Moniko uskalti katsoa: http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/11/suomalaisissa_lastenkodeissa_on_kohdeltu_lapsia_kaltoin_2997867.html
Lestadiolaiset ja muut jumalaa palvovat on todella mielisairaita.
lapsien raiskaukset on nyt todistettu!
11
701
Vastaukset 11
- Venus777
Luulisi että saataisiin joku lakimuutos kieltämään tuollaiset sairaat lahkot!
- Papppi
Eipä tuo sen terveempää ole tuossakaan valtionkirkossa. Muutaman kuukauden ikäiset pakotetaan liittymään lahkoon ja uskontoa siitä eteenpäin pakkosyötetään lastentarhoissa, kouluissa, rippikoulussa jne jne...
Meidän lapset saavat vapaasti päättää kuuluvatko mihinkään uskonlahkoon sitten kun ovat täysi-ikäisiä. Minä tai puolisoni emme päätä sitä. - DiipaDaapacc
Nooh, eiköhän niitä lasten raiskauksia tapahdu sekä jumalaa palvovien että jumalaa palvomattomien taholta. Ja kyllä se ateistinkin raiskaamaksi joutunut on yhtä suuren rikoksen uhri.
Mutta mukavahan se on vauhkota kärpäsestä ja jättää härkänen vähemmälle.- leenameena
Ylläolevassa jutussa syyllisenä oli ainoastaan uskonnolliset ryhmät.
Turha enää kiistää etteikö pedofilia ole osa uskontoa, Kuusamon seudulla asiat ovat olleet vieläkin huonommin, ja on ilmeisesti vieläkin kun puhuminen aiheesta on ehdottomasti kielletty.
Voimia ihmisille ja rohkeutta puhua asiat ihmisten tietoon!
- EI ARMOA
LAPSIIN SEKAANTUJAT IKUISEEN PAKKOHOITOON. JOS ON SELLAISTA TAIPUMUSTA, NIIN NE EI PARANE IKINÄ. SIITÄ ON TUTKIMUSTAKIN. ELI EIKUN IKUISEEN PAKKOHOITOON EI MITÄÄN ARMOA.
- Mikä on totuus?
Aihepiiri on ollut paljon esillä viimeisen vuoden aikana , nimenomaan muiden kaupunkien palstoilla, mutta Kuusamo keskusteluissa ei ole aiemmin uskallettu nostaa kissaa pöydälle. Miksi?? Kuusamossa on paljon lestadiolaisia, siksi ihmettelen,jos täällä ei ola samankaltaisia tapauksia. Mutta en silti halua leimata koko "lahkoa", samaa tapahtuu varmasti muidenkin toimesta, mutta onko se niin, että siitä vaan vaietaan,koska vain muutamilla on se "voima ja valta" ja lupa toimia maanpäällisenä tuomarina/sääntöjen keksijänä/ oman eduntavoittelijana jolle muut ovat vapaata riistaa??? Voin joutua kadotukseen vai mihin meitä "syntisiä" siellä lähetetäänkään, mutta ei rikoksia voida lakaista maton alle eikä antaa anteeksi vaikka olisi kuinka lahkoguru. Suviseuratkin lienee melkoista teatteria suurelta osin?? Vai olenko väärässä??
- kjuukelips
Liian yleistä pedofilia on, Kuusamo on todella suljettu yhteisö ja kaikki on läheistäsukua toisilleen. Oletan että hallitsija suku on onnistunut suureltaosin vaijentamisessa, ala-asteella meille näytettiin uskonnollisia "valistus" videoita joissa katkottiin päät, videon jälkeen opettaja teki selväksi että jos et usko niin tulos on kuin videolla. Monet luokallani olleet oppilaat itkivät ja pelkäsivät "herran" tuomiovaltaa.
Eli: kyllä Kuusamossa on suuri johtaja joka jakaa tuomiovaltaa mielivaltaisesti.
PS: Kuusamo on geenitutkimuksilla todistettu yhden suvun kaupungiksi, eikä kellään ole mahdollista päästä sisäpiiriin ellei kuulu sukuun.
Sukukirjoja tutkimalla ja vertaamalla kaupungin puhelinluetteloon huomaa mitkä suvut johtaa mitäkin kaupungin osastoaJa mikäs se on se geenitutkimuksilla todettu yksi suku?
Kiinnostaa siksi kun isoäitini oli kuusamolaissukua, hänen isoisänsä kävellyt Kuusamosta rannikolle.
Kerropas se "yhden suvun" sukunimi niin katson löytyisikö minulta sen nimisiä esivanhempia Kuusamosta!- Kuusamolainen tusina
sitroen kirjoitti:
Ja mikäs se on se geenitutkimuksilla todettu yksi suku?
Kiinnostaa siksi kun isoäitini oli kuusamolaissukua, hänen isoisänsä kävellyt Kuusamosta rannikolle.
Kerropas se "yhden suvun" sukunimi niin katson löytyisikö minulta sen nimisiä esivanhempia Kuusamosta!Kymmenen Määttää ja kummassai päässä Lämpsä !
- loiuygtfghj
ja minä kun luulin et kymmenen määttää ja lämsät päissään
- tusinoittain kuusamo
voipi se olla niinnii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.135795Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48642- 70619
- 81571
- 39529
- 46510
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36485- 94472
- 21468
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja262456Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37411Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.86396Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80395- 21392
Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U33391- 13385
- 29374
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24366