kertokaa mulle hiukan miten syötte pusseja ja patukoita...sun muita...starttipaketissa esim.patukka korvaa yhden aterian..välipalana on noita kasvis/tomaattiliemiä...syöttekö lounaana pastan vai esim.kanakeiton..meneekö kalorit samoihin..ja paljonko olette saaneet painoanne alas?onko vaikuttanut terveyteen mitenkään?
nutriletin käyttäjät
1
109
Vastaukset
- Raame
Siis pelkillä pusseilla nutraamallahan tulee vähemmän kaloreita, 5 pussia on vajaa 600 kaloria. Starttipaketista tulee reilu 800 kaloria kun useimmat niistä sekoitetaan rasvattomaan maitoon, mutta starttipaketilla pääsee helpommin alkuun.
Itse ostin lisäksi tomaattikeitto pusseja, hot & cold mocca pusseja ja tarkoitus olisi ostaa vielä jotain keitto pusseja. Patukoista en niin välitä niin otan vain pienen palan jos nälkä käy ylivoimaiseksi. Keiton syön päivällä ja pastan syön illalla ja siitä jätän maidon pois niin jää vähän pelivaraa ja voi jossain välissä ottaa vaikka ruisleivän tai näkkärin ilman rasvaa jos siltä tuntuu.
Niin ja patukoissa ja pastassa on tuplasti enemmän kaloreita kun pusseissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511883
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131786Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391614Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961218- 941215
- 851178
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta3581024- 62879
- 49831
- 50826