellisiä kokeita. Kyllä minä sinut nuoruusvuosilta muistan siltä seitkytluvun uintireissultasi etenkin. Sellainen pystyynnostettu kastemato.Hyvin luikertelit kun oli käsitelty ruutalla.

        Mistä näitä oikein riittää :) ?


    • näistä kokemuksia

      Älä hyvä rikkuri luota työnantajaan se näyttää sulle nyt hymynaamaa, mutta kun saavat sinusta niskalenkin, näyttääkin työnantaja sinulle "pe rsettä". Kannattaa olla vaan lakossa, vaikka se tuntuukin sinusta nyt huonolta vaihtoehdolta.

      Työnantaja on sellainen piru että se pettää..... kun lähtee herrojen kanssa marjaan, siinä menee kopat ja kaikki.

    • Pallopäänorppa

      Olen kokemuksen kautta nähnyt että työntekijä on työnantajan vessapaperia. Liitto on vaikeassa tilanteessa se ainoa pelastusrengas. Miksi sitten kuulut liittoon jonka lakkopäätöstä et hyväksy?

    • ebsorver

      Rikkurit on rintamakarkureitä, käpylkaartilaisia, jotka ovat menettäneet arvostuksensa.

    • Tunkki ja lakko

      Ei kiinnosta olla liitonmiesten käsikassara. Olisitte neuvotelleet jo aiemmin järkevät sopimukset, ettekä antaneet aina periksi. Nytkin menitte suostumaan onnettomaan raamiratkaisuun. Pitäkää tunkkinne ja lakkonne. Maanantaina teen töitä oli lakko tai ei. Liittoon en kuulu, enkä aio liittyäkään.

      • jsemmi

        Olisitte neuvotelleet jo aiemmin järkevät sopimukset,.....Nytkin menitte suostumaan onnettomaan raamiratkaisuun."

        Hmmm....Onhan sekavaa jorinaa....

        Miksi mariset sopimuksista jos et edes kuulu liittoon ???

        Työssä et ole etkä ikinä työhön pääsekkään:))))


      • Tunkki ja punikit
        jsemmi kirjoitti:

        Olisitte neuvotelleet jo aiemmin järkevät sopimukset,.....Nytkin menitte suostumaan onnettomaan raamiratkaisuun."

        Hmmm....Onhan sekavaa jorinaa....

        Miksi mariset sopimuksista jos et edes kuulu liittoon ???

        Työssä et ole etkä ikinä työhön pääsekkään:))))

        Todennäköisesti olen tehnyt elämäni aikana enemmän töitä kuin sinä, ja aion tehdä maanantainakin. Lakkoilkaa vaan te, kun ei tuo työnteko näytä muutenkaan kiinnostavan. Sopimuksia voi arvostella, ja töitä voi kuule tehdä ilman liittoon kuulumistakin.


      • c9jj
        Tunkki ja punikit kirjoitti:

        Todennäköisesti olen tehnyt elämäni aikana enemmän töitä kuin sinä, ja aion tehdä maanantainakin. Lakkoilkaa vaan te, kun ei tuo työnteko näytä muutenkaan kiinnostavan. Sopimuksia voi arvostella, ja töitä voi kuule tehdä ilman liittoon kuulumistakin.

        Untahan voi aina nähdä......

        Maanantaina koittaa taas karu arki työttömälle.

        No, voit keskaribaarissa kertoa muille luusereille juttuja:))))


      • Kehä3Olut
        c9jj kirjoitti:

        Untahan voi aina nähdä......

        Maanantaina koittaa taas karu arki työttömälle.

        No, voit keskaribaarissa kertoa muille luusereille juttuja:))))

        Ota jo ne punaiset ay-lasit päästäsi, ja tule kultaiselle 2000 -luvulle :). Voit jopa ymmärtää, että jotkut ihmiset tekee oikeasti töitä, eivätkä ehdi lakkokaljalle kuten te.


      • nerlti
        Kehä3Olut kirjoitti:

        Ota jo ne punaiset ay-lasit päästäsi, ja tule kultaiselle 2000 -luvulle :). Voit jopa ymmärtää, että jotkut ihmiset tekee oikeasti töitä, eivätkä ehdi lakkokaljalle kuten te.

        Joo, yritä ymmärtää edes lukemasi.

        Jotkut on töissä, sinä et.

        Olisit aikanaan viihtynyt koulussa.....


      • Oma napa
        Kehä3Olut kirjoitti:

        Ota jo ne punaiset ay-lasit päästäsi, ja tule kultaiselle 2000 -luvulle :). Voit jopa ymmärtää, että jotkut ihmiset tekee oikeasti töitä, eivätkä ehdi lakkokaljalle kuten te.

        Yrittäjäkö siel huuteloo mikä ajattelee vain omaa napaansa.


    • ahrimx

      No voi että !!

      Pitkäaikaistyötön haaveilee; "...jos minä vaan olisin töissä, en varmaan..."

      Hahahahaaa, mikä luuseri !!!!!

    • lande-pöllö

      Tyhmä töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä...

    • Anonyymi

      Rikkuri oiskohan ylpeä siitä kun tulee lakkoportilla ruiskutetuksi siankusella ja lietteellä mikä haisee pari viikkoa jouduttuaan kosketuksiin ihon kanssa ?
      Vaikeimmat tapaukset käsittelemme lisäksi siten että voitelemme sukuelimet tärpätillä ja rikkuri juoksee 2 km pysähtymättä.

      Talkoo-Taavetti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe