Mitä mieltä olitte siitä ihmiskokeesta, joka on meneillään Suomi Expressin mukaan keskisuomalaisessa sairaalassa, tarkemmin vauvojen tehohoitoyksikössä? Luokituksen mukaan kuuluu ilmeisesti purettaviin rakennuksiin, mutta kun sopivat tutkimukset tilataan, saadaan luokitusta muutettua. Mikä on vastuu ja kenen on vastuu, kun pieni ihmistaimi vajavaisilla keuhkoillaan altistetaan tässä ihmiskokeessa? Kai rahoitus on jo järjestynyt seurantatutkimukselle, kun näistä pienistä kasvaa aikuisia, niin nähdään millaisia ongelmia tulee.
Järkytyin siitä tietämättömyydestä näiden myrkkyjen äärellä, kun kuulin ohjelmassa, että osa vanhemmista ei sisäilmaongelmien vuoksi pysty olemaan hoitamassa siellä pientä vauvaansa. Mitä? Olen sanaton ja me hyväksymme tämän kaiken aivan normaalina toimintana? Missä menee raja ? Äkkiä vauvat, vanhemmat ja hoitajat korvaaviin tiloihin ja vähättelijät bunkkereistaan tilalle.
Vauvojen tehohoitoyksikkö homeessa
6
69
Vastaukset
Lääkäreiltä ja päättäjiltä on jäänyt mielisairaalareissu väliin, sitä varten asiat ovat niin huonolla tolalla.
- lisää maaleja
Hyvä Suomi! 1-6 Tilanne
- äiti klklklk
HElsingissäkin sairaalat on homeessa. Sairastuin itse synnytyssairaalassa. Kun lapsi joutui keuhkokuumen vuoksi lastensairaalaan, hänen vointinsa vain paheni siellä, parani vasta kun lähdettiin kotiin omalla vastuulla. Tilanne on todella järkyttävä kautta linjan.
- vertti-eetu
Sen jälkeen kun asuntoja ja työtiloja sekä sairaaloiden huoneiden sisätiloja ym yleisiä tuloja lopetettiin lämmittämästä kunnolla, tai lähdettiin "energiasäästölinjalle" alkoi " talviaikainen kosteusrasitus kasvaa hallitsemattomasti". Rakennukset ovat mitä ovat ja tulevaisuus ei näytä yhtään paremmalta. Tilanne on nyt se, että tätä ongelmaa ei enää hallitse kukaan. Ei edes valtiovalta.
Naisissa on voimaa vaikka pelastamaan asioita mutta jätkät jotka ajattelevat vaan rahaa, valtaa ja karvatupsua, eivät pelasta yhtään mitään.
Miksi naiset vain pitävät "älämölöä" homesairauksista. SIKSI. Koska huoli on toisistakin kuin vain itsestään.
Nostin asunnon lämpöä ja kuivasin sisäilmaa, alkoi "henki kulkemaan" ja olo kohentui kummasti sisätiloissakin.
Tsemppiä Sinulle ja läheisillesi (äiti klklklk). - kauhistuttaa
vertti-eetu kirjoitti:
Sen jälkeen kun asuntoja ja työtiloja sekä sairaaloiden huoneiden sisätiloja ym yleisiä tuloja lopetettiin lämmittämästä kunnolla, tai lähdettiin "energiasäästölinjalle" alkoi " talviaikainen kosteusrasitus kasvaa hallitsemattomasti". Rakennukset ovat mitä ovat ja tulevaisuus ei näytä yhtään paremmalta. Tilanne on nyt se, että tätä ongelmaa ei enää hallitse kukaan. Ei edes valtiovalta.
Naisissa on voimaa vaikka pelastamaan asioita mutta jätkät jotka ajattelevat vaan rahaa, valtaa ja karvatupsua, eivät pelasta yhtään mitään.
Miksi naiset vain pitävät "älämölöä" homesairauksista. SIKSI. Koska huoli on toisistakin kuin vain itsestään.
Nostin asunnon lämpöä ja kuivasin sisäilmaa, alkoi "henki kulkemaan" ja olo kohentui kummasti sisätiloissakin.
Tsemppiä Sinulle ja läheisillesi (äiti klklklk).Ihan kauheaa katsottavaa oli. Miten raukat keskoslapset voivat selviytyä homeisessa sairaalassa, kun vanhemmatkin oireilevat niin,että eivät voi käydä lapsiaan katsomassa.
- vertti-eetu
kauhistuttaa kirjoitti:
Ihan kauheaa katsottavaa oli. Miten raukat keskoslapset voivat selviytyä homeisessa sairaalassa, kun vanhemmatkin oireilevat niin,että eivät voi käydä lapsiaan katsomassa.
Jotain olen oppinut tämän oman homesairauden aikana ja lisää kun sinun nimimerkki ( kauhistuttaa) kirjoittamaasi luen. Sen, että "jos potilaita kohtelee kunnioituksella heitä voi auttaa". Tämä on vertti-eetun toivomus kaikille lääketieteen opiskelijoille ja lääkäreille "älkää halveksiko sairaita" ei edes homesairaita. Tunnen nyt kolme lääkäriä jotka ovat minua auttaneet, jotka kunnioittivat minua ihmisenä vaikka olin "sairas". Nimet paiskaan vielä jossain vaiheessa palstalle. Siihen saakka taistelkaa oikeuksienne puolesta kaikki syyttömänä kosteusvauriorakennuksissa sairastuneet .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o4054870Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit4863040Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1292611Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2322547Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1932542"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –771674Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6011551Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4791365Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki161364Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v461111